10 Temmuz 2012 Salı

TTM 2012-07-10

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve yarislar superdi, tesekkurler   ;)

11'ci haftaya girdik, 10'cu hafta TTM'de cogumuza yaradi...hele dun iRacing'i resmen haraca bagladik, super muhabbetler ve super yarislar cikarttik.

Kisaca TTM'deki iRatinglerimiz,...sirasiyla yukardan asagi dogru,

  1. TK - 3551
  2. Berker - 3113
  3. Efkan - 2846 **Pardon beyler, yanlis yazmisim! Burak - 2859
  4. Simdi sira Efkan'da   :P   iRating: 2846
  5. Devrim - 2589
  6. Husnu - 2499
  7. Oguz - 2468
  8. Bekir - 2165
  9. Caner - 1795
  10. Kerem - 1437
  11. Berke - 1280
  12. Kemal - 538

Bu hafta Efkan'dan buyuk counter-ataklar bekliyoruz, ona göre dikkatli ol Burak. Efkan, Adanalayıhtır sag gösterip sol cakar   ;)


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

- Bu hafta iRacing Serilerimizin Pistleri -

  • Skippy - 15 tur Circuit Park Zandvoort
  • Radical Challenge Serisi - 45dk. Barber MotorSports Park
  • GT Challenge Serisi - 45dk. Mosport
  • Prototype Fix ve serbest - 25dk versus 60dk.
  • Nascar C-Klas Silverado - 100 tur Aywa Speedway   ;)


Son olarakta herzamanki gibi guzel bir video...



Iyi yarislar,

10 yorum:

  1. BF3 Close Quarters paketini aldım, iRacing'e bir süre uğramam belki :)

    Bu arada Elegan abi ben 3063'teyken hiç böyle bi sıralama yapmadın, düştüğüm gibi sıralamayı çaktın hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Dün gece fix yarışına girdim. Ondan önce de güzel bir antreman seansı geçirdim. 1.06.900 atabildim görünüşe göre iyi bir zamandı. Stabil olarak 1.07.100 -200 atabiliyordum. Yarıştığım oda çok güçlü olmasa da kafadaki adamlar sağlamdı. Yarışa 3 ü başladım startta 1 sıra kazandım fakat bir süre sonra ufak bir frenaj hatası ve arkadaki yarışçının ufak bir dokundurması ile yerimi kaybettim. Ondan sonrası tamamen kapışma ile geçti. Bir türlü önümdekini geçemedim. Aslında hızlıydım fakat antemanlardaki tempomu tutturamadım. Öndekini geçemeyinde 1. arayı açtı tabiki arkadaki de yetişti. Yarışın son 3 turuna kadar 2.3.4.5. sıradakiler neredeyse 1,5 sn içerisinde sıralanmıştı. Sondan 3. turda lastiklerinde aşınması ile beraber geçişler başladı. Tam geçtim derken yine frenleri kitledik. Bu sefer 4. lüğe düştüm. 3. pilot ile çok yakın giderken öndeki pit çıkışından sonraki herkezin uçtuğu virajda arkayı kaçırdı. Bende çok yakın seyrettiğim için kaçabileceğimi zannettim ve bastım. Fakat arkadan dokundu ve uçtuk. 2. giderken 8. bitirdik. Geçmeyi denemeyip yavaşlamaya çalışsaydım belki önümden geçerdi . Ama yarış kazası oldu diyebiliriz. Şans işte. Güzel bir yarıştı. Uygun olursa gitmeden 1 kere daha yarışabilirim.

    YanıtlaSil
  3. Efkan,
    Yeni bir liste yapmam icin ne yapman gerektigini biliyorsun ;)

    BF3 icin iRacing'e ara vermen uzun surmez bence. Ne demis atalarimiz: Tilki dönüp dolaşır yine kürkçü dükkanına döner ve bunun guzel bir videosuda var :P

    http://www.metacafe.com/watch/162866/what_are_the_odds/


    Husnu,
    Guzel yaris cikartmissin, seyretmek gerekirdi. Bazen sanssizlik oluyor, yapacak birsey yok,...tam yaris aninda mantik pek calismiyor malesef :D

    YanıtlaSil
  4. Bu güncellemede lig olayı gelecek mi?

