23 Temmuz 2012 Pazartesi

TTM 2012-07-23

Ey Forzacilar,

Dun Efkan ile Bekir'in gunuydu desek yalan olmaz. Bu ikili resmen iRacingi haraca bagladilar. Bekir, TTM iRating listesinde klas yukseldi...Husnu'yu 12 iRating puani farkiyla sollamistir.

Bu arada Bekir'ede 2500+'lara hosgeldin diyorum...hedef 4000+lar   ;)

Efkan ise dunku yarislariyla iRating yagmuruna tutuldu...3000'i gecse iyi...saglam adimlarla 3500+'lara yol aliyor, son yarisiyla beraber 3190'a cikmistir, artik 2000 kusurlara geri dönmez diye dusunuyorum.

Burak, son hafta ne yaptiysa-ne ettiyse bir turlu ilerleyemedi. Hepimizin basina geldi bu gaspetlik. Nazara geldin ve en az 4 fil, 6 manda yaris tanilarina kurban etmeden duzelmez, haberin olsun.

Kerem, gecenlerde 3'lu sistem almaya carsiya cikti...bir dahada gören olmadi. Kerem'i görurseniz iRacing'in ellerinden öptugunu söylemeyi unutmatyin   :P

Ali, yeni sistem ve grafik kartini aldigindan beri gayet iyi zamanlar atmaya basladi HPD ile...Alyan zamanlarini atmasi icin ona 1 tane daha grafik karti almasini tavsiye etmistim. Herkezin hizlanma stratejisi degisiktir...Ali'de kabiliyet var ama hardware olmadan olmuyor...Cyborg gibi, bunu suruslerinde gördum. 2'ci grafik kartiyla zamanlari 2 saniye daha gelisir, buyuk monitör alirsa 1 saniye daha...3'lu ekran kurarsa 3 saniye birden vs. vs.   ;)

Diyeceksinizki,...abi, bunlar cok para filan. O zaman bende derimki Ali, para icinde yuzuyor zaten...adam Bankada calisiyor, denizde kum misali, he he he

Husnu, bugun Umre'den geliyor...belki aksama bir ugrar. Umarim CST'si eline gecmistir.

Ben, halen bu haftaki yarisimi yapamadim...en dusuk sampiyonluk puanim 120 ve bir yerlere gelmek icin 120'nin ustunu atmam lazim...umarim bugun yuksek SoF odali bir yaris cikarda girerim. Yarismayi özledim yaw   ;)

Ve son olarak, guzel bir video...



Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Herkese selamlar arkadaslar cok sukur guzel yurdumuza dondum . Insallah herkese gitmek nasib olur arkadaslar . Orasi gercekten baska bir dunya . Ben yokken ekip maddi manevi cosmus yastik altindaki paralar ortaya cikmis bekirin altinlar zaren ucacak. . Herkesin yeni sistemleri hayirli olsun .Efkan kardesim elite ye musteri buldun mu ? Eren e soyleyelim alir diye dusunuyorum. Bu arada cst den yeni haberler var . Pedallar bitti gibi ufak bir parcasi onumuzdeki gunlerdr todd da olacak ve bana gonderecek en sonunda sizinkilerden haber yok mu yaw tek benimki mi kabul olmus ;) neyse muhabettlrimizi ozledim firsat bulunca katilacagim

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin Husnu,
    En nihayet CST geliyor...haydi hayirlisiyla ;)

    Neredeyse tum TTM ekibi sistemlerini yenildi, artik yillarca gider bunlar. Aksama gelde bir göruselim ;)

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin abi, inşallah birgün bizlere de nasip olur oraları görmek :)

    Direksiyona alıcı bulmadım daha, CSW'lar yıl sonuna anca gelirmiş zaman var yani :) Ali abi alabilirim gibi bişeler demişti sanki :) Bizim ekipten alan çıkmazsa Eren abiye de satabilirim tabi.

    YanıtlaSil