13 Aralık 2011 Salı

TTM 2011-12-13

Ey Forzacilar,
Dun aksamki antreman ve muhabbetler icin tesekkurler, super eglendik. 2 saatlik antreman ne cabuk gecti yaw...halbuki devam etseydik, herhalde 38.xx'lere kadar duserdik ama 2 saat boyunca gulmekten 40.xxx'lari attigima dua ediyorum  :D

Bu hafta LimeRock Berker'in, orasi kesin...tur zamanlari cok iyi!

Bekir, dun bir projeksyon almis, tekrar gule gule kullan kardesim...iyi gunlerde olsun. iRacing'de bir anda bayag bir hizlandi...o projeksyondan diyor ama bence Bekir, projeksyonu aldiktan sonra ya okutup-ufurttu veya Zem-Zem suyu (henessey) ile kutsamistir   :P



HPD'de fix setup ile Berker-Bekir ve benim ile aramizdaki zaman farki 3'umuzunde 0.5 saniye arada bir farkta olmamiz...bu hicte fena sayilmaz.

Berker - 39.8xx
Ben     - 40.019
Bekir  - 40.16x

Efkan ise Corvette 1.47.8xx'leri atti   ;)

LimeRock sahane bir pist fakat Prototype serisi icin bence biraz kisa ve bu hafta burada ilk hedefimizin yarisi sag-saglim bitirmemiz olmasi lazim. Yarisi bitirirsek gerisi corap sökugu gibi gelir, he he he

Bu arada, Pro olmak isteyenlere...GP serisinde Sampiyonluk puanlamasinda ilk 12'de bitirenler direk Pro oluyor! Gelecek sezona Div1 olursam buyuk ihtimalle tum yatirimimi GP serisine verebilirim, nasil olsa elimizde bir Elite var...birde Bekir'den o ufurukcunun adresini aldimmi, benim Elite'yi kimse tutamaz  :P

Bu videoda iRacing'den Hollandali genc bir arkadasimin Ring'deki videosu,...


 

Iyi yarislar,

21 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Lime Rock ta her an herşey olabilir. Dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil
  2. Selam..antrenman hakikaten eğlenceliydi..gönül ister ki daha kalabalık olalım, sadece antrenmanla yetinmeyip yarışalım...yarışlar da böyle stressiz ve rahat olsun :)..madem hepsi olacak, bi de büyük ikramiye çıksın yılbaşında..söz hepinize birer elite+projeksiyon+üfürükçü :)..elegan abi bi ara bekir'in efkan'a "çekil yavrucum?!*%& çekil" nidalarına kahkahalarla karşılık veriyordu..son dakikalarda iş tersine dönüp yumurta kapıya sıkışınca bu sefer efkan'la arasında çok komik diyaloglar yaşandı :)..baya güldük sayenizde..Herhalde laser scan olmasa Lime-Rock bu denli zevkli olmazdı.Hüsnü haklı burda her an herşey olabilir..ballı olmak lazım biraz da..defalarca önümde spin atan gt'ler yüzünden patladım netekim dün..Mid-Ohio gibi az ama öz yarışmak lazım burda...Pro olayına gelince, umarım aramızdan biri veya daha iyisi hepimiz :) çıkarız...olmayacak şey değil..şu an en hızlılarla aramızda ortalama 1 saniyeden az var..iyi ekipman ile bu fark daha da kapatılabilir (bakınız 120hz ekran ile kazanılan 0,2-3 saniyeler)..sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  3. Hee bir de ricam var gruptaki arkadaşlardan. Lütfen herkes biran evvel evlenip barklansın. Gece kek gibi kalıyoruz yaw. Şükür ki Elegan abi var. Eşlik ediyor sağolsun :)

    YanıtlaSil
  4. Skippy ve MX-5 ile müthiş yarışlar yaptığımız Limerock bu hafta nasıl olacak merak ediyorum. Mid-Ohio'da dediğim gibi yapıp 2 temiz yarışla kapattım darısı bu piste bakalım.

    Dünkü antrenman da cidden çok eğlenceliydi, ama keşke aamızda corvette kullananlar da olsa da ben de rekabet yaşasam :)

    Bu arada dün bahsettiğim sıralama turu atmamış araçların kendi sınıfının arkasından başlaması olayı yakın zamanda gelecekmiş! Corvette forumunda bununla ilgili bi yazı gördüm. O iş yapıldıktan sonra GT sürücüsü sayısının artacağı tahmin ediliyor. Umarım öyle olur.

    YanıtlaSil
  5. Go Pro ile güzel bir video.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=twecOsuR5Sw#!

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah Husnu,
    Daha videoyu seyretmeden icimden demistim, bunu anca Chad yapmistir diye ve dogru cikti, he he he

    Chad yakinda 5'li ekraninin videosunuda ceker ;)

    Efkan,
    Guzel haberler eger dedigin gibi her arac kendi klasinin gerisinde baslarsa herkez icin daha rahat olur :)
    Aramizda Corvet kullanan olsa ne yazar, senle basa cikamayizki ;)

    Bu arada Husnu'ye tamamen katiliyorum, hadi hepinizi everelim, bir an evvelde coluk-cocuga karisinda dunya aslinda kac bucakmis sizlerde görun :P

    Berker,
    Bekir'le - Efkan'in diyaloglari superdi gercekten ;)

    Dun Bekir'le attik kendimizi bir Prototype uzun yarisina ve tahminimden daha iyi gecti...ben 2'cisinede girdim...son 10 turda Corvetin biri istemeyerek carpti ve 6'ci bitirdim.


