21 Ocak 2012 Cumartesi

TTM 2012-01-21

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

Dun, Prototype serisinde 3 "Fix ayar" yarisina katildim...ilki Paulo yuzunden daha baslamadan bitti ama pes etmek yok. Sonraki 2 yarisim bayag iyi gecti...ilk yarisimdaki verdigim iratingleri geri aldim sayilir   ;)

Bekir, 2 yarisindada artilari göturmustur, tebrikler   ;)

Efkan kardesimiz ise Prototype yarisindaki kaybettigi iratingi - GrandAm yarisinda geri aldi ve böylelikle ilk GrandAm yarisinida yapmis oldu, tebrikler   ;)

Ali, sagolsun HPD dizaynini hazirlamis, malesef dun resim cekmeyi unuttum ama super olmus diyebilirim, cok cok iyi...ellerine-emegine saglik kardesim cok begendik. Zaten dun onla yaristim, he he he

Bekir'de Logo dizaynini hafif kabartmis, daha bir profesyonel olmus...bakin bakalim, ne dersiniz?



iRacing'de 13'cu hafta bilgileri aciklandi...

  • Week 13 Street Stocks Challenge
  • Week 13 Legends Road Series
 Bu 2 seri resmidir ve iRating ile Safety Ratingler etkileniyor! Biri normal Nascar yarislari, digeri ise Nascar Legends araciyla yol yarislaridir...

Resmi olmayan yarislar istersen onlarda var...
  • Carburetor Cup, Impala Class A ile Talladega SuperSpeedway yarislarina ne dersiniz   ;)
  • Formula Fun, Zandvoort'da FW31 ile
  • IZOD IndyCars, Oval pistleri Charlotte ve New Smyrna yarislari nasil olur   ;)
Daha uzun Endurance yarislarimi istersin...o da var,...iRacing'de Yok-Yok kardesim   ;) 
  • Week 13 Production Enduro, Mx5/Pontiac ve VW Jetta multiklas Suzuka'da misler gibi olur, hem bu yaris 2012 Season 1 iRacing Grand Touring Cup'a iyi bir hazirlik olur   ;)
***********************************************************************************


Bunlarin haricinde pazar aksami 29 ocak TR saatiyle 21:00'da TTM yarisimizi yapmaya ne dersiniz? 
Pist: Summit point Jefferson Reverse
Arac: Skippy
Tur: 20dk.


Bu aksam Prototype uzun var, irating ve Safety ratingleri cuvallarla dagitacaklarmis,...haberinize   ;)

 

Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. Beğenmenize sevindim abi, benimde içime sindi yoksa koymazdım :) HPD sağolsun fazla edit şansı vermiyor çok sınırlı yerlere küçük logolar koyabiliyorum, aracı psd olarak kaydettim her türlü değişikliği tekrar yapabilirim sorun değil. Logo bulmak çok kolay ancak aklıma gelmedi sizin fikirleriniz varsa koyabilirim araç üstüne mesela ne bilim Michelin olmaz Bridgestone olur, Castrol olmaz Shell olur her türlü fikre açığım.. Akşam 10 gibi geleceğim sizlerde olursanız görüşürüz.. Haydin iyi yarışlar..

    YanıtlaSil
  2. Ali,
    Super bir calisma yapmissin kardesim, ben cok begendim ;)

    Aksama iRacingdeyim.

    YanıtlaSil
  3. Logo şu haliyle güzel. Ellerinize sağlık. Alinin tasarımının görseli yok mu yaw . İnsan bir foto çeker. Merak ettim valla. Abi pazar akşamı için ben kendimi ayarlarım. Fakat şöyle birşey var. Eğer herkeste olan araç ve pist ile yarışırsak katılım artar gibi geliyor. Tabi katılımın artmasını istiyor muyuz orası ayrı bir mevzu :)

    YanıtlaSil
  4. Abi dün akşam bahsetmiş olduğun playseat eklentisinden vazgeçip şu tarz birşeye başla bence :)

    http://www.youtube.com/watch?v=6lGf6vLuqkA&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  5. Birazdan Blogu tazeliyorum, orada Ali'nin dizaynladigi arac resminide ekleyecem ;)

    Adam bayag iyi is basarmista, o beni asar yaw Husnu...sende,... iyiki hanim iRacing oynamama pek karismiyor ama bunu evin icine soksam bu defa beni iceri almaz ;)

    Pazar aksami bayag eglenceli gececek, he he he
    Skippy zaten herkezde var diye dusundum ama araci degistirebiliriz...buna pistte dahil, bakarsin son anda hep beraber birseyler kararlastiririz ;)

    YanıtlaSil