30 Ocak 2012 Pazartesi

TTM 2012-01-30

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, yarislar ve antremanlar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

Watkins Glen'de actigimiz odada Bekir kardesimle HPD'de en hizli tur zamanlari olarak 1 ve 3'culugu kaptik, 2 saatin ne cabuk gectigini halen anlamis degilim   :)

Efkan ise Ford GT takildi ve sagolsun Bekir'in önunu hic kesmedi   :P

Husnu sonradan katildi ve gece yarisina kadar Daytona RC'de Rileylerle dökturduk, bu odada ise Efkan TTM takimimizdan acik ara farkla en iyimizdi, Husnu'yle ben ise ilk 10'a girmeyi basardik   ;)


Antremanlar bitti ve basladik eglenceli youtube videolari paylasimina, iyi gulduk beyler degilmi   ;)

Bugun buyuk guncelleme gunu, gece yarisi 00:00-02:00 arasida tum iRacing yariscilari icin promosyon atamalarini yapilacak bu yuzden seri yarislari bu zaman sarfinda kapali, bir baska deyisle...sabahin 3'unde görusuruz beyler   :P

Dunku videolarimizdan birkaci...

 


Ve en guzelini, en sona sakladim...   ;)

 

Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Arabadan kılıç çıktı yaw. Türkiye şartlarında benim bildiğim beyzbol sopası falan çıkması lazım :)

    YanıtlaSil
  2. He he, aynen öyle Husnu...Old school style :D

    YanıtlaSil
  3. İyi ki ışın kılıcı çıkarmamışlar :)

    YanıtlaSil
  4. Abi şu yeni güncellemeler bir özet geçsen bize. Güzel yenilikler gelmiş.

    YanıtlaSil
  5. Dün Bekir ab,yle beraber güncellemeyi deneyen ilk TTM üyeleri olduk :) Öncelikle seslere değinmek istiyorum. Araçların lastik seslerinde büyük gelişmeler var. Artık lastiklerin ne yaptığını daha iyi anlayabiliyoruz. Vites sesleri geliştirilmiş. Rüzgar sesi de çok güzel olmuş, hız hissini çok iyi veriyor. Özellikle de üstü açık araçlarda.
    Grafiklere de DX10 desteği gelmiş. Çok bir fark göremedim ama sanki yansımalar daha iyi olmuş.
    Daytona pistinin ışıklandırması değişmiş, günün akşamüstü saatleri gibi olmuş, çok iyi çok da güzel olmuş :)
    Beir abinin yorumlarına göre HPD, eklenen ağırlık neticesinde daha oturaklı olmuş.
    Yeni lastik modeli gelen araçların kontrolleri epey değişmiş. Özellikle Riley çok hoşuma gitti. Artık kaydıra kaydıra dönülemiyor. Tabi setup'larla ne olur bilemiyorum.
    Diğer tüm NTM gelen araçların kontrollerinde ciddi değişiklikler var. En azından benim deneyebildiğim Star Mazda, Radical ve Riley'de. Corvette de değişiklikler olmuş gibi. Artık virajlarda kayma eğiliminde değil gibi. Lastik sesleriyle beraber yolu daha iyi kavrıyormuş gibi bir hissiyat veriyor.
    Benim ilk izlenimlerim bu şekilde :)

    YanıtlaSil
  6. Bilgiler için teşekkürler Efkan.

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim abi :)
    Hangi seride yarışacağıma karar veremedim bir türlü yaw, Corvette, Ford GT ve Riley çok çok hoşuma gitti. Ne yapsam bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Geliyor Husnu, tercumeyle ediyorum su an ;)

    Bilgiler icin tesekkurler Efkan, okuduklarimdan gelecekteki Endurance yarislari icin bayag iyi temel atmislar :)

    YanıtlaSil