26 Nisan 2012 Perşembe

TTM 2012-04-26

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler   ;)

Kisaca Husnu'nun paylasimini aciklayacam. Belki daha evvelden bu siteyi bilirsiniz 

F1TeamTurkey


Husnu'nun paylasimina göre forum bölumu yeni kuruluyor ve iRacing'e özel bir forum acilmis bile, benim hosuma gitti. FANATIK/SALAK/HÖDUK insanlar, oradaki iRacing forumuna girip ortaligi karistirmadikca en azindan iRacing'de kendi Ligimizi kurana kadar orada gezinebiliriz dusuncesindeyim.


Dun aksamki muhabbetlerden sonra Burak'la gectik Cadillac'a ve araca yatirim yaptiktan sonra Cadillac'in fizigi tum kullandigim GT'lerden cok cok daha iyi oldugu dusuncesindeyim. Ustalasmasi kesinlikle zor olan bir arac ama verdigi zevki su haliyle HPD'den aliyorum, Cadillac o kadar iyi. O virajlara girisin mukemmel oldugunda o an icin alinan zevk/doyum muhtesem bir duygu! Yazikki bu sezonda sadece cömez klasda yarisilcak.

Efkan'la Dallarayi denedik ve harbi harbi saglam gelismeler kaydettim bu aractada. Surus/yaris doyumu cok tatli bir arac olmus...zaten cok iyiydi, simdi ise bu son gunlerde denedigim HPD, Cadillac ile beraber Dallarada kesinlikle ustalik sart kosan, heleki yaris icinde her viraja 110% konsantre isteyen araclar olmuslar.

Dun Efkan'a söyledigim gibi, o araclarla surdugumde, araclari maximuma zorladigimda icimden SimX sart oldu artik diye dusunuyordum, bu araclarin fizik motorlari o kadar iyi ve gercege yakin olmuslarki, bana en nihayet ciddi ciddi SimX alma yollarini arastirmaya tesvik etti   ;)

Motegi, yeni shaderlerle...yeni isiklandirmayla muhtesem olmus, her sezon birkac pist Motegi ayarina cikartilacak...next stop Spa, Suzuka, Mid-Ohio, MoSport, Sebring, Daytona, Virginia vs. vs.   ;)

2 gundur Stab'i iRacing'de Motegi'de Cadillac ile göruyordum, demekkili yeni bir video ile ugrasiyormus, he he



Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu arada site yöneticileri her türlü fikire açık olduklarını bildirdiler. Burada eğer değiştirilmesini veya eklenmesini istediğiniz birşey var çekinmeden söyleyin.

    Abi eren beyin de yardımı ile herşeyimizi düzdükten sonra ( CST , ECCİ , Z1 LCD , ZRoso .... ) inşallah güzel bir motion kokpit sistemi de kurarız.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu, sanada paylasimlarin icin tesekkurler. Önumuzdeki aylarda CST F1 siparisini gececem, bu yeni fizik ve lastik fizigiyle beraber profesyonel bir pedal sistemi sart oldu artik. Bu yönden cok sanslisin, seninki bu yil elinde, benimki bir ihtimal 2015'e anca gelir herhalde, he he he

    Turk Sim Camiasini destekleme amaciyla F1teamturkey'e kayidimi yaptim.

    YanıtlaSil
  3. Valla abi bu gidişle Todd a birşey olmadan elimize ulaşırsa şanslıyız. Yılı önemli değil :)

    YanıtlaSil
  4. He he he, aynen :D

    Bu arada F1teamturkey'de kendi basligimizida yarattim, oradanda muhabbet imkanimiz dogdu ;)

    YanıtlaSil
  5. Forum ortamında paylaşım daha rahat olacaktır. Ama blog umuz baş tacımız :)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada force dynamics in videosunu izleyeyim dedim canım çekti birden :) Bir tane röportaj videosu var 4:06 saniyesinde birde baktım ki bizim TR deki speedcity nin arabaları yapılıyor. Sonra distribütörlerine bakınca anladım ki force dynamics in TR de disribütörü varmış :) Bu speedcity nin nasıl bir yer olduğunu daha önce Elegan abi sana bahsetmiştim . Hatta benim eskiden bir turnuvada 1.liğim vardı. Tamammen arcade veya sim yarışlarına odaklanmış bir eğlence mekanı. Benim gittiğim yerde motion kokpit yoktu ama speedcity nin sitesine baktığımda şubelerinde Force Dynamics 401 modeli gözüküyor. Şaşırdım gerçekten :) 401CR nin fiyatını sorsam mı acaba kaç yüz bin dolar fiyat çekecekler :)

    http://www.youtube.com/watch?v=zMZX05neCKM

    YanıtlaSil
  7. Super paylasim Husnu, simdi en yakin bankayi soymaya gidiyorum :P

    YanıtlaSil