1 Ağustos 2012 Çarşamba

TTM 2012-08-01

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar herzamanki gibi superdi   ;)


Su son gunlerdeki Lig'den cikmak istiyorum, bana göre degil, zamanim yok vs. vs. konusuna ufak bir aciklik getirmek istiyorum.

Team Turkiye MotorSport herzaman kendi takimimizin ismi, birbirlerimizle yardimlasip, practice odalarinda birbirimizi zorlayip daha iyi olmamizi saglamamizdir, ilerde bir ihtimal iRacing'deki Resmi Endurance yarislarina beraber girmemizdir vs. vs.

Team Turkiye MotorSport Ligimizin olayi ise Ligimize uye/kayit olmus kisilerin tamamen kendi aramizda veya ilerde kafa dengi baska Turk arkadaslarimiz/kardeslerimiz katildiginda...tekrar bastira bastira yazayim "Tamamen TTM Lig uyelerince" yapilacak yaris turnuvalari, eglencelik yarislar"'dan olusacak.

iRacing'de bir Turk olarak baska Turklerle ayni yarista ayni dili konusup, beraberce yarisabilecegin bir yer, bir Turk yaris ortami yeri...Team Turkiye MotorSport Liginde yarisiyorsun demek Team Turkiye MotorSport Takimina girmissin demek degildir, Team Turkiye MotorSport Takiminda olman illede Team Turkiye MotorSport Ligine girmek zorundasin anlaminada gelmiyor!

Haliyle bir Lig isteyipte/kurupta öyle bos kalmasinin anlamida yok, tabii ki yarislar/turnuvalar duzenlenecek. Herzaman GT araclariyla yarisacak degiliz, herzaman ustu acik hizli araclarlada yarisacak degiliz...ve su anki duruma göre öyle ciddi ciddi turnuvalar duzenleyecekte degiliz. Su asamada tamamen eglencesine olacak yarislarimiz, ilerde TTM Lig uyeleri cogaldikca bu degisecektir.

Gelelim fiyat konusuna, biliyorum...aramizda yillik 6$'a tenezzul eden veya ihtiyaci olan kimse yok.
Ayni anda hepimizin iRacing'de 1-2 seri takip ettigimizide biliyorum, bunuda dusunerek haftada 2 saatlik eglencelik bir TTM Lig odasi acmayi tavsiye ettim ve bu konuda aldigim dusunceler genelde olumluydu.

Gönul isterki Ligimizde en az 100 Turk olalim, istedigimiz araclarla degisik Lig serilerimizde , pistlerde yarisalim. Bunun gerceklesmesi biraz zaman alacak!

Bu durumda baska daha cok uyeli ve ciddi liglere bakmaniz olacaktir. ISRA Ligi bunlardan biridir ve su an aktif olarak 6 degisik yaris serileri var, yanilmiyorsam seri basina sadece 3$-5$ aliyorlar ve haliyle cok daha ciddi bir yaklasimi sart kosuyorlar!

Ben, iRacing'deki Team Turkiye MotorSport Ligimizi zaten actim ve aramizda halen eglencesine pazar aksamlari katilmak isteyenler var. Umudum,...ilerde daha cok Turk arkadaslarimiz iRacing'i kesfeder ve sonrada sadece Turklerle olan bir ortamda ciddi Lig yarislari yapmamizdir.



Team Turkiye MotorSport Ligimizde su an 7 kisi gözukuyoruz, dun aksam Kerem'de Ligimize zaman ayiramayacagindan cikmak istedigini söyledi. Daha tam emin olmadigim Oguz var ve de Berke (su an Hollanda'da) diger arkadaslarimizin ise Ligimizde kalacagini umuyorum.

Bu yukarida yazdigimi okuyupta fikir degistrip Ligimizden ayrilmak isteyen baska arkadaslar olursa bir zahmet bana haber versin.

***********************************************************************************

- iRacing Haberleri -

  • iRacing Mid-Ohio 100 yarisi...Dallara araciyla Mid-Ohio'da 42 turluk yaristir ve her splitte 35 yarisci, TR saatiyle pazar sabahi 02:00'da yaris baslayacaktir. Ust split GlacierTV'de canli olarak yayinlanacaktir.
  • Ekimin 23'une kadar bir arkadasini iRacing'e davet et, senin emailini tavsiye bölumune yazdiginda 10$ degil, 15$ iRacing kredisi gelecektir sana.
  • Cadillac Cup'ta ilk kazananlar aciklandi...Yaris kasklari ve diger öduller sahiplerini buldular.
***********************************************************************************

Ve son olarak, herzamanki gibi guzel bir video...



