7 Ağustos 2012 Salı

TTM 2012-08-07

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar herzamanki gibi superdi    ;)

Zolder'i ön siparise ekledim...o da hazir, ciksin yollarini asindiralim biraz  ;)

Dun, CSR Elite... muhtesem bir yarisla Alyan saydiklarimizi Ottoman Schlap yagmuruna tutmustur, helal! TTM'deki yeni Sampiyonluk puan rekoruda böylelikle 190'a yukselmistir, tebrikler Efkan   ;)


Husnu, CST F1 pedallarini kokpitine yerlestirmeyi basarmistir...resimleri birkac defa inceledim ve benim görusumle o pedallar oradan bir daha cikmaz, ölumune girmisler sanki   ;)
Bu arada Diecastlarinda gözden kacmiyor, gayet guzel bir koleksyonun var!







Resim paylasimlari icin tesekkurler   ;)
CST pedallarinin ayari icin su linke TIKLA


Dun gece fanatecturk forumundaki yazilarinizi okudum ve kanaat getirdimki... bu gidisle ben sizlerden evvel edinecem su CSW'leri. Evet, CSW'yi satin almayi dusunmedigim halde buyuk ihtimalle sizlerden önce elime gececek he he he

Alper beye yazdiklarinizin yarisini benim icin yazsaydiniz, ben size coktan bedavadan göndermistim CSW'lerinizi yaw :P

Saka bir yana, umarim Alper bey bir an evvel sizlere guzel - uygun fiyatlarla yardimci olur. Buradan Alper beye selamlarimi gönderiyorum ve Berker'le her ne kadar takim kardesligimiz olsada, o G27'le surdukce ayni odada yarismam. O kazik bir defa yenilir   ;)

Lotus79 takimimiz konusunda ise...
Kerem, CTC'den ayrilmaya karar verdi, bu sezon icin elinde yeterince pist yok. Husnu ise Lotus79'da 1 yaris yapip, "Yuhannes, bu ne la" dedigi izlenmistir   :)
Kolayi herkez becerir - asil huner zoru basarmaktir. Lotus79'a yatirim yaptiginda cok buyuk yaris zevki verir, tum is araca alismakta. Halen Lotus79'u birakma niyetindeysen yapacak birsey yok ama bence biraz daha sans ver   :)

Ve son olarak tum CSW'lerini bekleyenler icin, simdiye kadar seyrettigim en iyi inceleme videosu...




Iyi yarislar,

21 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Takımımı yanlız bırakmam biraz daha vakit ayırmam lazım ki sizlere ayak uydurayım. Lotus ta deli cesareti ile antreman yapmadan yarışa girersen " bu ne la " tepkisi çok çok normal bence. Gerçekten iracing içinde farkını fazlasıyla gösteren bir araç sanki Senna nın sürüşündeki tepkileri birebir yaşıyormuşum gibi hissettim desem abartmamış olurum hehralde.

    Abi bu arada CST ayarlarında dikkat etmem gerekn birşey var mı ? Oturup adam gibi paylaşım yapamadık sayemde .

    Pedallar konusunda çok doğru bir tespit yaptın abi. Herhalde bir daha yerinden çıkaramam :)

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler..Efkan ne yapmış öyle..190 puan aşılması çok zor bir rakam..tebrikler..Lotus'ta pazar günü high sof yarışta ilk 3'e girmek lazım bu rekoru geçebilmek için..onun için de CSW, CST, Üçlü ekran, muska, tesbih, bal vb ne varsa yedekte bulundurmak lazım :)..haa bir de yarışta start almak lazım :)..

    Elegan abi madem öyle sen de arkadan start alma :))..sıralamalarda yavaş kalıyosun sonra g27'ye suç atıyosun :)..

    Lotus gerçekten başka bir dünya..denk güçteki kişilerle yarıştığın zaman anlıyorsun bunu..bugün uğraşma modumdayım biraz da Efkan'la uğraşalım..yani diyorum ki Efkan öyle her yarış 3-4 araçla yarışıp puanları, iratingleri götürmeye benzemiyor bu Lotus :)..

    YanıtlaSil
  3. Valla haklısın Berker abi, 3-4 araçla yarışıp arkadan gelen (gözü dönmüş!)15-20 araca yol verip öndeki 4-5 araca tur bindirmeye benzemez bence de :)

    YanıtlaSil
  4. Abowww

    Berker CSW gelene kadar senin de montirleri ve sistemi ayarlaman lazım. Bastıralım Alper Beye de Eylüldeki partiden gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Şaka bi yana Lotus harbi çok zor görünüyor yaw.

    YanıtlaSil
  6. Abowww :))..

    Sert kayaya çarptık..ama geri adım atmak yok..

    Yol verme konusunda uzmanlaştınız be olm :))..gelin lotus'a bize yol verin biraz da :)..Şaka maka bir denesen (denedin mi bilmiyorum) eminim beğenecen şu Lotus'u..pazartesileri Lotus school ve ardından tournament serverları açılıyor..bir akşam uğramanızı tavsiye derim..

    Hüsnü Eylül'deki partiden gelmesi lazım evet..yoksa bekle babam bekle sonu yok bunun..Lotus'ta büyük fark yaratır eminim..monitör ve sistem en erken seneye olur ben CSW gelsin razıyım...

