27 Nisan 2012 Cuma

TTM 2012-04-27

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler   ;)

Bekir, dun Corvetle Watkins Glende saglam antremanla 1.40.8xx kusurlara dustu ve yaris icinde 1.41'leri rahat atar bence buda ona ilk 3'lugu garanti verir.

Efkan'la birkac saat FordGT ile Moteginin tozunu attik...iyi bir antremandi, sonrada Sebastian ve birkac arkadasla pit partisi kurup birbirimizi zorladik.

Dallara hakkinda entresan bir yazi okudum, onuda F1teamturkey'de paylastim,...


Blogumuza bundan sonra daha cok haberleri paylasmayi dusunuyorum, gunluk muhabbetlerimizi F1teamturkey'den yapariz   ;)

Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Abi Ford GT mi Corvette mi olayını düşündüm ve sanki Corvette ile devam etsek daha iyi olacak. Hem David Garcia'nın takımıyla (Black Rebels) kapışmış oluruz, hem de Oğuz'a da zorluk çıkarmamış oluruz. Arada yine Ford GT ile yarışalım ama önceliğimiz Corvette olsun bence :)

    YanıtlaSil
  2. Değişiklik mi olacaktı. Valla vetteye zor alıştık yapmayın :)

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,


    Efkan,
    Tamam, derinlemesine yatirim yapmadim Corvete ama guncellemeden sonraki ilk izlenimim pek iyi degil Corvetin eski fizigine nazaran...Bu, iRacing standardina göre, yani alisageldigimiz gercekcilige göre. Dedigim gibi, yarin ve öburgun Corvette'le Motegi...o zaman iyicene deneyecem Corveti :)

    Oguz icin herhangi bir sorun teskil edecegini sanmam, hep beraber ayni yarista olacaz zaten ;)

    YanıtlaSil