    YanıtlaSil
  5. selam arkadaşlar
    iracing 3 aylık paket almıştım gecen ay bitti ve otomatikman tekrar 3 aylık üyeligi yenilemeiş ama ben iracing devam etmek istmiyorum bu 3 aylık otomatik kredi kartımdan çekmeyi nasıl durdurabilirim.

    YanıtlaSil
  6. Kemal ben kredi kartı ile ödeme yapmadığım için bende öyle bir seçenek yok ama şimdi Kerem kardeşimle baktık kredi kartı bilgilerinin hemen orda " cancel auto billimng " diye bir ibare var onu kaldırdığımızda bu sorun ortadan kalkacaktır. Eğer üyeliğinizi yükseltmeyecekseniz bence stuff a bir mail atın halledeceklerdir.

    YanıtlaSil
  7. Berker,
    Yes Box kesin geliyor dendi ve bu sezona yetistirebilirlermis ama cikisini gelecek sezona karar verdiklerinden daha evvel aciklamadiklari birkac fonksiyon daha ekleyeceklermis...umariz istedigimiz sekilde gelir ;)

    Kemal,
    Ayrilacagina uzuldum, uyeligini uzatmamaya gelince benim bildigim kadariyla "Kredi kartiyla" iRacig'e email atmak zorundasin. Paypal ile zamanin bittiginde otomatikman kapaniyor, yani Paypal ile herhangi birsey yapman gerekmiyor. Hatta uyeligin daha yeni uzatildiysa onlara rica et senden kesilen 3 ayligin parasinida geri iade etsinler.
    Bol sanslar,

    YanıtlaSil
  8. Ilk CSW'si tam calismayan incelemecinin videosu...

    Bu incelemenin dusunduren yani su,

    * Bu kisi Betatestercilerden eline en son gecmis olan kisilerden biri...yani CSW'lerini ilk alan Betatestercilerden sonra son gundemine guncellenmis halindeki olandir!
    * Kendisi Fanatec hayranidir, yani Fanatec'e illede bok atmak isteyen birisi degil!

    http://www.youtube.com/watch?v=OyV7I4_-asM

    CSW'leri alacak kardeslerime, CSW'niz elinize gectiginde aleti harbiden iyicene kullanmaniz olacaktir yani aleti zorlayin. Bu. benim tahminimle fabrika hatasi...CSW'ler seri uretim olduklarindan 10 000'de belli bir yuzdelik bozuk cikabilir, sizlere denk gelmesin!

    Bu videoyu yapan kisinin cok buyuk sanssizligi olmus, hem simiti bozuluyor sonrada Base.

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar imgilizcem yok gibi
    Renew Auto-Billing aktif oldugundan 3 aylık kredi kartımdan otomatikman yanlışlıkla cekildigini ve üyeligimi iptal edip kapatacagımı belirten ingilizce metni nereye email atmalıyım ve geri iade için rica etsem nasıl bir metin yazacagıma dair yardımcı olabilirmisiniz
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Kemal,
    Sunu yazdiklarimi kopyala ve emailine yapistirip "support@iracing.com"'a emaille. *Senin hesabini uzatali 1 aydan fazla gecmis, bu 3 aylik parayi geri verceklerini sanmiyorum. Sana geri verirler diye yazdigimda iRacing'in hesabini uzattiklari 1-2 gunluk birsey sanmistim...1 ay degil!*

    ******************************************************************************
    Hi,
    My name is Kemal Yuksel, I am a Member since 2012-03-10 here in iRacing. I don't want to re-new my membership anymore, I also switched the "Auto-Renew" to inactive but want to make sure that everything is in order with the ending of my membership, please do confirm that you did get my message and that it is verified. Thanks in advance.
    ***************************************************************************

    Yukarida yazdigim, artik uyleigimi uzatmak istemiyorum, uyeligimdeki "otomatik-yenileme"'yide kaldirdigimi ve uyeligimin bitmesi icin dogruyu yaptigima dair kontrol edip bana haber verirmisinizdir.

    Bol sanslar,

    YanıtlaSil