2 Ağustos 2012 Perşembe

TTM 2012-08-02

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler her zamanki gibi superdi   ;)

Dun, Ben, Bekir ve Efkan TTM 3'lusu olarak attik kendimizi 2012 sezonunun ilk yarislarina...hepimizin ilk yarisi patladi, ama Bekir'le yaptigimiz 2'ci yarislarimiz gayet iyi gecti...Efkan, ayagim agriyor, basim kasiniyor diye uyduruktan mazeretler atarak kacti...mazeretlerin bir taneside ders calismaymis, yaz ortasinda kim ders calisir yaw   :P

Husnu'nun CST'si en nihayet 5 kusur aydan sonra eline ulasti ve birkac resim cekti, onlari hemen buraya ekliyorum.







Daha kutusundan yeni cikarmis ve hemen bizleri dusunup bu guzel resimleri cekmis, sagolasin Husnu!


Husnu'nun ilk izlenimi, "CST pohtur, hic guzel gözukmuyor, cok pismanim vs. vs." sagolsun Berker hemen Husnu'nun  imdadina yetismistir. "Husnu, uzulme kardesim...sen ver bana CST'yi al benim muhtesem ötesi G27 pedallarimi" deyip, TTM'de daha evvel görulmemis, yasanmamis bir boyutta Cömertlik sergilemistir ortaya, BRAVO   ;)

Saka bir yana, Husnu'nun CST hakkindaki ilk dusunceleri,...

***********************************************************************************
Yani sizlere nispet yapar gibi olması ama CST uzaydan gelmiş bir cisim gibi yaw :) DEVASA birşey CSP nin 2 katı gibi duruyor valla.

Valla CST ler şimdilik kokpite sığdırdık ama acil revizyon lazım. Onun haricinde şimdilik sadece iracing çalışak mı diye denerkek bakabildim.Gaz ve Debriyaj pedallarının arkasında pedala tamamen bastığınızda pedalları yapıştığı bir vida var. Bir yerde pedalın hareketinin bittiği yeri belirliyor. Debriyajta sorun yoktu ama gazınkini biraz daha ileriye almak lazım.Kalibre ederken sanki gaz çubuğu tam dolmuyor gibiydi. Halledilir. Fren pedalı çok sert gerçekten ayrıca CSP deki frene pedalının hareketinin belki 1/5 ini falan yapıyorsunuz. Belki daha da kısadır. Frene tam basabilmeniz için ciddi bir güç uygulamak lazım yaw. Ama gerçekten çok daha iyi ayarlanıyor. Bu akşam lotus ile beraber detaylı bir incelerim. Bu arada abi iracing deki fren ayarları şimdi 1,80 de olması lazım değil mi ?

***********************************************************************************

- Cevabini hemen vereyim, CST'ler Loadcell ile calistigindan frenaj basinci halen sifirda olacak.
- Gaz ve debriyajin basma mesafeleri ayarlanabiliyor, frenaj - hayir.
- Frenajin full basma mesafesi 1.3cm olmasi gerek.
- CST pedallarini baska oyunlarda kullanabilmen icin DIview veya  DxTweak2 programlarini yuklemen lazim.


Dunku Grand-Am yarisimdan sonra A4'un ustune ciktim, pazara kadar ciddi bir sekilde Lotus antremanlarina girecem. Berker'in kvalifiyesi 2.01.536, bu cok saglam bir zaman, tebrikler. Ben ve Burak, bos depoyla anca 2.03'leri tutturabildik...

Divizyon 1'e yukseldim, divizyon 1'e cikmak icin yanilmiyorsam sezonu 3500+ iRatingle bitirmek sart, bununla beraber bir ihtimal yaristigin seride toplamda ilk 10'da bitirmek gerekebilir, tam emin degilim. Gecen sezon Proto Fix'de toplamda 7ci bitirmistim.

Berker, umarim Husnu'nun tavsiye ettigi cihazla artik skype problemin ortadan kalkar...özellikle Lotus79'a neredeyse hep beraber katilmamiz ve birbirimize yardimci olabilmemiz acisindan. Bu isler yazisarakta yapilir ama bunlar canli olarak konusma/tartismanin yerini tutamaz.

Son olarakta guzel bir video,...






