14 Temmuz 2012 Cumartesi

TTM 2012-07-14

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler...herzamanki gibi super eglendik   ;)

Haberlere filan gecmeden, hemmen Teh TTM LISTE'sini tazeleyeyim yoksa basima taslar yagacak...kulaklarimin dun geceden beri zirlamasindan hissediyorum, he he he

- TTM iRating Listesi -

  1. TK - 3599
  2. Berker - 3113
  3. Burak - 2848 **Pardon beyler, yanlis yazmisim! EFKAN - 2936
  4. Simdi sira Burak'ta   :P   iRating: 2848
  5. Devrim - 2589
  6. Husnu - 2493
  7. Oguz - 2468
  8. Bekir - 2125
  9. Caner - 1795
  10. Kerem - 1618
  11. Berke - 1280

Prototype Fix'de HPD ile biliyorsunuz toplamda ilk 3'e girme imkanim bayag buyuk ama gel gelelim 1.5 haftadir 10-15 saat antreman/kvalifiye ve 3 yarisin ardindan halen 6'ciyim  :/

Bekir ise HPD Fix Corvette ile toplamda 7'ci sirada.


Burak, buyuk ihtimalle bugun B-Klasa cikar, Kerem'de C-Klasa, onlari simdiden tebrik ediyorum ve ust klas siniflarindaki yarislarinda basarilar diliyorum.

Son olarak, herzamanki gibi guzel bir video...


Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Sağol abi :) 2.liği kaçırdım yarışın sonlarında ama olsun güzel yarıştı :)

    YanıtlaSil
  2. Beni de koyun listeye ya en alta :D Geri dondum 3. Donusum bu :D Hafta ici gorusuruz mutlaka cok fazla kalamayacagim aksamlari ozledim valla hasretinize dayanamadim geldim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada yeni fwyi yukledim baya degisik olmus ya his falan hani gozumu baglasaniz derim farkli bir direksiyon bu. Bu fanaleds nasil calisiyor ya beceremedim yardim istiyorum? Direksiyonu goruyor, oyunu goruyor ama oyun icinde hic bir sey olmuyor? Insan bi tutorial fln koyar..

    YanıtlaSil
  4. iRacing'e tekrar hosgeldin Ali,
    Fanaledlerin calismasi icin ilk evvela Pc'deki Fanaled programini "Administratör" olarak calistiracan, sonrada direksyonu pc'ye tanitacan(direksyonu Pc moduna gecircen). iRacing'de herhangi bir yarisa, antremana vs. vs. girdiginde otomatikman Fanaledler calisiyor ;)

    YanıtlaSil
  5. Admin'den patladim o zmn ben ondan calismiyor kesin :) geri hepsini yaptim cunku. Abi aksam gelmeye caliscam ama bakalim mesaiye kalmazsam ugrarim bi ara.

    YanıtlaSil