27 Aralık 2011 Salı

TTM 2011-12-27

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

Infineon'daki antremanimizda en hizli zamani 1.16.6xx ile Berker, 1.17.382 ile ben, Bekir 1.17.457 attik. Corvettede Efkan 1.28.500 atti yanilmiyorsam. Hepside gayet saglam zamanlar...eminim Infineon'da eger yarisimizi bitirirsek tirlarla iRatinglere bogulacaz   :)

Dun, Sinan arkadasimizlada tanistik ve umariz yakin zamanda iRacing'de aramiza katilir. Baris'ta bir ara geldi ama bayag usutmus oldugunu duydum, en kisa zamanda iyilesmen dilegiyle kardesim.


CSR Elite'ye yeni FW geldi ve birkac saat degisik yaris oyunlarinda denedim, tek kelimeyle super olmus. Yeni FW ile FFB algoritmi degismis ve cok cok daha iyi olmus, simdi...aracin durumundan muhtesem bir sekilde haberdar oluyorsun. Yalniz, pedalin titresimi gitti yaw   :/

Stephane'nin iRacing'deki titresimini denedim ve okeyden ileri gitmez-direk direksyona bagladigindaki titresim efektiyle karsilastirdigim zaman. Hani,...isimi görur ama fazla ileri gitmez malesef. Mecburen bu sekilde alisacam artik, yapacak birsey yok.

ButtonBox'um geldi, bir dahakine resimler cekip eklerim buraya. Aralik 19'unda gönderildi ve 27'sinde elime gecti. Yapim kalitesi olarak cok cok iyi, taktim ve hemen calisti, herhangi bir driver vs. gerekmedi, adami resmen yaris havasina koyan bir efekti var   ;)
************************************************************************************

Team Turkiye MotorSport olarak grubumuz yakin zamanda dahada buyuyecek gibi...eger saglam 7-8+ iRacingci olursak bazi fikirlerim var ve bunlari sizlerle paylasmak isterim.

  • Kendi turnuvalarimizi duzenlemek
  • Kendi turnuvalarimizi duzenli bir sekilde devam ettirdigimiz zaman sira Lig yarislarimiza gelecek!
- TTM Turnuvalarimiz -
Kendi aramizda duzenleyecegimiz turnuvalar aylik turnuvalar olacak, yani 4 hafta surecek ve toplam 4 yaristan ibaret olacak. Adam basi 2$ ödemek sartiyla kendi yaris odalarimizi kuracaz ve oylamayla beraberce kendi sectigimiz arac ve pistlerde yarisacaz.

En az 7 TTM yariscisi katildigini hesaplarsak bu ay sonunda 1'ci gelene 14$ kazanma imkani sunuyor. Kazanan kisi gelecek ayin tum yaris odalarini ödeyen kisi olacak! Yani...bu 4 yaris odasindan olusuyor ve kazanan kisiye toplam 4$'a mal olacak, sonucta kazanan kisinin eline ayda 10$ net para kalir   ;)

Bu fikre ne dersiniz? Veya paylasmak istediginiz baska fikirler varsa, yazin...

TTM Turnuvalarimiza baslayabilmemiz icin dedigim gibi en az 7 aktif yarisci olmamizi isterim!

Kafanizi 2$'ada takmayin...Ayda 2$'in kimseye zarari olacagini sanmiyorum ama bu beraberce anlastiktan sonra degisebilen bir faktördur. 1$ olabilir, 3$ olabilir...kendi istegimize kalmistir.

*********************************************************************************

Simdilik bu kadar, sizleri her zamanki gibi guzel bir videoyla basbasa birakiyorum,...
 

Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. İnfenion da turlamak için sabırsızlanıyorum. Akşama gelmeye çalışacağım. Abi button box ını güle güle kullaan . Eminim tur zamanların 0,5 sn daha düşecektir :)
    Bende bugün yarın black max siparişimi vereceğim.
    Umarım TTM ekibimiz biran önce sabit bir kullanıcı sayısına ulaşır . Şöyle kalabalık bir ekiple yapacağımız turnuvanın tadından yenmeyecektir. Sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar..Yaklaşık 5 aydır İracing'e üyeyim, hadi lig olayını geçtim, artık kendi turnuvamızı bile düzenleyebileceğimizden şüpheliyim..bizde genel mantalite çaba sarfetmeden ve/veya harcama yapmadan birşeyler elde etmek malesef..İracing'in sistemi buna pek uygun değil(bakınız sr veya bir laser scanned pist için 14$)..Rfactor2 ve gtr3 torrentlere düştükten sonra İracing'e üye olmayı düşünen veya olan arkadaşları da kaybederiz gibime geliyor.. Dolayısı ile önerim; acaba mevcut kadromuz ile iyi bir lig'e mi girsek ve o ligi mi takip etsek? böyle birşey mümkün müdür? detayları bilmiyorum..liglere katılım başvuru ile sağlanıyorsa şartlar nedir vs..siz ne düşünüyorsunuz? Ben mi çok kötümserim?

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,

    Kusuruma bakmayin beyler hemen cevap yazamadim, dun 1 yasima daha girdim, onu kutladik ;)


    Berker,
    Degindigin noktalar önemli ve hakli oldugun yer cok!

    Lakin,...bir rFactor2/GTR3 veya baska her ne cikacaksa yakin zamanda iRacing'le kiyaslanamayacagini dusunuyorum.

    Su da kesinlikle bir gercek eger iRacing bedava olsaydi veya bir defalik 20-30$ verilip herseye sahip olunsaydi...cogu Simulasyoncuyum diye gecinenlerin hicbiri iRacing'i agizlarindan dusurmezlerdi ve sabah-aksam iRacing'de takilirlardi ;)

    Turk Virtuel Yarisci kitlemizi tam olarak bilmiyorum, bu yuzden genelleme yapmayacam fakat benim tanidigim Turk yariscilardan cogunun iRacing'e gelmemesinin sebebi parali bir sistem olmasi!

    Isin komik yanida su...bu arkadaslarin herhangi bir maddi sikintilarida yok fakat benim tahminimle dusunce mentaliteleri "Bedava varken neden para vereyim" olabilir.

    Aramizda Efkan var, kardesimiz ÖGRENCI oldugu halde ve kendisi ZENGIN biri olmadigi halde, bir yolunu bulup iRacing'de keyfine bakiyor.

    Zaten arkadaslar, en önemliside bu!!!


    iRacing, tum su lazerli pistleri bir yana, muhtesem arac fizikleri bir yana, genis leaderboardslar bir yana, Sampiyonluk Serileri bir yana vs. vs....yaris severlere keyifleri ne zaman isterlerse tum dunyayla yarisa girip kati kurallari - ceza ve ödul sistemi sayesinde adam akilli yaris yapma imkani sunuyor.


    Yakin zamanda iRacing'deki TTM grubumuzun dahada cogalacagina inaniyorum ve buna dayanarak aramizda guzel turnuvalar fikrini dusunmeye basladim ;)


    Lig olayini önumuzdeki haftalarda biraz daha derinlemesine arastiracam, gelismeleri burada paylasirim ;)


    Bu arada sizleri Virtuel dunyadaki James "Brond" ile tanistirayim ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=U9_4oLp8R2s

    YanıtlaSil
  4. Elegan abi, çuval çuval hatta kamyon kamyon irating'i kaçırdın :)

    YanıtlaSil
  5. Daha hafta bitmedi yaw...yarina görusuruz ;)

    YanıtlaSil