4 Ağustos 2012 Cumartesi

TTM 2012-08-04

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antreman ve yarislar superdi   ;)

Dun Bekir yardirdi...4 yaristan sag-saglim cikti, son yarisi Efkan'la beraber TTM bayragini yaris sonuna kadar beraberce göturduler, super yaristi, tebrikler beyler  ;)

Tum aksam bende, Kerem'le Lotus79/Spa antremaninda yardirdik...76l yaris deposuyla 2.05-6'lari tutturmaya basladik. Bu arada Kerem'de B-Klasa cikmistir, tebrikler.

Team Turkiye MotorSport Ligimize yeni uyeler katilmistir, tum katilan arkadaslara buradanda hosgeldin diyorum.


Ve son olarak, dunku Proto Fix'den guzel bir yaris videosu...



Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Ulen lotus ta bir yarış yapalım dedik var ya irating manyağı yaptı bizi -80 Halbuki 24 . başlayıp 14. bitirmiştik :)

    YanıtlaSil
  2. Sorma Hüsnü..tam vukuatla başladık sezona..7.başladım, aracı startta vitese geçiremeyince (g27 sağolsun, alper beyin kulakları çınlasın) arkamdakilerin tamamı zincirleme daldı..kurtaranlar piyangodan büyük ikramiye çıksa bu kadar sevinmezlerdi heralde çünkü bu sayede geriden başlayıp 7,8'inci bitiren bile çok sağlam şampiyona puanı aldı..Elegan abi'de arkadaki hengamede fena patlamış..akşam, eline csw geçmeden senle aynı yarışa girmem diyodu :)..Kızgınlığı TTM yarışına yansıdı..sıralamalarda utan
    madan 0,1 saniye fark attığı yetmiyormuş gibi yarışı da ezici bir üstünlükle 1. bitirerek TTM benden sorulue mesajı verdi..İki burak arkadaşımız podyumu tamamlarken ben de arkadaşlarımıza ödüllerini dağıttım :)..

    YanıtlaSil
  3. Çok garip oldu gerçekten. Ben start esnasında kendi kendime 1 sn geç başlayayım da eau rouge dan sonra patlayan olursa en azından kaçarım diye düşünüyordum. Fakat ona kalmadı bir baktım uzun eşşek oynamaya başladılar :) Bir ara senin de spin atmana neden oldum galiba kusura bakma. :) Format attıktan sonra direksiyon ayarlarını da kendime göre yapamadım. Antreman yapmandan lotus yarışına girdik. Deli cesareti valla

    Tamam bende tam alıştım tempoyu arttırayım dediğim zamanlarda hata yaptım fakat benden neden bu kadar irating kesti analadım. CST nin de azızliğine uğradım diyebilirim. Pedal hassasiyeti o kadar yüksek ki bazen hata yapmama sebep oldu zaten çok yavaş gidiyordum . Tam yerine sabitleyemediğim için şimdilik idare edeceğiz.

    Bu arada TTM deki arkadaşlarımdan özür diliyorum .Dün akşam ha geldim gelecem derken maalesef yine birşeyler çıktı. Sizlere katılmayı çok istiyordum. Elimdeki tüm imkanları kullanacağım. ( Hanima uyku hapı vs ) Tekrar kusura bakmayın.

    YanıtlaSil