Iyi yarislar,

14 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Pedalları kokpite yerleştirdim ama tam olarak sabitleyemedim .Acil elden geçirmem gerekiyor. Abi dün akşamda format atma işi ile uğraşıyordum. Kusura bakmayasın

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Hic sorun degil, anladim. Pc'ye format atmayla beraber iRacing duzelmis, buna cok sevindim ;)

    Tum hafta Lotus79 antremani sonrada pazar aksami ilk resmi Lig yarisimizi yapacaz ;)

    Yaw...Ligimizde 7 uyeyiz ama distan bakinca 8 uye gözukuyoruz...katimak isteyen biri varmi diye baktim gözukmuyor, tam anlamis degilim :?

    YanıtlaSil
  3. Abi bu konuda bir kısıtlama yoksa dışarıdan gelecek talepleri nasıl yapalım. Kabul edilecek herhalde

    YanıtlaSil
  4. TTM Lig'e herkez girebilir, ilk ve en önemli kural *Insan ve TURK olmasidir!

    * Insan'la kastim, hicbir konuda asiri fanatik olmamasi, TTM Lig'deki yarisci arkadaslariyla iyi gecinebilen birisi.

    YanıtlaSil
  5. Pistlerimizi ve aracımızı tam olarak belirledik mi peki ?

    YanıtlaSil
  6. Aslinda oy verme yarina kadar acik ama simdiden arac ve pistler belli diyebilirim.

    Ilk serimiz 1 ay suruyor yani haftada 1 yaris toplam 4 pistte yarisilacak.

    Arac: Cadillac CTS-V
    Pistler: LimeRock(1), Laguna Seca(2), Road Atlanta kisasi(3) ve Sebring Modified(4'cu hafta).

    Elinde gerekli pist yoksa o hafta ya yarismazsin veya pisti satin alirsin, en kötu ihtimal puanlamadan kaybedilir. Puanlama sistemimiz iRacing'dekiyle ayni ve istendigi zaman Lig sayfamizdan bakilabilir. Antreman/kvalifiye ve Yaris odamiz sifreali olacak, onuda yarin Blogumuza yazacam.

    TTM Lig uyelerimiz isterlerse skype uzeri aramiza katilabilirler ama mecburiyet yok! Bunun icin skype uzeri "iracertk"'yi eklemeleri yeterli olur.

    Tum bu bilgileri yarin daha ayrintili bir sekilde Ligimize yazacam, oradanda okuyabilirler.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada Lig'e katilimi actim, isteyen direk Lig sayfasindan katilabilir!

    YanıtlaSil
  8. Ahhaaa Zolder pre-order'a açılmış, ay sonunda gelecekmiş. Bir işimize yaramayacak ama olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Isimize yaramaz olmazmi yaw...Zolder cok saglam pisttir, en kötu ihtimalle Hosted odalarinda yarisip-eglenirim ;)

    Lotus79'a alistim gibi, en azindan 2.03'lerin basini rahat atiyorum bos depoyla ve kvalifiyede 2.02 kesin gelir. Bugun bir kvalifiye sonrada yaris antremani...

    Dun Kerem'le harika bir Lotus79 yarisi seyrettik, saat cok gec olmasaydi kesin katilirdim, super yaristi.

    YanıtlaSil
  10. SimRacingharwere.com coştu valla. Monsta dan sonra E-Box. Güzel gözüküyor.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eHlnIGUZrCQ

    YanıtlaSil
  11. Bunlar kötü duruyor bence yaw. Kareli kareli hiç hoşuma gitmiyor açıkçası.

    YanıtlaSil
  12. LCD çok kaliteli değil gerçekten.

    Berker

    Aparat ile alakalı bir gelişme var mı ?

    YanıtlaSil
  13. Paylasim icin tesekkurler Husnu,
    E-Box'da Monsta'da gayet iyi görunuyorlar...Monsta'da tek hosuma gitmeyen LED isiklarin teker teker yanmamasi...onu bir sorup ögrenmek lazim.

    CST pedalarini hic deneme firsatin oldumu yaw...sanki aldin öyle kenarda duruyormus gibi bir his var icimde ;)

    YanıtlaSil
  14. Hüsnü, özelliklerine bakınca işimi çözer gibi duruyor ama emin olmak için dün mail attım elemanlara..hala bir yanıt gelmiş değil..

    YanıtlaSil