6 Temmuz 2012 Cuma

TTM 2012-07-06

Ey Forzacilar,

Dun geceki muhabbetler ve antremanlar her zamanki gibi superdi   ;)

Philip Island'da HPD'lerle oratiligi toz dumana kattik, guzel bir videoda yukledim altta,...

Buraga ise gözun aydinmi diyecez yoksa gecmis olsunmu tam bilmiyoruz. Fanatec PWTS dun eline gecti ama biraz sorunlar yasadi...o halde birkac tur deneyince cark ile kayis sisteminin ne kadar cok farkli FFB efektleri ve surus hissi yarattigini gördu. Umariz elindeki bir sekilde duzelir  :)


Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Video süper olmuş

    YanıtlaSil
  2. Şu aracın içine bir bakın. Tam bir sim kokpit :)

    http://www.speedhunters.com/2012/07/revolution-rx8/

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,
    Harbidende sim kokpit yaw...o simiti görunce bana guzel bir fikir verdi. GT simite Z1 LCD Box harika gider, ne dersin ;)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım Philip Island'da bu hafta daha yarış yapmicam. Son 2 yarıştır 2. giderken milletin sabırsızlığı yüzünden 1. ve 2. virajda darbe aldım ve yarış dışı kaldım.

    YanıtlaSil
  5. Bugun beraber gireriz yarislara Efkan,...ben seni korurum ;)

    YanıtlaSil
  6. Ken&DC ortaklığından güzel videolar çıkıyor. Ama rally de Ken den bir cacık olmaz :)

    http://youtu.be/LuDN2bCIyus

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel bir paylasim, tesekkurler Husnu ;)
    Showcu olarak Block cok basarili...Rally yarisi ayri bir olay.

    YanıtlaSil