21 Ağustos 2012 Salı

TTM 2012-08-21

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antreman ve yarislar herzamanki gibi superdi, cok eglendik   ;)

Hemmen kuru fasulyenin faydalarina gecelim,...sizlere dun aksamki Bekir ve Kerem'in yarisinda gördugumuzu, duydugumuzu aktarayim.

Yaris Prototype Fix, Kerem ve Bekir Corvettedeler, Efkan ve ben ayni anda onlarin yarisini seyretmeye girmisiz, yaris baslayali birkac tur gecmis durumda...ve ilk okudugumuz su,

Kerem:  abi döte geldik yine..."arabasi hasar yemis " yazisini okuduk

ardindan Bekir konusuyor...
Bekir  : Mandaaaa...Mandaaaaa...*cvrsz#%&#%"* gurbaaan *&%¤%¤"crz". Belliki o an Bekir yarisinda savas veriyor ve duyduklarimiz anca buydu   :D

*************************************************************************************

Dunku yarislarimizin hepsinde iRating aldik, Kerem son yarisinda 1'ciligini kapmistir, tebrikler   ;)

7" Lilliputumla Z1 ve iSpeed'i kullandim, tek kelimeyle her yönden mukemmel bir alet. Aninda alisiyorsun ve bir daha bunsuz yarisilmaz hale geliyorsun!

Dunku Grand-Am yarisimda benzini Z1'den pite giriste tek tusla ayarladim ve finish cizgisini gectigimde 0.3 litre benzinim kalmisti. Programdaki benzin ayarlama hesabi muazzam   ;)

7" monitörde herhangi bir problem veya lagg yasamadim, iRacing'i full screen modunda actim ve grafik olarak neredeyse hersey acik oldugu halde +100 fpslerdeydim   :)

Bildiginiz gibi iSpeed'in telemetrisi haric yaris icinde kendime bir zaman belirleyip her turumda o zamani gecmeyle odaklanirim. Bunun icinde "Speed delta ile Time delta" pencerelerini kucultulmus halde Z1 programinin ustune yerlestirdim, mukemmel oldu   :)

***********************************************************************************

Bugun, Zolder pisti gliyor, dunku yazimi okumus olacaklar, he he he

Bunlarin haricinde Ali De Angelo yeni saheserlerini bizlerle paylasmistir, muhtesem gözukuyor, ellerine saglik. Asil bilmek istedigimiz bunlar bizlerin eline ne zaman gececek   ;)




Efkan ise yeni EST pedallarinin dizaynlarini paylasti, cok saglam gözukuyor. Bana 2 tane sariver aksama alirim   ;)





Son olarakta Bekir'in bizlerle paylastigi harika bir video,...



Iyi yarislar,

9 yorum:

  1. Bilgiler icin tesekkurler abi .
    Ali ellerine saglik kardesin cok sik olmus . Benimkini de hazirla bir zahmet ;).
    Ufak bir tatil organizasyonu yaptik dun gece dondum . Bugun lotus ile mo sports pistinde gecen haftaki pistin ayari ile ufak bir antreman yaptim . Direksyon derecesini kisalttim. İlk defa lotus ve cst ikilisi ile kendimi rahat hissettim zamanimi biraz daha iyilestirip stabil turlar atmaya basladiktan sonra iyi bir yaris cikarabilecegimi dusunuyorum
    Abi z1 i ispeed ile kullanabilmene sevindim peki tam ekranda yine ispeed ufak ekranda gozukmuyor mu acaba

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    CST'ye alismana cok sevindim...eminim yakinda Lotus serisi dahil, el attigin...yoksa ayak attigin her seride desem daha isabetli olur, tozu dumana katacagina eminim ;)

    Z1 programi 7" monitörde arac icinde full screen olarak calisiyor yani pencerenin "title bar"'i hic gözukmuyor. iSpeed'de ise yukarida yazdigim gibi sadece time delta ve speed deltayi kullandigimdan pencereyi Z1 aracin orijinal dashin orta ust kismina (genelde orasi bos oluyor) yerlestiriyorum. Rakamlar halen rahat bir sekilde gözukuyor iSpeed ekranida ama konsantrem rakamlar degil...tum gerekli bilgileri Z1 programindan zaten aliyorum...iSpeed penceresine konsantre olmadan tek gördugum renk degisimi, hani benim tur basina atmam gereken zamani ayarladiktan sonra viraj cikislarinda speed deltanin yesil olmasi ve toplamda tur bitiminde time deltanin yesilde gecilmesi ;)

    Bir resim cekerim birazdan, linkini buraya eklerim,...

    YanıtlaSil
  3. Budur yaw böyle bir trafik yok böyle bir yarış yok :D

    http://www.youtube.com/watch?v=V1JwiWezN2k

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca o videoda yaşlı kurt Viper'ın torununu görebilirsiniz :))

    YanıtlaSil
  5. Vaaayy adamlar müthiş :) Yalnız iRacing'de de o arka düzlükten balamak lazım yarışa yaw, start/finish düzlüğünde başlayınca ortalık hep karışıyor.

    YanıtlaSil
  6. GT ler Prototype leri biçmiş yaw . Her yerde aynı bu GT ler :)
    Ama bu ALMS World Endurence Series ten bile daha heyecanlı orası kesin Süper GT de aynı şekilde. Keşke Süper GT de Prototype sınıfı araç olsa. ALMS nin sevmediğim tek yanı daha doğrusu Amerika daki yarışların sevmediğim tek yanı kaza olduğunda 2 saat arabayı çekemiyorlar.

    YanıtlaSil
  7. Super GT 2012 1000 km Suzuka son 10 tur. Keihin HSV'nin akıllara zarar pert olduğu kazadan sonra aradaki farkların sıfırlanmasıyla yeniden başlayan yarış, kesinlikle izleyin millet sakın kaçırmayın sadece 10 turcuk ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=KPI6jiFjpHQ&list=PL4B2A96E429B9EE1F&index=6&feature=plpp_video

    YanıtlaSil
  8. Paylasimlar super Bekir, hemen izliyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. 6'ci tur akillara zarardi, Aston'da farkini koymus hemen ;)

    YanıtlaSil