25 Aralık 2011 Pazar

TTM 2011-12-25

Ey Forzacilar,
Hizli adimlarla 9'cu haftaya yaklasiyoruz...sirada California'nin Infinion pisti var, toplam 12 viraji ve 4 konfigurasyonuyla belkide bu sezonun en piskopat pisti olarak bilinecek. Bu pistte orta halli bir iRating dagitimi olmayacak, cok nadir özel secilmis iRacing uyelerine kamyonetlerle iRating dagitirken, bir cogunun iRating rutbelerini D-Klasa ve SR'lerini Cömez klasa zorlayacak.Asil en önemli soru su...

Are you feeling Lucky?    ;)

Efkan, bugun bir yarisa daha girmis ve 1'ci gelmis...bu defa ise Ford GT ile, tebrikler   ;)
Öyle gözukuyorki, genelde biz TTM uyeleri bir yarisa girdigimizde cogu zaman ilk 3'te bititriyoruz, bu cok super bir gelisme.

Bu arada Efkan yeni bir Turk arkadasimizla tanismis, ismi Devrim Sipka, ben onu ekledim ve umarim skype'ada gelir kendisi ve sahsende tanismis oluruz   :)

Yakin zamanda Baris diye bir arkadasimda gelecek iRacing'e...daha evvel bahsetmistim ondan simdi tekrar görustuk ve kesin geliyor...buyuk ihtimalle Ocak ayi icinde, Efkan, Baris'la tanisti zaten, skype uzeri ilk görusmemizi yaptik. Kendisi araclara ayar cekme konusunda buyuk bilgi sahibidir ve eminim iRacing'i cok sevecektir   ;)

Efkan sagolsun tekrar hatirlatti, iRacing icin dunyanin programlari bulunuyor...iSpeed, iRaceDash,iPhone Gauges, Sin:Speed, iHud 4 iRacing   ;)



Yarin aksam Infineon'da TR saatiye 22:00 civari odamizi aciyorum, sifre belli zaten...bilmeyenler icin "TTM".


 


Iyi yarislar,

2 yorum:

  1. Efkan için ford, corvette farketmiyor..yeter ki gt olsun...tebrikler...

    İnfineon'u sorunsuz atlatana en az 1 sene bedava üyelik versinler...

    YanıtlaSil
  2. Gaçılın ben geliyorum. Valla en son V8 ler ile antremanda kıçı tutmaya çalışıyordun bu pistte. Çok engebeli bir pist . HPA kullanıcıları biraz dikkatli olmalı. GT ciler de öyle tabiki ama onlar için yarış daha zevkli geçecektir.

    YanıtlaSil