    YanıtlaSil
  7. Eyvallah beyler,
    Eger sizin CSW'ler eylulde gelmezse, inadina gider cakarim bir CSW...kullanmamda, kenarda sus olarak dursun :P

    Berker,
    Philip Island'de Spa'ya nazaran cok daha iyiyimdir...3-5 turla 1.17.8xx'u gördum, bu defa kvalifiyeye fena kastiracam.

    Efkan'ada laf yok, öyle herkez gururuna yedirip her HPD'yi gecirtmez...o alismis artik, hor görmeyelim kardesimizi, he he he

    Atalarimiz bile demis..."Lotus79 candir, can-kandir" diye. Bir dahaki sezona Efkan'ida bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  8. :)dün 1.16.8xx'leri gördüğüm için sorun yok abi diyorum..hodri meydan..baklavasına :)

    YanıtlaSil
  9. Hmmm, 1 saniye fark...nereyi kestirmeden aldin yaw :P

    Baklavasina ha...dua et komsu oturmuyoruz yoksa 1 sezonda 15kg aldirtirdim sana :D

    YanıtlaSil
  10. Tersten dönüyorum ben :)

    İddia, hırs güzel şeyler abi de ne bileyim şimdi sen biraz yaşlısın falan ya, fazla zorlayıp kendine zarar vermenden korkuyorum :))..tamam söz 1.16.500'ün altını atmayacam :)

    CSW'sine...:)

    YanıtlaSil
  11. 1.16.500...cok saglam bir zaman, aksama tersden gitmeyi bende deneyecem, bakarsin 1.16.499 atarim :P

    Bastan CSW deseydin okeylerdik, Baklava dedin, geri dönus yok, he he he

    YanıtlaSil
  12. Herif sağlam pedal yapmış yaw

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2026122.page

    YanıtlaSil
  13. Demek ki CSW alınca benim de bir Lotus çiçeği koklamam şart :D

    YanıtlaSil
  14. Bekir CSW'yi hiç bekleme kardeşim...Lotus'a niyetlendiysen şimdiden ısınmalara başla..pişman olmayacaksın..Bu hafta Philip Island var..bu araçla muhteşem bir kombinasyon..

    YanıtlaSil
  15. Indianapolis'teki yarışın canlı yayınını buldum! Ben de görünüyorum arada ne güzel :)

    YanıtlaSil
  16. Lotusu gözümde çok büyüttüm galiba kullanırken korkuyorum yaw :)

    YanıtlaSil
  17. Berker, şaka biryana da abi bu Lotus'ta H vites kullanmak lazım değil mi, heel and toe falan? Benim kokpite de onu takamayacam yaw hiçbir yer yok :/ ilerde bu vites sabitlemeye bir çözüm bulmam şart.

    YanıtlaSil
  18. Bekir, aslında evet H vites ve heel and toe ile kullanmak lazım en gerçekçi şekilde deneyim için...olmaz, imkansız diyordum ama bu şekilde kullanıpta alien dereceler yapanlar var..aslında vites kullanımı çok olan bir araç değil..1. vites kalkış dışında neredeyse hiç kullanımıyor..2 desen en yavaş virajlarda..toplam 5 vites bir araç olduğunu düşündüğünde, vites değiştirme sıklığı çok mesele değil ama iş gaz fren dengesini (ki bu araç için bence en önemli sürüş girdisi) sol ayak frene alışmış biri olarak ne kadar optimal yapabileceğine bakıyor..

    YanıtlaSil
  19. Hmmm yazdıklarınızdan da çok sağlam bir kabiliyet + antrenman istediği belli bu tekinsiz kısrağın :) bakalım dostum neler olacak ilerleyen zamanlarda, Corvette ve multiklasa bıktığım vakit soluğu Lotusta alabilirim, gönül ister ki H vites ve heel and toe olarak kullanabileyim, ayarlarım artık birşeyler :)

    YanıtlaSil
  20. Dün gece Kerem'le çok sağlam takıldık sabah 6'da yattık resmen, bütün gece Vumarın oğlu Tibor ile uğraştık durduk çok iyiydi yaw :) Kerem kvalifiye odasında Tibor'a yazıyor "hi Tibor", Tibor da yazıyor "Hi", yine Kerem yazıyor "Vumar's son?" o vakit benim kvalifiye yalan oldu zati :))) İş güç olmayan izin günlerinde kesinlikle ilk fix yarışına girmek lazım saat 3'te, çuvalla irating dağıtılıyordu ama bizim çuvallar delik çıktı :)))

    YanıtlaSil
  21. Bekir,
    Lotus79'a hic bulasma, fena muptelasi yapiyor! Hate-Love hisleriyle doluyorsun bu aracla yola ciktinmi ;)

    iRacing'deki en muhtesem arac, Bu aractaki guc o kadar yuksekki...neredeyse istedigin vitesle istedigin viraji alabilecek gucte, yani fazla vites degisimi gerekmiyor...neredeyse tum olay fren ve gaz kombinasyonunda bitiyor.

    Husnu,
    Bence sen daha tam anlamiyla CST'nin muhtesem hissiyatli (4096 cözunurluk destekli) pedal setine alisamadin yoksa Lotus79'a coktan Break-Dance yaptirirdin ;)

    YanıtlaSil