6 Ağustos 2012 Pazartesi

TTM 2012-08-06

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antreman ve yarislar herzamanki gibi superdi    ;)

Tum hafta antremandan sonra ilk Lotus79 yarisimiza ben, Berker ve Husnu katildik. Kalkista Berker'in Osmanli Schlapp damari tutmus, daha startda kendisiyle beraber 5-6 yarisciyi ucurdu   ;)

Berker, böyle durumlarda bari bizlere önceden haber verde yarisa girmeyelim yaw...gitti guzelim yaris, he he he   ;)

2'ci Lotus79 yarisim o.k. gecti, benzin hesabim 2-3 litreyle yanlis cikinca son 15 tur kala yavas yavas benzin kayirmaya baslamak zorunda kaldim. Bu arada Husnu'nun yarisi iRating olarak iyi fakat SR olarak ortaligi kan gölune cevirdigi kesin...CST'ye tam alistiginda ortaligi kasip kavuracagina eminim, en kötu ihtimalle biliyorsun Berker pedal konusunda herzaman yardimci olurum diyordu, o olmazsa ben seve seve yardimci olurum  ;)

Lotus79 yarislari gayet guzel,...yerine göre cok cekismeli, yerine göre rahat bir sekilde yarisilabilen bir seri, bu arada Lotus79'un en rahati bile diger arac/serilerin en zorundan daha zordur!
Lotus79'a alismam 10+ saat tuttu, bu...sadece araca Selamun Aleykum fasliydi baska birsey degil, bunun ustune en az bir o kadar aracla/pistte hizlanmaya eklemek sart!

Kerem'de gece vakti ilk Lotus79 yarisini yapti ve malesef baslangicta ucmus, gecmis olsun.

- Team Turkiye MotorSport 2012 Sezon 3 2'ci hafta serilerimiz -
  • Prototype Fix ve GT Challenge, Road America - 25dk/45dk
  • Grand-Am, Watkins Glen Cup 50dk
  • Classic Lotus Grand Prix, Philip Island 25 tur
  • Mustang Challenge, Road America 12 tur


Ilk Lig yarisimizida yapmis olduk, Burak Ö. arkadasimizla tanismis olduk ayni anda. Yarisa Ben, Burak A., Burak Ö ve Berker katildi.

Toplam 1.5 saat civari suren antreman/kvalifiye ve yarisimizin nasil gectigini anlamis degilim. Guzel eglendik   :D

Ilk Lig yarisimizi yaptik ve sonuclar su sekilde...



Lig fonksiyonlari cok rahat, zamani gelince yaris odasi otomatikman aciliyor ve sadece Lig uyeleri katilabiliyor.

Katilan tum arkadaslara tesekkurler, gelecek yarisimiz Mazda Laguna Seca'da...bu defa rolling start olarak baslayacaz yarisa   :)

 
Lotus79'cular,
Bu aksam Lotus79 komuniti odasi var, onu kacirmayin...Pistimiz Philip Island! Eger Philip Island zor - mor filan diye agiz-burun kiviriyorsaniz size asil gelecek haftayi bekleyin derim...Lotus79'la Brands Hatch! Herhalde yaris dunyasinda...en zorlu arac/pist kombinasyonu olarak ilk 3'e rahat girer!

TTM, Time to Roll with the Punches, bu hafta iRacingi haraca baglayalim   ;)

Ve Lig yarisimizdan kisa bir video,....



Iyi yarislar,

10 yorum:

  1. TTM olarak cesaretimiz acayip :)..ben 5-6 kişiyi startta tokatlıyorum :)..Hüsnü Lotus'u ilk kez "yarışta" kullanıyor :)..bu sezona damga vuracaz ama ne şekilde bilemiyorum :)..

    Lige katılım umarım artar..zira sonuncu olup nerdeyse podyuma çıkıyorduk :)..

    YanıtlaSil
  2. Berker bu işler böyle . Her hafta aramızdan biri kobay olacak ve start ta her hangi bir sorun yaşayıp ( Mümkünse aracı kaldırıken spin atsın ve yolu kapatsın ) diğer TTM üyelirinin önünü açacak ve ortalığı kasıp kavuracağız. Valla akşama gelim lotus antreman odasında biraz vakit geçirmek istiyorum. Eğer yeteri kadar vakit ayıramazsam lotus tan istemden uzaklaşmak zorunda kalacağım. Ciddi antreman şart öyle böyle değil yaw.

    Bu arada CST ile alakalı ufak birşey daha paylaşmak istiyorum. Pedal tepkimeleri aşırı derecede hassas. Normalde mesela CSP de ayağınızı fren pedalının üzerinde tuttuğunuzda fren barında herhangi birşey görmezsiniz. Ama CST o kadar hassas ki fren pedalı bu kadar sert olmasına rağmen ayağınızı pedal üzerinde bıraksanız az da olsa fren barında bir çizgi görüyorsunuz. Bu özelliğine alışmadığımdan dolayı lotusla birkaç sefer hata yaptım. Fakat kesinlikle ve kesinlikle " tail brake " , " blip " ve normal fren esnasında avantajı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada TTM deki arkadaşlarımdan özür diliyorum .Dün akşam ha geldim gelecem derken maalesef yine birşeyler çıktı. Sizlere katılmayı çok istiyordum. Elimdeki tüm imkanları kullanacağım. ( Hanima uyku hapı vs ) Tekrar kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  4. Akşama gelemeyebilirim Lotus antrenmanına..setupları sizden alırım sonra..

    YanıtlaSil
  5. Husnu,
    Takma kafana, ailen var...bizlerin yeri belli zaten. Yalniz Lotus79'da kendimize bir grup olusturduk, daha baslamadan birakiyorum deme yaw... ;)

    Takim Jägermeister (Ben, Husnu, Burak), Osella (Berker ve 2 Gafurlar) ve Project 4 Racing (Kerem ve 2 Gafurlar) olarak Lotus79 CTC'yi her bir yanindan sardik zaten :)


    CST paylasimi icin tesekkurler, özellikle freni hangi cözunurlukte kullaniyorsun? Mesela Sebastion 4096'da kullanmiyor...3000 kusurlarda onun ayari...


    Berker,
    Bu aksam ben Lotus79 komuniti odasindayim, tum ayarlari alir sonra dagitirim!
    Bu arada Lig yarisimizda cok sanssizmissiniz ikinizde. Umarim haftaya en azindan "Bana" biraz daha canli bir kapisma ortami saglarsiniz, he he he :P

    YanıtlaSil
  6. Lotuscular,
    Burayi okumakta buyuk fayda var!

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1361273.page

    YanıtlaSil
  7. Abi valla bu CST ile alakalı benim bilmediğim bir dolu şey var herhalde yaw. Şimdi senden duyuyorum çözünürlük muhabbetini . İki şekilde de test edeyim . Ama CST nin farklılıklarından biri de çözünürlük değil mi sebastian niye düşükte kullanıyor acaba?

    Abi lotusu bırakma istemiyorum yaw ne bileyim çok çok ciddi antreman lazım ya da ben bu hafta direk yarışa girince korktum galiba :) akşam gelirsem antreman yaparız bol bol

    YanıtlaSil
  8. Bizde yarış puanı rekoru kaçtı yaw, geliştirmiş olabilirem :)

    YanıtlaSil
  9. Dün akşam biraz uğraştım ve CST yi benim kokpite sığdırdım. Ama nasıl sığdı bende bilmiyorum valla .

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0621.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0619.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0618.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0616.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0608.jpg

    YanıtlaSil
  10. Bu arada clupspor pedalları isteyen varsa görüşelim

    YanıtlaSil