Iyi yarislar,

17 yorum:

  1. Selam Elegan abi. Su ulke degistirme durumundan kaynakli bu aralar burnumu kasimaya vaktim olmuyo. O yuzden iracing de bi sureligine yalan oldu benim icin. Ama en gec eylul'e kadar donus yapicam. Skype'a da gelemiyorum o yuzden konusamadik bayadir fakat blogu hergun takip ediyorum, gelismelerden haberim oluyor yani. Lig olayi da uygundur benim icin. Katilim gosteririm dondukten sonra.

    Herkese selamlar.

    Berke

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Berke,
    Eyvallah, hem cevap icin, hemde Lig'e katilacagin icin...Ne kadar cok kisi olursak-o kadar daha zevkli gecer ;)

    Umarim Hollanda'da iyi vakit geciriyorsundur. TTM olarak tabii ki Hollanda'daki hayati biraz merak ediyoruz,...ne bileyim yemekleri, havasi...MANITA'lari :D

    YanıtlaSil
  3. Berke umarım işlerini biran evvel toparlar ve aramıza katılırsın.

    Bu arada CST ye kavuştuk. Ama büyük hayal kırıklığı içerisindeyim hiç güzel değil, çok basit duruyor . Eğer bununla zamanlarım 2 sn iyileşecekse bende bir daha sim oynamam :)

    Yani sizlere nispet yapar gibi olması ama CST uzaydan gelmiş bir cisim gibi yaw :) DEVASA birşey CSP nin 2 katı gibi duruyor valla. Abi bu arada benim dediğim gibi genişlik 40 cm :) Şu an video çekemedim ama pedallar CSP ile karşılaştırılmayacak seviyede sertler özellikle fren pedalı. İracing de nası bir tepki verecek çok merak ediyorum. Alın size taze fotolar. Biraz ağız sulandırayım. Şu an bakmaya doyamıyorum dokunup kokluyorum canım benim ya :)

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/f752d5fb.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/fafab41b.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/dd0bb3d3.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/b36d6e62.jpg

    YanıtlaSil
  4. Husnu,
    "Bu arada CST ye kavuştuk. Ama büyük hayal kırıklığı içerisindeyim hiç güzel değil, çok basit duruyor ."

    Yukaridaki cumleni okuduktan sonra gerisini okumadim, CST bitmistir...yaziklar olsun, bumuydu uleyn Todd :P

    Saka bir yana, iyi gunlerde eskit kardesim, resimler muhtesem...seytan su an fena halde durtukluyor desem yeridir ;)

    Yaw...su 40cm genislige gelince, bunlar ayri CST pedallarimi yapiyorlar???
    Tony'nin bana yazdigi...
    **************************************************************************

    Hi TK

    I can make them wider to about 500mm ( they're usually 465).

    The stainless heel plate will be an extra $60 over the usual price.

    As you're buying them from a reseller you'll have to discuss shipping with them.

    Regards
    Tony
    *****************************************************************************

    Yalniz söyle birseyde var...bilirsin biz Osmanlilarda en buyuk, en genis, en guzeli benim olacahtir ya... seninki 40cm ise bende 41.5cm yaptiracam, he he he :P


    Gumruk durumunu ne oldu,...kac litre kan aldilar?

    YanıtlaSil
  5. 50 TL artı gişedeki bayana güzel bir öpücük ile işi halletkki abi :)

    YanıtlaSil
  6. Oooo, super Husnu...o zaman 149$'dan gumruk aldilar, dogrumu?

    YanıtlaSil
  7. Yaw resimlerine bakiyorumda...her ne kadar Todd'un boktan bir musteri hizmeti varsa...pedallarida bir o kadar muhtesem!

    Tekrar iyi gunlerde olsun ;)

    Yakin zamanda genis bir incelemeni bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  8. Abi şu an ne yapacağım şaşırdım valla biraz iş birikmiş ama eve gidince güzel bir video çekerim. Özellikle sormak istediğin birşey varsa söyle. pedalları serklikleri gerçekten mükemmel.

