23 Nisan 2012 Pazartesi

TTM 2012-04-23

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler, her zamanki gibi super eglendik   ;)


Gelecek sezona GT Challengede yarisacaz TTM Takimi olarak...yarisacagimiz arac Corvette ve cogunuzla dun aksam Corvette Setup Guideini paylastim, paylasamadiklarim icin ise linkini buraya ekliyorum...TIKLA

Bu Guide'i iyicene okuyun ve yapilacaklari anlamaya calisin. Ben, 3 defa okudum ve az cok neler yapilacagini cözdum, simdi is icraata geldi, bol bol antreman, hafif bir ayar degisikligiyle tekrar 5-10 tur atmak sart,...taa ki kendime en uygun setup ve surus stilime en uygun ayari tutturana kadar. GT Challenge'da ilk hafta Watkins Glen Classic Boot 45dk....simdiden hazirlanmak gerek   ;)


Dun Buragin eline G27'si gecti ve aninda zamanlarda gelisme gördu, bunla beraber daha istikrarli zamanlarda atmaya basladi, o da gelecek sezonda Skippy'de yarisacak, bol sanslar.


Yarin yeni guncelleme geliyor, guncellemeyle beraber De La Motegi ve Cadillac'da elimizde olacak.
Yarin ve öburgun Motegi'de sadece HPD'lerle yarisilacak Motegide, haberinize   ;)


Yeni Lig tasarimi yarina yetismiyor, birkac hafta gecikmeli cikacak...ciktigi an buraya tekrar yazarim, neyi nasil yapacagimiza dair!

Ve harika bir video, paylasim icin tesekkurler Bekir,...


Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Akşam geldiğimde vette ile biraz uğraşalım . Bakalım nasıl birşey çıkacak.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu, super aksama guzel birseyler cikaririz ;)

    Bu arada, su nasil?
    http://www.youtube.com/watch?v=kmLo-EeoFVM&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  3. Gördüm abi. Güzel çalışıyor . Keşke birkaç tane daha led koysaymış Thomas . Cimri herif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum ama Blogunda ilk 3 lambanin sari sonra kirmizi ve son 3'unde mavi olcagini yaziyor ve satisa sunuldugunda daha parlak olacak ledler diyor.

      Yakisir kardesime ;)

      Sil
  4. vışşş taze içeriklerimiz yolda

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel. Star Mazda Motegi real vs virtuel

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GR6B7PIrm1k

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super yaw, bu gercekciligi baska hicbir yerde bulamazsin!

      Sil