17 Aralık 2011 Cumartesi

TTM 2011-12-17

Ey Forzacilar,
Dun aksamki muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

Dun, Yigit arkadasimiz iRacing'de ilk yarislarina girmistir ve gayet iyi yarislar cikarmistir, tebrikler.

Efkan, bir evvelki yarisinda 1'ci gelmistir...tebrikler, yakisir kardesime bir sonraki yarisinda ise 4 tane Corvette pert olmustur, bu...buyuk bir basaridir cunku Corvettler öyle kolay kolay pert edilecek kalitede degillerdir  ;)

Dun, Bekir'le Prototype yarisina girdik...kisaya ve toplam 32 yarisciyiz. Akillara zarar bir yaris yaptik...ben 3'cu, Bekir ise 5'ci bitirdik. Tek kelimeyle muhtesem bir yaristi! TTM olarak gayet iyiyiz   :D

Bu hafta Rdical'de Oulton Park var, belki girerim bir yarisina...



Bekir'le benim yaristigim yarisin videosunu kayit ettim ve youtube'a yukleyecem yakinda...

CSR Elite icin son FW'yi yukledim ve gayet memnunum ama halen tam memnun olmadigim noktalar var ve bunlari Thomas'a bildirdim, benden 2'ci bölum incelemem icin birkac gun daha beklememi rica etti, anlayacaginiz yeni bir FW daha yolda. Sonucta, hepimizin memnun kalacagi bir direksyon seti icin ugrasiyorum   :)




Iyi yarislar,

4 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Dikkatini çekti mi bilmiyorum ama bu Fanatec Thomas ile İnside Sim Racing ekibi karşı karşıya geldiler galiba. Darin i postaladılar diye biraz bozulmuşlar herhalde :) Direksiyonun incelemesini yapmadan biraz olumsuz konuşmuşlar .

    YanıtlaSil
  2. He he he, evet biliyorum...Darin bayag bir kritik yagdirmisti gecen hafta iRacing forumunda CSR Elite ve CSW'ler hakkinda...

    Millet oturdu patlamis misirini alip onlarin yazdiklarini okuyorlardi.

    YanıtlaSil
  3. Darin kelek yaptı Thomas a desene :)

    YanıtlaSil
  4. Hemde nasil...bayag bir insider bilgi acikladi...biz kullanicilar icin pek önemli degil ama Thomas'i bayag kizdirdi.

    Aksama gelmeye calis ;)

    YanıtlaSil