    149 $ dan aldılar abi. Zaten vergiyi hesaplayan bayan babaannem yaşındaydı :) yani öpücük yalan ıyyyy . Neyse sordu bu ne diye . Dana gibi kutu ağır bir de ne diyeyim. Al dedim faturası var pedal bu . Anlamadı tabi . Baktı 150 dolarlık çakma fatura var. Oradan %20 hesapladı. Alacak olanlar rahat olsun. Ama bizim gibi sim hastası biri çikarsa vay halinize :)

    YanıtlaSil
  9. "Bu arada CST ye kavuştuk. Ama büyük hayal kırıklığı içerisindeyim hiç güzel değil, çok basit duruyor ."

    Hüsnü madem böyle, üzülme kardeşim imdadına yetiştim...benim muhteşem görünüm ve kalitedeki g27 pedalları sırf sen üzülme diye değiş tokuş ederim..bak üstüne para da istemiyorum :))..

    Hayırlı olsun :)..detaylı incelemeni bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Berker.Darısı başına inşallah. Hepizin tabiki. Bu arada benim iracing sorunu formattan sonra düzeldi çok şükür. Dün akşam yeniden yükleme işlemini bitirdik. Dün Windowsu 32 bit yüklemişim bugün 64 de çevirdik. Boşuna ram kaybetmeyelim değil mi :)

    Valla CST ler şimdilik kokpite sığdırdık ama acil revizyon lazım. Onun haricinde şimdilik sadece iracing çalışak mı diye denerkek bakabildim.Gaz ve Debriyaj pedallarının arkasında pedala tamamen bastığınızda pedalları yapıştığı bir vida var. Bir yerde pedalın hareketinin bittiği yeri belirliyor. Debriyajta sorun yoktu ama gazınkini biraz daha ileriye almak lazım.Kalibre ederken sanki gaz çubuğu tam dolmuyor gibiydi. Halledilir. Fren pedalı çok sert gerçekten ayrıca CSP deki frene pedalının hareketinin belki 1/5 ini falan yapıyorsunuz. Belki daha da kısadır. Frene tam basabilmeniz için ciddi bir güç uygulamak lazım yaw. Ama gerçekten çok daha iyi ayarlanıyor. Bu akşam lotus ile beraber detaylı bir incelerim. Bu arada abi iracing deki fren ayarları şimdi 1,80 de olması lazım değil mi ?

    YanıtlaSil
  11. Bu arada Berker e gelsin

    Simvib için çok güzel bir uygulama. Basit ama işlevi olan bir çalışma olmuş bence

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/2012-07-30_09-30-21_491.jpg

    YanıtlaSil
  12. Eyv Hüsnü.."şirket politikası" gereği :) açamıyorum linki..akşama inş..Bu arada benim headset usb üzerinden çalışıyor ve wireless özelliği var..ne yaptıysam buttkicker'la beraber olmuyor malesef..hatta aynı seti kullanan bi eleman buttkicker müşteri ilişkilerine mail atmış, onlar da teknik olarak çalıştırmanın mümkün olamayacağını belirtmişler..fena patladık yani..

    YanıtlaSil
  13. Sana linkini verdiğim konuyu inceledin mi peki? Orada senin işini görecek parçayı gördüm ben. Müsait olunca bende bakayım

    YanıtlaSil
  14. İnceledim de oradaki parçalar sanıyorum benim headset'le uyumlu değil (Logitech G930 bu arada)...umarım yanılıyorumdur.

    YanıtlaSil
  15. Berker

    Bu ürünü bir incele sanki işini görecek birşey gibi geldi.

    http://www.playvision.com.tr/HDA-51A.htm

    YanıtlaSil
  16. Umutlarımı kaybetmiştim Hüsnü sen ne yaptın kardeşim :))..valla sanki bu alet olayı çözecek gibi duruyor..5.1'ler için usb girişi ve her türlü çıkış mevcut..mail attım elemanlara..bakalım teyid ederlerse sayende çözdük işi :)...

    YanıtlaSil
  17. İnşallah çözer işini kardeşim. Alet biraz iyi ise buttkickeri öttürür .

    YanıtlaSil