    LimeRock.ta yarismak Mid-Ohio'dan biraz daha rahat geldi bana fakat asil yaris 15'ci turdan sonra basliyor...o FordGT ve Corvetleri gecmek cok tehlikeli, cok cok dikkatli olmak gerekiyor! Dun 2'ci yarisimda 50 kusur turdayim ve tepeye cikisi biliyorsunuz, orada önumdeki Corveti fazla zorlamayayim demistim ve ilk o girdi tepe virajina, hemen ardindan ben ve Corvetin sagindayim...tepenin bitimine geldigimde hafif önundeydim Corvetin ve ne oldugunu anlamadan basladim takla atmaya...
    Ardindan "TK, I am truly sorry...it was an accident" dedigini duydum Corvetdekinin...replayde, adami tam gecmek uzereyken, tepenin cikisinda kontrolu kaybediyor diger yarisci ve saga dogru benim aracin arkasina carpiyor, yapacak birsey yok.

    Bazen kazalar olabiliyor...ve bu yariscinin iRatingi 4000+'lardaydi...dedigim gibi 15'ci turdan sonra özellikle gecislerde hakikatten cok dikkatli olmak gerekiyor cunku bu pist FordGT ve Corvettleri kullananlara hicte kolay degil!

    Aksama görusmek uzere... ;)


    Not: Birine özel mesaj yazmak icin, aynen alttaki sekilde yazin...

    /#arac numarasi

    Sonrada ne yazmak istiyorsaniz, o kisiye özel mesaj olarak gözukecektir.

    YanıtlaSil
  7. Az evvel Limerock'ta yarışımı yaptım. Son 3 tura girerken önümdeki elemanın kaza yapmasıyla 1.liği kaptım :) 85 irating ve 140 küsür şampiyona puanıylabu haftayı kapatmış bulunuyorum :)

    Bu arada şunu farkettim. Warm up'ta yapılan hatalar SR'ı etkilemiyor.

    YanıtlaSil
  8. Helal Efkan tebrikler ;)
    Yanilmiyorsam warm upda yapilan hatalar SR'yi etkiliyor ama yaris SR'sini degil.

    YanıtlaSil
  9. Efkan tebrikler kardeşim..

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Efkan. Vette ile çok hızlısın gerçekten. Önümüzdeki sezon bende vette ye geçmeyi düşünüyorum. Vette ve V8 kasalım biraz.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler :) Dünkü yarışta warm up sırasında bir off track ve bir car contact (4x) aldım ve yarış içinde de sadece 1 kere off track aldım, yarış sonunda sadece 1 hatam görünüyordu.

    Hüsnü abi gel de seninle kapışalım bari, tek başıma sıkıldım :) Bakarsın gelecek sezon V8'e NTM de gelir o zaman bak keyfe :)

    YanıtlaSil
  12. Yeni sezonda arkandayım kardeşim. V8 de de anca drift yaparız

    Bu arada dün akşam yapılan Pro Race Of Champions ı izlemek isteyenler

    http://psrtv-iracing.s3.amazonaws.com/video/Event/2011_iPROC-720.wmv

    YanıtlaSil
  13. Efkan senin için gelsin kardeşim.

    http://www.youtube.com/watch?v=iiEapwYqRSg&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  14. Efkan,
    31 turda sana 1 hatayla en az +20 vermesi lazim sadece +8 SR almissin. Warm up'daki hatalar toplam SR'ye geciyor, yaris icinde gözukmuyor, anladinmi.

    YanıtlaSil
  15. Adam kandırıyorlar o zaman, aşağılık serseriler! :p

    YanıtlaSil
  16. O kazigi taa basta yedim bir kere, ondan diyorum ya...warm up'a cikmayin diye, olurda cikarsaniz dikkatli olun ;)

    YanıtlaSil
  17. Yakinda Leo Bodnar'in yeni direksyonu cikacak piyasaya...fiyati 3700$'dan baslayacak ve simdiden dunyanin en iyi FFB direksyonu olarak geciyor her yerde...ne dersiniz degermi :P

    http://www.virtualr.net/more-on-the-new-leo-bodnar-wheel

    YanıtlaSil
  18. Paylasimlar icin tesekkurler Husnu, Race Of Championsu seyredememistim ve bakiyorum bir dahaki sezona V8'ler filan diyorsunuz...acep hep berabermi gecsek ;)

    YanıtlaSil
  19. Valla beraber geçelim, ne anlıyosanız bu HPD'den :)

    YanıtlaSil
  20. Abi CSR Elite için yeni güncelleme çıkmış.

    YanıtlaSil
  21. Husnu,
    Evet, 715 coktan cikti...bende 717 var ve bir yenisini bekliyorum su an ;)

    YanıtlaSil