4 Aralık 2011 Pazar

TTM 2011-12-05

Ey Forzacilar,
Bu aksamki muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler...hep beraber super yarisip iRatingleri cuvallarla göturduk   ;)

Efkan, neredeyse 2300'lerde, ben ise 2500'lere ve Berker'de TTM'de ilk 3000+ iRating barajini asan yariscimiz, hepimize hayirli-ugurlu olsun, seytanin bacagini kirdik. Sira yeni yarismamizda...bakalim TTM'den ilk kim 4000+ iRatingine cikacak   ;)

Bu gece Mid-Ohio'da hosted bir odada HPD ile antreman yaptim ve 8-10 tur kadar sonra fix-ayarla 1.10.500 kusuru gördum, 1.09.xx'lar atilir...belki 1.08.xx'ler bile. Pist her ne kadar harika bir pist olsada - bir o kadarda piskopat bir yer. Birkac yeri var, oralari cok tehlikeli, Ford GT ve Corvettleri gecmek ise cok cok zor!

Yarin aksam TR saatiyle 21:30 civari TTM odamizi aciyorum, iyicene antreman yapariz...saatlerinizi kurmayi unutmayin   ;)



Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Selamlar..hakikaten nihayet şeytanın bacağını kırdık..bakalım 3000'lerde kalıcı olabilecek miyiz :)..Elegan abi 4000+ için herkese birer elite yollaman lazım ordan :)..Mid-Ohio'da ben de bikaç tur attım dün fix setup ile..1.12.xxx'lerdeyim..skippy'de süper zevkli yarışlar yapmıştım burda ama multiclass'ın vereceği zevk (?!?!) bambaşka olacak gibi :)..gt'lerin bol olduğu odalarda bol antrenman yapıp geçiş, çarpış, yarış dışı kalış, küfür ediş bölgelerini iyi öğrenmek lazım...bence bu akşam Efkan'ı crash test dummy pardon gt olarak kullanalım :)..

    YanıtlaSil
  2. Efkan ı kobay olarak kullanma fikri güzel. Daha önce de söylemiştim. Ben vette kullananları İstanbul daki taksicilere benzetiyorum. Tur bindirmek yerine hepsine bindirmek istiyorum ama SR miz bana dur diyor :) Tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum güzel yarışlar çıkardık ve iratinglerimizi tavana vurdurduk. Ne kadar da geçen akşam benim kabul gecem olsada güzel yarışlar çıkardım . Bu arada bilgiler için teşekküler abi. Akşama gelmeye çalışacağım

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,
    Efkan'i kobay olarak kullanmak cok iyi bir fikir :D

    Dun Efkan motion view programini yukleyip denedi ve zamanlarini biraz daha duzeltti!

    Mid-Ohio'daki kufur bölgeleri bayag var, bu pist hakikatten cok tehlikeli, heleki multiklasda bayag bir zorluk cekecez.
    Bu pistte iyi bir kvalifiye zamani atmak cok önemli.

    Bu arada yeni CSR Shifter setin incelemesini yaptim, su an youtube'a yukluyorum, hazir oldugunda Blog'a ekleyecem ;)

    Aksama görusmek uzere,

    YanıtlaSil
  4. Efkan " Motion View " programını denedi ise yorumlarını alalım . Bende ufak bir deneme yapmak istiyorum aslında.

    YanıtlaSil
  5. Husnu,
    Onun hosuna gitti ve zamanlarini biraz daha duzeltti motion view sayesinde...denemde yarar var :)

    Bu motion view, diger Pc simlerdeki Look to Apex foksiyonu gibi birsey.

    YanıtlaSil
  6. Abi " look to apex " değil de biraz da yoldaki eğime göre sağa sola yatması benim ilgimi çeken. Biz zaten 3 lü ekran sayesinde apexi görüyoruz .

    YanıtlaSil
  7. Biliyorum ama temeli apexlere bakma, bu yuzden dedim ya tek ekran kullananlar icin daha cok faydasi olur diye ;)

    Bak, bir dene...bizler icin pek bir fark yaratacagini sanmiyorum.

    YanıtlaSil