9 Aralık 2011 Cuma

TTM 2011-12-09

Ey Forzacilar,

Bu hafta Prototype serisinde 5 yaris yaptim, ilk 2 yaris kötu gecti, son 3 yaris ise gayet guzel. Ilk 2 yarista kaybettigim iRatinglerin fazlasini toplamis durumdayim su an   ;)

Her ne kadar Mid-Ohio zor bir pist olsada bol antremanla zorluk cekmiyorum yarislarimda. Dun aksam ise yarislarimdan biri cok iyi gecti, Mid-Ohio'nun en berbat virajlarini dusunun, ard arda o inisli-ciksli virajlari...bir ara tum o virajlari baska bir yarisciyla yan yana aldik, akillara zarar saniyeler yasadik beraber,...tabii ki sonunda diger yarisci pes etmek zorunda kaldi ve öne gectim   ;)
Ama sanki serefsiz beddua etmis gibi,...pitten cikarken 15 saniyelik Siyah Bayrak cezasi aldim aceleyle cikis yapayim diye. Bilirsiniz o cezalari yirtmaninda yolu var, 3 tur icinde yarisi bitirmek gibi...ama gel görki yarisimin bitmesinede 4 tur var anasini satayim ve 4'cu gidiyorum, en yakin arkamdaki ise neredeyse 6 saniye gerimde ve son tura yakin spotter son bir kez ikaz etti "You know, you have to pay the fine" diye, yani Turkce tercumesi asagi-yukari söyle "Cezani ödemezsen ruhunu aliriz". Pite bir girisim varki görmeniz lazimdi...bu sekilde hizli, limitleri zorlayan ve kontrollu bir pit girisi görmemissinizdir hayatinizda, ha ha ha

Sonuc...7'ci bitirdim yarisimi...neyse bunada sukur. O halde bile 32+ iRating aldim ama o Siyah Bayrak hatasini almasaydim 80+ iRating benimdi yaw...neyse, saglik olsun. Bugun aliriz geri kalan iRatingimizi  ;)


Dun aksam Berker'le biraz antreman yaptik, super eglenceliydi. Nedense Berker ve ben antremandan tut, yarislara, TT'lere, kvalifiyelere kadar hep birbirimizi zorluyoruz, he he he
Bu cok cok iyi...birbirimizin zamanlarini gececez diye yakinda ikimizde Pro olursak hic sasirmayin  ;)

Bu arada...Berkercim, Fix'deki TT zamanin gecilmistir, he he he - Yeni rekor 1.10.631 -

Yeni Avrupa Serverleri acildi ve ping farki bayag buyuk, dun Berker'inde-benimde pingler 100-125 arasi yesildi.

Gelecek hafta icin bir sorum olacak...LimeRock'ta benden baska yarisacak olan varmi? LimeRock'un tek zor yani pistin biraz kucuk olmasi, halbuki LimeRock yerine yeni cikan Oulton Park'i secebilirlerdi...neyse LimeRock'ta bayag zevkli gecer   ;)
Bir dahaki sezon pist secimlerinde bizimde tuzumuz-biberimiz olsun, ne dersiniz...LINK   ;)

Eger isterseniz pazartesi TTM antremanimiza V8'lerle Brands Hatch'de takilabiliriz...Efkan'da gecen almis V8'i, ne dersiniz? Veya Daytona Road'da Corvette vs. Radical vs. DP Riley olabilir...eger uygun bulmazsaniz o zaman Prototpe araclarinla LimeRock'u acarim   ;)


Prototype Serbest Seri yarislarina takriben 75kg benzin gerekiyor...surusunuz benimkiyle ayni olmadigindan siz isinizi garantiye alin ve bir 5kg daha ekleyin bence, yani 45 dakikalik yaris icin 80kg toplam. Benim yaris sistemim full depoyla baslayip sonradan lastik degistirmeden ustune 15kg daha eklemek ve bu taktik gayet isime yaradi. Tabii ki bu taktik HPD'ler icin gecerli!

Yarin CSR Elite direksyon incelemesinin anbargosu kalkiyor...her ne kadar simdiye kadar bu direksyonun yaris sim ve oyunlardaki performansi muhtesem ötesi olsada iRacing'de bile tum araclari iyicene deneme imkanim olmadi daha ve bu yuzden benim incelememde CSR Elite'nin simlerdeki surus deneyimi ve performansi birkac gun sonraki videomda gelebilir. Thomas yeni bir firmare gönderdi fakat bu firmware Windows7'de malesef uppdate edilmiyor, bunu kendisine bildirdim ve bana bu hafta icinde W7 altinda calisan bir firmware'in gelecegini bildirdi ama su an icin gelmedi.

Direksyon incelemesi icin bugun Forza4'u satin alacam,...onun hakkindada kisaca dusuncemi yazarim  :)

 

Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Selamlar..csr elite incelemeni dört gözle bekliyorum..son yarışlarının iyi gitmesine sevindim..aslında daha iyi bir qualifiye atabilirsin kanımca..burda ne kadar önde başlarsan o kadar avantaj..avrupa serverlarında yarışlar en kısa sürede başlar umarım..lime-rock da yarışacağım bi aksilik olmazsa..bu arada ilk tt zamanım pek rekabetçi değildi..bir de 1.10.241'i geçmeyi dene bakalım :)..zor ya olur da geçersen diye söylüyorum, benim için 1.10.0**'lar mümkün..ona göre bir zaman yapmaya çalış :))..

    YanıtlaSil
  2. OO rekabet had safhada :) Bütün hafta ha bu akşam diye diye mayışıp yatakta uyuya kaldım. Hanım yemeklere birşeyler katıyor olabilir. Dikkat etmek lazım. Elite incelemeni sabırsızlıkla bekliyorum abi. Bol görselli ve videolu olsun lütfen

    YanıtlaSil
  3. Yaw...biz vur diyoruz adam resmen ölduruyor ;)
    Helal olsun cok guzel bir zaman...gecmeye calisirim...aksama göruselim, skype'i yaptin degilmi?

    Husnu,
    Nerelerdesin kardesim, alsama bekliyoruz artik ;)

    Efkan desen super yarislar cikartiyor ve son yarisinda 1'ciligi kapmis, tebrikller.

    YanıtlaSil