16 Ağustos 2012 Perşembe

TTM 2012-08-16

Ey Forzacilar,

Birkac gundur yoktum ve gördugum kadariyla gayet iyi yarislar cikarmissiniz...Buna Suzuka'da dahil   ;)

Bekir, tekrar 2800+lara hosgeldin, Efkan, 3400+'lara ve Kerem tekrar 1900'lere    :)

Gecen blogda muhtesem videolar paylasmissiniz beyler, Tommy Milner...adam piskopatmi ne? Corvette ile LMP1'lere kök sökturuyor hemde LimeRock Chicane'de!
Mitsubishi Lancer ise acaip kurtarmis araci...bir oyunda böyle bir durum olsa eminim millet fiziklere laf atar Arcade diye  :P


Z1 sim screenin programi software olarak satiliga sunulmustur! LINK
Ben satin aldim, kacmaz   ;)

Sizlerde satin alirsaniz, sizlerden ricam "Referral" kutusuna "elegan@telia.com" email adresini yazmaniz! Satin almak icin direk LINK

Son olarakta guzel video paylasimlarimiz...   ;)



Iyi yarislar,

9 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bende şimti tam Z1 LCD yazılımından bahsedecektim . Peki biz bunu nasıl kullanacağız. Normal bir ekran iş görüyor mu ?

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    2 sekilde kullanilabilir bu program.

    1- iRacing'i pencere modunda acip "iSpeed" gibi
    2- 4'cu ekran takarak!

    Benim secenegim ise 7"-8"'lik bir monitör alip Z1'i onda, ayni anda pencere modundada "iSpeed"'deki bazi bilgileri orta ekranin ust tarafina yerlestirerek bu programlari kullanmak.

    http://www.youtube.com/watch?v=PHyw7GKMzww&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=o1NtdWKNFe8

    YanıtlaSil
  3. Kim demiş Ford GT hantal diye :p

    http://www.youtube.com/watch?v=xqrHVm6tvnQ&feature=plcp

    YanıtlaSil
  4. Milletin işi gücü yok bu tarz videolar yapıyor. Şimdi biri çıkar derki gerçek hayatta böyle bir takla fiziği yok :)

    Abi biran evvel dene de bende yapacağım.

    YanıtlaSil
  5. Apex Turkish Drift Serisi ilk etap yarışından güzel bir video

    http://vimeo.com/47710701

    YanıtlaSil
  6. Z1 yalımını adam gibi gösterecek ekranı bulduk

    http://www.mimomonitors.com/products/mimo-720-s

    YanıtlaSil
  7. Super paylasimlar beyler ;)

    Husnu,
    Touch screen destegini eminim kullanmazsin, eger touch screen olmayani daha ucuzsa onu al derim!

    Yinede ekrani nerede kullanacagina bagli...benim Z1 ekranim ortadaki yaris ekranimin hemen alt bölumunde duracak, yani nereden bakarsan bak bana 40cm-50cm uzaklikta bir yerde duracak ve programdaki 3 tusu klavye veya direksyonundaki tuslara adayabiliyorsun.

    Eger ekrani direksyonun hemen arkasinda kullanacaksan o zaman okey, touch screen isini görur ;)

    YanıtlaSil
  8. Abi çok ballıyım galiba TR de şu an yok ama bir yerden 150 Türk Lirasına buldum cihazı :) Herhalde bayramdan sonra elime ulaşır. Ben direksiyonun hemen arkasında kullanmayı düşünüyorum. USB den direk çalıştığı için halen 1 monitör takma hakkım daha var . Onun içinda ufak bir ekran alıp ispeed programını kullanabilirim.

    YanıtlaSil
  9. Harbi ballisin...hemen bir Piyango al ;)

    W7'de USB ile 6+ ekrana kadar destek var. Bende iSpeedle beraber kullaniyorum Z1'i, cok yararli ;)

    YanıtlaSil