16 Ocak 2012 Pazartesi

TTM 2012-01-16

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler, guzel eglendik   ;)

Dunku Prototype Fix yarisinda divizyon 7 olan vatandas 8'ci bitirerek 133 irating aldi   :P


Bu aksam yarinki piste antreman var, TR saatiyle en gec 22:00 civari gelirim. Benim icin Philip Island bayag iyi gecti bu hafta, 3000+ iratinge ciktim bakalim Okayama nasil gececek.

Sezon 1 öncesi guncelleme hakkinda herhangi bir bilgi yok daha, sadece Efkan'in bahsettigi DP Riley'e yeni lastik fizigi gelecek ve 2.4 saatlik yarislar...

*************************************************************************************
OCAK 27              
Grand-Am Continental iRacing Showdown Before the 2.4
Daytona International Speedway (road)
Jetta TDi, Pontiac Solstice, Mazda MX5
OCAK 28              
Grand-Am iRacing.com 2.4 hours of Daytona
Daytona International Speedway (road)
Riley Mk XX, Ford Mustang

*************************************************************************************

Efkan sagolsun dun guzel bir video paylasti,...Texas'a F1 pisti yapilacak ve iHUD 1.5





 
Iyi yarislar,
 



3 yorum:

  1. Bilgiler için ve dün akşamki muhabbetler için teşekkürler abi.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu, dun guzel eglendik ;)

    Son haftaya girdik, TTM olarak katildigimiz seri sonuclari cok iyi, birkac gune Blog'u tazeliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Dün Riley ile yaptığım antrenmanlar oldukça iyi geçti, araçtan epey keyif aldım. Gelecek sezon muhtemelen Corvette ve Riley'i bir arada götürmeye çalışırım. Her birinde 2şer yarış yapsam yeter :)

    Güzel bir Daytona videosu buldum sizinle paylaşmak istiyorum;

    http://www.youtube.com/watch?v=Ao8Rqsgm4RI&feature=player_embedded

    YanıtlaSil