26 Ağustos 2012 Pazar

TTM 2012-08-26

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antreman ve yarislarimiz herzamanki gibi superdi   ;)

- Kerem, HPD'de ilk yarisini yapti. iRating ve SR'leri kapti, tebrikler.
- Husnu, Lotus'un ilk yarisina girecekti ama malesef katilim cok azdi, bugune artik.
- Efkan, GT Challenge'de herzamanki gibi rahat bir sekilde 2'ciligini kaparak iRating'ine iRating ekledi ve ayni anda Pro'yuda Osmanli Tokati manyagi yapmistir   ;)
- Berke'yi bir Radical'de, bir Starmazda'da göruyoruz ama halen hangi seride yarisacagina dair tam karar vermis degil.


Birazdan Lotus79 yarisima girerim, aksama dogruda Grand-Am ve haftamizi tamamlamis oluruz  ;)

Fanatec, yeni FW cikardi ve tavsiyem yuklemeyin. Yukleyenlerin cogu problem yasiyor!


Z1 gelecek guncellemesine cözunurlugunu yukseltecek, simdiden bizlerle su anki ve yuksek cözunurluklu resimleri paylasti, aradaki fark bayag buyuk. Bu, özellikle daha buyuk ekranlarda kullanacak olanlar icin harika bir gelisme,...




Ve son olarak guzel bir video,...


Iyi yarislar,

12 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.

    Ben dün yeni FW'yi, yükledim ama fanlar kapalı konuma getirilemiyordu. Normalde A+B ve alttaki kırmızı tuşlara aynı anda basınca FW versiyonu görünür sonra OFF yazar ve fanlar kapanırdı ama yeni FW'de sadece versiyon göründü ve sonra bişe yazmadı. Fanlar sürekli açık kalıyordu yani. Ben de 742'ye geri döndüm. Bunda da fanlar düzgün çalışmıyor ama her zaman çalışmasından iyidir.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Efkan,
    Fanlarin CSR Elite'de devamli acik kalmasi biraz sacma olmus. Change logda, optimized fan(coolings) yaziyor, bu...devamli acik kalacak anlamina gelmemesi lazim.

    YanıtlaSil
  3. Valla 2 kere yükledim ama OFF yazısı çıkmadı bir türlü. Var bi saçmalık.

    YanıtlaSil
  4. Bu da Bekir abiye :D

    http://www.youtube.com/watch?v=xSw5a29WUp8&feature=related

    YanıtlaSil
  5. Dun star mazda yarisina girdim fakat startta patladim. Momo racing'de debriyaj olmadigi icin auto clutch acik yarisiyordum. G27'ye gecince kapattim assitance'i fakat kapattigimi unuttum. Eski usul kalkmaya calistim, olmadi... :) Bir kisinin de yarisini katlettim malesef...

    Sonra Radical'a takilmaya karar verdim. Bir haftadir antreman yapiyodum, guzel zamanlar da yakaliyodum. Dedim pazar gunu gireyim yarisa, en kalabalik o zaman olur... Ulan iki session'a girdim ikisi de yetersiz katilimdan unofficial oldu. Butun haftanin calismasi bosa gitti. :) Sicayim boyle sansa ben be...

    Star mazda pek sarmiyo lakin. Tren gibi. :D Lotus ve Radical calisicam sezonun geri kalaninda sanirim.

    Loeb'in de allah belasini versin. Yeter artik be. :D

    YanıtlaSil
  6. Valla bu hafta iracing dekilerin çoğu tatildeydi herhalde. Bende Berke gibi bu haftaki Lotus yarışına hiç yapmadığım kadar antreman yaparak hatta sıralama turu bile atarak hazırlandım. Fakat cumartesi akşamı antreman odasında o kadar adam olmasına rağmen iki seansta da kimse yarışa girmedi. Haliyle bu hafta yarışamadık.

    Abi Fanatec in sürücüsünü yüklettin bana yaw :) CST bile sapıttı ondan sonra Bende eski sürücüye döneyim .En azından mutluydum valla sorunum yoktu.

    YanıtlaSil
  7. Gecmis olsun Berker,
    Radical ve Lotus79'un belli yaris zamanlari vardir, bunlari takip etmen sart. Örnek olarak Radical serisini sec ve "Result" sayfasini sec sonrada 3'cu haftayi, 2'ci haftayi sec ve en cok yarisilan zamanlara/SoF'e bak, hangi gunlerde ve saatlerde yapilmis. Bu sana isaret olur yön gösterir.

    Husnu,
    En son cikan guncelleme degil yaw! Aramizda yanlis anlasma olmus...hatirliyormusun bir ara bir guncelleme cikmisti CSR Elite'yi andiriyor demistim, hangi uyarlama oldugunu hatirlamiyor. Bir ihtimal bu son cikan guncellemeden cikan 2 evelki olabilir.
    Yanilmiyorsam, o guncellemeyi sen denedin ve sana problem yaratti.

    YanıtlaSil
  8. Tamam abi o zaman . O akşam bahsettiğim güncelleme . Benim cihazda FFB gidiyordu. Sonrasında bende eki FW ye dönmüştüm tamamdır. İçim rahat etti valla. Ama güncellemeyi yaptıktan sonra CST deki ayarlarımda gitti kötü oldu yaw. Çok geç vakite kalmıştık. Kafa bir dünya oldu. Sağlam kafa ile ayarları eski haline çeviririm inşallah . Birde sebastiana sormak lazım CST nin kendi programında neler yapılabilir diye

    YanıtlaSil
  9. Husnu,
    iRacing dosyasinda controls.cfg klasöru var, onu yedekle. Böyle bir durumda bu yedekledigin klasöru iRacing dosyasina kopyalaman ayni ayarlara kavusman icin yeterli.

    Sebastian'a sorarim...

    YanıtlaSil
  10. Bu aksam Lotus school 12:00 (GMT -5)'deymis. Avrupa saatiyle 6, Turkiye saatiyle 7'ye mi tekabul ediyor bu? Emin olamadim.

    YanıtlaSil
  11. Berke,
    Bizim zamanla 6 civari dogrudur, o aralar aciyorlar Lotus79 odasini ;)

    YanıtlaSil
  12. Eyvallah abi. yetisebilirsem giricem.

    YanıtlaSil