25 Nisan 2012 Çarşamba

TTM 2012-04-25

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler, her zamanki gibi super eglendik   ;)

Yeni guncelleme geldi ve cogu araclarda ve pistlerde degisiklikler yapilmis. Motegi super ötesi bir pist olmus, Cadillac'da ona keza. HPD'ye ilk cikan lastik fizigi asiri zordu...zor - gercekci demek degildir. Asiri kaygandi ve bir yarisi bitirdiginde sansli sayilirdin,...2'ci lastik fizigi ise cok fazla grip ile geldi ve aracla hata yapmak icin cok kastirmak gerekiyordu...bu guncelleme ile HPD'ye yeni gelen lastik fizigi tek kelimeyle mukemmel olmus. Virajlara giris acin ve hizin cok önemli,...artik kaydirarak virajlari alma tamamen kalkmis ve yuksek hizda arac dönmede cok zorlaniyor.

Benim görusumle gercege anca bu kadar yaklasilir. Artik HPD'de iyi yaris sonuclari elde etmek tamamen Ustaligina kalmistir. 2 sezondur HPD serisinde yarisiyorum ve bu sezon birakacaktim...ama birakilcak gibi degil. HPD Candir...Can - Kandir   ;)


Corveti deneme firsatim olmadi ama Corvette ustalarimiz Efkan ve Oguz, aracta hafif bir degisiklik oldugunu ve hoslarina gittiklerini paylastilar bizlerle. Yavas yavas Corvete hazirlik yapma vakti geldi, sizlerle Corvet'in Ayar kitapciginida paylastim...Let's see some Magic!

- Kisaca iRacing Guncellemesi-
  • Artik bircok kartla ve ödeme secenekleriyle arac/pist satin alabilirsin veya uyeligini uzatabilirsin.
  • iRacing'de bilirsiniz istediginiz kisiyi arkadas listenize ekleyebilirsiniz, Takibe alabilirsiniz, eger siz takibe alindiysaniz kim oldugunu göruyorsunuz ve isterseniz kendinizi takipten cekebilirsiniz. No more spying invisible   ;)
  • Spectating zaman suresi normalde 60 saniyedir ama artik cogu yarislarda bu 20 saniyeye dusurulmustur.
  • Grafiksel, Kamera ve Spotter paketlerinde degisiklikler yapildi, özellikle Spotter'de hem yazili-hemde konusmali olarak kendi istediginizi ekleyebilirsiniz. Bu konuda Efkan'dan buyuk isler bekliyoruz. Örn. Piste ciktigin gibi seksi bir bayan sesi...Yigidim, sen bunlari yersin...Birincilik senindir vs. vs. demesini bekliyoruz   ;)
  • McLaren'in kendi kullandiklari Atlas Telemetri programinda bazi degisiklikler, örn. Metrik sistemi vs. vs.
  • Seslerdede gelismeler yapildi,...bazi araclara yeni ses paketi eklendi. Bunlardan biride HPD   ;)
  • Cogu aracta lastik fizigi tekrar elden gecirildi...
  • Ruzgar tuneli tekrar elden gecirildi...
  • Yeni bir sponsor eklendi...National Guard
  • Dallaraya yeni lastik fizigiyle beraber hasar modellemesi vs. vs. guncellendi...
  • Yeni Lig destegi yakinda gelecek, tam hazir degil su an ama gelecek sezona kalmayacak!

Daha ayrintili bilgi icin TIKLA

Ve son  olarak muhtesem bir Drift videosu,...


Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Motegi mükemmel olmuş gerçekten. Çok zorlu bir pist. HPD den bıktık bu kadar derken tekrar bizi kendine bağladı . Alışmak lazım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Husnu,
      Corveti, Watkins Glen Classic Boot'da denedim ve bence Corveti bozmuslar. Aracin kontrolu kolaylastirilmis, HPD'nin eski fizik motoruna benzemis nerdeyse :(

      Neyse, ortalama 2.8litre gidiyor tur basina, dolu depoyla 1.42'lerin basini cok rahat atiyorum...ugrasilirsa 1.41'ler surekli atilir. Super bir zaman degil ama yarislar icin yeterli olur bence. Lastik isinmasi o kadar turlar atmama ragmen herhangi bir degisiklik yasamadim, belki Test odasi oldugundan olabilir.
      45 dakikalik yarisa 74 litre ortalama 1.43 tur hesabiyla gidiyor, ona göre ayarinizi yaparsiniz.

      Haftasonuna kadar HPD sonrada pazara Corvete antreman ve yarisi olur benim icin ;)

      Sil
  2. Bu arada sizlerle birşey paylaşmak istiyorum .

    Güzel bir blog umuz var ve paylaşımlarımızı burası üzerinden yapıyoruz. Geçen günlerden gezinirken simülasyonlar ve motorsporları ile ilgili haber yapan bir siteye rastlardım

    http://www.f1teamturkey.com/index.php

    Haber içeriği ile birlikte RFactor de kendi server larında ve kendi F1 modu ile ayrıca gran turismo üzerinden turnuvalar düzenliyorlar. Forum u daha yeni kuruluyor ve her geçen gün daha da güzelleşiyor. Burada dolaşırken şans eseri iracing konusu gördüm ve bizlerden birkaç bilgi paylaştım. Onlarda bu paylaşımıma güzel bir şekilde yaklaşarak iracing daha da ön plana çıkarma kararı aldılar. Ana sayfada simülasyon sekmesinde iracing i tıkladığınızda direk olarak forum konusuna bağlanıyorsunuz. Şimdi belirli bir forum ortamımız olmadığı için burayı kullanabilir miyiz ? Bu konuda fikirleriniz nedir ?

    YanıtlaSil
  3. Clupsport Pedal V2 versiyonu görücüye çıktı. Güzel gözüküyor. Ama ne bileyim yaw CST varken :) Ama fiyatını iyi ayarlamışlar . Millet 400 eurolardan bahsediyordu . 250 euroya bağlamışlar

    http://www.911wheel.de/?q=node/8358

    YanıtlaSil
  4. Paylasimlarin icin tesekkurler Husnu, guzel bir dusunce, simdilik forum olarak F1teamturkey'i kullanmak benim acimdan bir sorun teskil etmez. Bu aksam diger arkadaslarlada bir göruseyim, fikirlerini alayim sonrada kayidimi yaparim.


    CSP'ler malesef tahminimden cok daha zayif cikti...Bu V2'yle sadece uppgrade kitini eklemis, benim beklentim en azindan söyle birsey olurdu. Ama suda var...eger aklinda zaten CSP almak vardiysa o zaman haliyle 250'ye V2'yi almak daha mantikli. Bu arada Husnu'cum...LUTFEN, CST ile CSP'yi ayni cumlede kullanmayalim, CST'ye ayip oluyor ;)

    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1105580.page


    ECCI 6000'lerini satanlarin cogu ECCI7000 siparis etmisler, forumda Ecci7000 basliginda son zamanlarda buyuk patlama var ;)

    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1224783.page

    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1225682.page

    YanıtlaSil
  5. Evet abi ecci 7000 konusundaki hareketliliği bende gördüm. Yaw bir yönden iyi belki fiyatlar biraz düşer bu kadar talepten sonra diğer yönden kötü zaten adamlar 3-4 ayda teslim ediyorlar bu süre daha da uzayacak.

    YanıtlaSil
  6. Aynen öyle, yapacak birsey yok. Kalite ve Profesyonel ekipmanlardan sasma, zaten bunu eline CST F1'lerin gectiginde cok daha iyi anlayacaksin ;)

    YanıtlaSil