3 Ocak 2012 Salı

TTM 2012-01-03

Ey Forzacilar,
Dun malesef is yuzunden gelemedim iRacing'e. Yeni yil basladi ve beraberinde bircok ön calisma, hazirlanmasi gerek bircok isler vardi...zaten bitmiste degil, halen tonla is bekliyor beni.

Bu hafta Infineon bir turlu nasip olmadi bana, gördugum kadariyla bazilarina kamyonetlerle iRating/Safety ratingler dagitilirken...bazilerinden kesilmis. Bu hafta aramizda iRatingleri cuvallarla göturen Bekir ve Efkan oldu, su an Bekir 1800+ ve Efkan 2700+'larda, tebrikler arkadaslar    ;)

Bu hafta Prototype'da Spa Franchorchampdayiz, 60'a 30dklik yarislar...2'side super gider, heleki bu muhtesem eglenceli pistte, simdiden tum TTM kardeslerime bol sanslar dilerim   ;)

 

Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. En gec 8 ocaga kadar gelecek sezonda yarismak istediginiz bir pist listesi hazirlayin!

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1025/1374424.page#4054927

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim, ailevi ve evsel meselelerden ötürü uzak kaldığım iracing'e bugun geri döndüm sizlerden çok geri kaldığımın farkındayım ama çalışıp arayı kapatmaya çalışacağım biliyorsunuz bir ara pedal sorunu yaşadım sonra vites çubuğu direksiyonun kasasını çatlattı benim de biraz hevesim kırıldı açıkçası arasıra forza oynadım onun dışında bir şey yapmadım desek daha doğru, TK abicim yeni direksiyonun hayırlı olsun çok imrendim ballı adamsın valla ne diyim, Efkancım bıraktığım gibi iyice coşmuştur artık eminim, Hüsnü ve Bekir kardeşlerim sizlerde ara beni merak edip sordunuz yaşıyor musun diye sizlere de çok teşekkür ediyorum sevildiğimi biliyorum bende sizleri aynı şekilde seviyor sayıyorum bundan sonra kapışırız artık hazır olun :P yok yok şaka yaptım o kadar iddalı değilim :D:D Biz bir aileyiz ve bunun bir parçası olmak çok güzel hepinizi selamlıyorum, beni unutmadığınız için teşekkür ediyorum. Ekibimiz biraz büyümüş sanıyorum diğer arkadaşlarla da zamanla tanışırız pistlerde görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil
  3. Ali aramıza tekrar hoşgeldin. Eminim zaman içerisinde yeteneğini göstereceksin. 2 haftadır pistlerden uzağım . Babalık zor iş. :)

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin Ali,
    Bugun seni iRacingde görunce dedim, Iste Senna geri geldi ;)

    Aksama skype'dayiz o zaman, Husnu...sende gelecegin zaman haber ver göruselim :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba iracinge yeni katıldım. Acemiliği attıktan sonra bende yarışlara girmek istiyorum
    skype : tigsimulator

    YanıtlaSil
  6. Aramıza hoşgeldin. Kendini tanıtırsan daha iyi olur :)

    İracing TV programının 12. bölümü yayımlandı. Yeni içerikler ile alakalı bilgiler mevcut.

    http://www.youtube.com/watch?v=upsAvVASNSo&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  7. Hosgeldin tigsimulator, skype uzeri ekledim seni...genelde aksamlari iRacing'deyim.

    Paylasim icin tesekkurler Husnu...2012 muhtesem olacak gibi ;)

    YanıtlaSil