20 Aralık 2011 Salı

TTM 2011-12-20

Ey Forzacilar,
Dun harika bir TTM gecesi daha yasadik, guzel yarislar ve muhabbetler yaptik  ;)

Bilirsiniz, genelde TTM antremanlarimizda Berker'le birbirimizin zamanlarimizi gecme ugrasinda oluruz...dun Berker'in isi cikinca Husnu geldi ve bu defada ona gecildim, anlasilan CSR Elite yeterli degil...Ecci almadan olmayacak gibi   :P

Dun Husnu'yle ilk Prototype uzun yarisina girdik ve 3'cu-4'culugu kaptik...ben, takriben 30 saniye gerisinde bitirdim Husnu'nun ve eminim FFB ayarini yaris baslamadan evvel yapsaydi, 1'ciligi bile alirdi! Tebrikler Husnu, seni iRacing'de daha cok görmek isteriz  ;)

Efkan, Prototype Fix Serisi kendi klasinda su an 1'ci sirada, tebrikler!
Bekir ise hizli adimlarla 2000+ iRating yolunda ve 3-5 yaris sonra odalar 2'ye ayrildiginda yuksek iRating oda yarislarinda beraber yarisacaz   ;)

Dun, Husnu guzel bir yaris turunu bizlerle paylasti...bayag iyi gitmissin Husnu, ilk 5 yildizin benden kardesim   ;)

LINK

Bu hafta Silverstone'dayiz ve Berker'inde asagida yazdigi gibi keskin virajlarda dikkatli olmak sart, arac kontrolden cikmaya cok musait o virajlarda...Husnu'nun yaris videosunu incelemenizi tavsiye ederim!
Silverstone - LimeRock'a pek benzemiyor,...burada cok daha fazla zorlandim ve en iyi zamanim 1.32.xx olmasina ragmen yaris icinde full randuman alamadim dun...Silverstone'da baya bir antreman yapmam sart.

Aksama görusmek uzere,


Iyi yarislar,

2 yorum:

  1. Bilgiler ve yıldızlar için teşekkürler abi. Bu arada uzun yarışa girecek olan arkadaşlara şunu söyleyelim . Biz ilk yarışa girdiğimiz için ne kadar benzin koyacağımızı ilk başta kestiremedik. Ayrıca yarışın başında son zamanlarda yaptığımız gibi lastik değişimi yapmamayı düşünüyorduk. Fakat yarışın yarısında benzin bitiyor ikinci bölümde 50 kg işinizi görüyor . Risk alırsanız 45 kg bile olur. Lastik konusu size kalmış ama bence değiştirmek daha mantıklı . Ben birkaç sorun yarşadım yarış içerisinde. Bunlar olmasaydı taze lastiklerle öndekilere yetişecektim. Tabi HPD için konuşuyorum. Efkan aramızdaki tek GT ci olduğuğu için yarışıp görecek .

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Benzin ve lastik bilgilerini tamamen unutmustum, cok iyi ettin paylasmakla!

    Efkan'i bir HPD'ye gecirtemedik...tutturmus Amerikan arabalari daha saglam diye, he he he

    YanıtlaSil