26 Ocak 2012 Perşembe

TTM 2012-01-26

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler ve dizaynlar icin tesekkurler   ;)

Dun gelecek sezon icin kararimi %99 verdim, tek degisiklik pazartesi gunu gelecek guncellemede hosuma gitmeyen birseyler cikarsa olur.

2012 1'ci Sezon'a Dallara ve F1'e yatirim yapmayi dusunuyorum, ara-sirada eglencesine HPD takilirim. Dallara'da ilk haftanin pisti Ingileteredeki Brands Hatch'de, pist cok piskopat olmasiyla beraber cok eglenceli, burada cogu kisinin cani yanacak, orasi kesin.

Dun aksam 1 saat kadar antreman sonucu 1.13.xx'leri atmaya basladim ve daha önemlisi bu zamani istikrarli bir sekilde hatasiz atisim oldu.

Sonra gectim F1'e, hosted Road Atlanta'da basladim turlarimi atmaya...2 saat kadar sonra saglam ve hatasiz 1.01.xx'ler gelmeye basladi...bu arada odadaki en iyiler 1.00.xx'lari atiyorlardi.

Benim görusumle Dallara'da-F1'de kullanisi rahat araclar ama 2'sindede iyi zamanlar atmak icin araclari bayag bir kastirmak gerekiyor.


Dun aksam sagolsun Ali benim icin HPD ve F1'i duzenledi ve bugun-yarin Dallara'da biter, simdiden cok tesekkurler kardesim, ellerine saglik   :)

iHUD, dun alindi...sagolsun Efkan ve Ali, onlardada var zaten. iHud kesinlikle cok ise yariyor...bazi araclarin Dashlarinde benzin göstergesi yok, bazi araclarda ise oyun icinde direksyon kullanmadigimdan kamera acisini cok daha yakindan kullanmak istiyorum ve yapamiyordum cunku arac icindeki dash tam olarak gözukmuyordu bu defa, artik bu problemler bitmistir! iHud her turlu bu problemleri cözmustur. Nasil kullandigima dair bir resimde ekliyorum...ve Ali'nin dun bayag bir ugras sonucu yarattigi saheserler   :)









Ve gecen sezondaki son yarisim...





Iyi yarislar,






6 yorum:

  1. Yuh diyorum. Bu son tasarım fena olmuş ya. Bende istiyorummmmm :) Abi Ihud çok iyi olmuş güle güle kullan. İpad üzerinden alıyorsun herhalde.

    YanıtlaSil
  2. Abi okoyama da yaptığımız yarışın videosunu hazırladım . Diğerie göre biraz daha uğraştım . Senin 1. liği kaybettiğin yerden bilgisayar bile çok duygulanmış siyah beyaz çıkmış :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Et1tz6hNZQ4

    YanıtlaSil
  3. Bu Stabiz fena videolar yapıyor yaw. Biz bizimkine bak birde onunkine yuh diyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=tbfxbDamzbI&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  4. Ipad uzeri kullaniyorum iHud'u. Yarisimizda sen nasil kurtuldun o Covetten yaw ;)

    Stab video ayarlariyla oynuyor....replay bölumune geldiginde CTRL+F12 tusuna ayni anda tikla ve basla yönetmenlik kariyerine ;)

    Ali bugun bana ve Efkan'a Dallara ve C6R'yi duzenlemis, yarin koyarim resimleri, tek kelimeyle saheser olmus. Dalara'ya Carbon stili takiliyoruz artik ;)

    YanıtlaSil
  5. Valla abi yarışırkende söylemiştim sana arka taraf savaş alanı gibi diye. Al sana kanıtı işte . Nereden ne geleceği belli olmuyor valla. Ah şu GT ciler yok mu :)

    Araç tasarımlarının hepsi birbirinden güzel oldu valla. Renk kombinasyonumuzda aynı şekilde çok iyi. Emeği geçen arkadaşlarıma teşekkürler.

    Abi şimdi biz ileride kendi ligimizi kurmayı düşünüyoruz ama bu gidişler o çoğunluğa ulaşamayacağız. Acaba varolan bir lige mi katılsak TTM olarak .

    YanıtlaSil
  6. Hüsnü abi ben de aynısını düşünüyorum. Bence çekirdek bir grup olarak kalmak en iyisi, çok büyümeye gerek yok. Büyüdükçe sorunlar çıkar bence. En iyisi bu şekilde bir lige girmek.

    YanıtlaSil