4 Ocak 2012 Çarşamba

TTM 2012-01-04

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler, her zamanki gibi guzel eglendik   :)

Ali tekrar iRacing'de aramiza dönmustur buradan ona hosgeldin diyorum, yakin zamanda Klaslar atlayip tonla iRating alman dileklerimizle  ;)

Yeni bir arkadasimiz daha katilmistir iRacing'e, skype uzeri ekledim onu.


iRacing'den 2012'ye giriste yeni haberler vardir, bu haberleri genel olarak özetliyorum.

  • Lotus 49 ve Cadillac CTS-V R 2012 icinde cikacak, McLarenden haber yok daha!
  • Twin Ring Motegi ve tum varyasyonlari en gec sezon 2'ye yetistirilecek, iRacing forumunda aciklanmistir.
  • Yeni guncellemeyle beraber (yakin zamanda gelecek), istedigin kisiye veya arkadaslarina yaric icinde sana spotterlik yapma imkani sunulacak. Bu özellikle degismeli yarisci Endurancelar geldiginde cok isimize yarayacak! Örnek senaryo...videodada söylendigi gibi Daytona 24 saatlik yarista ayni gruptan 4 yarisci katilacak ve gece vardiyasina giren yariscilara yaris icinde uyuklamamalari icin buyuk yardimdir.
  • Kendi Timini kurma imkani ve grup olarak baska gruplara karsi yarismanin dahada kolaylastirilirmasi   ;)
  • Buyuk ihtimalle Endurance yarislariyla beraber belli basli pistlere dinamik gece-gunduz destegi gelir diye dusunuyorum.
  • Pro Race Of Champions'da dunyanin degisik yerlerinden katilan gercek yariscilarin yaptiklari yaris buyuk ilgi toplamistir ve devami gelecek. Benim görusumle bu bir ilk hamledir, ilerde iRacing'deki virtuel yarislar en az gercek yarislar kadar buyuyecek!
  • Tekrar hatirlatmakta yarar var...iRacing, eger zaman yatirimi yaparsan, biraz sans ve kabiliyetle beraber gelecegin meslegi olabilir. Mesela 2011 Izod Sampiyonasini Cin'den Yang Ou kazanmistir ve Para öduluyle beraber Las Vegas'a davet edilmistir, tum yolculuk ve kalma, yeme-icme masraflari iRacing'e aittir!Aramizda kabiliyetli arkadaslarimiz var, 2012'de neden bizlerden biri olmasin   ;)
2 video ekliyorum, biri iRacing'in 2012'ye giris videosu, digeri Cadillac'in CTS-V R videosu...iyi izlemeler, aksama görusmek uzere,

 

 

Iyi yarislar,

2 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Cadillac'in CTS-V R ve Motegi nin yakında gelecek olması çok iyi. Mclaren neden bu kadar uzadı anlamadım. Hiç haber de yok ortada. Araçların da pistler gibi laser scan ile yapılması çok iyi gerçekten. Sizleri bilmem ama araç tasarım ve görünümleri benim için çok önemli. Takım oluşturma ve diğer özellikler gelecekteki Endurence serileri için iştah karbartıyor. Sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Bu hafta Spa bayag zevkli ama bir o kadarda zorluyor, haberin olsun ;)

    YanıtlaSil