1 Kasım 2011 Salı

TTM 2011-11-01

Ey Forzacilar,
Bugun 4'cu sezonun ilk gunu ve hepinize bu sezonda basarilar diliyorum. Bu arada ben Divizyon 2'ye yukselmisim  :D

Dun gece Husnu TTM'den ilk Prototype Serisinde yarisip 2'ci gelmistir, tebrikler...Bugun ben bayag bir antreman ile kvalifiye atarim, önumuzdeki gunlerdede yarislara katilirim   ;)

Yeni pistler ve guncelleme yanilmiyorsam persembe gunu geliyor...Oulton Parktan bir oda acarim o zaman beraber yarisiriz.

Sizleri son olarak ISR'nin Thrustmasterin TH8RS'nin incelemesiyle basbasa birakiyorum, iyi seyirler...aksama örusmek uzere,...

 

Iyi yarislar,

6 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Dün akşam bebişi uyutum direk daldım sisteme. Bir baktım ki Oval de D klasa , yol yarışlarında da A klasa yükselmişim :) O gazla 3 turluk bir antremandan sonra yarışa girdim. Aslında risk aldım ama kontrollü bir sürüş ile güzel bir yarış çıkardım. Aslında hatasız gittm. Fakat bu Corvetteler illa dokunduracak. Bu Corvette kullananları İstanbul yollarındaki taksilere benzetiyorum. Onlarda her yerde önüme dalar deli ederler beni :) Late modelde de ufak bir antreman yaptım. Kullanımı çok zevkli gerçekten. Seriyi takip etmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  2. A-Klasa yukseldigini görmedim, tuh yaw nasil kacirdim onu...Tebrikler kardesim ;)
    Dun bayag iyi yaris cikarmissin ve dedigin gibi o Corvetler harbiden cok dikkatsizler. Late Model'e bende yatirim yapacam, harika bir araba ve cok eglenceli bir seridir.

    Simdi biraz TT ve kvalifiye atayim Prototype'da ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi bu Thurustmaster in vites seti nasıl . Geçişler yine çok yumuşak geldi bana. Yani herhangi bir kuvvet uygumadan vites değiştirebiliyorsun. Ama fiyat / performans oranı iyi gözükyor. CS shifteri bekleyeceğiz artık.

    YanıtlaSil
  4. Seyrettigim video incelemesine göre cok cok cok iyi! Gecislerin sertligi/yumusakligini kendin ayarlayabiliyorsun...fiyatida gayet uygun bence ama Fanatec'in CS shifterinide beklemekte fayda var. Eger CS shifteri hosumuza gitmezse TH8RS'yi alabilirim.
    Bu arada Husnu, Fanatec'in Elite direksyonunu Beta testlemek icin buraya basvuracaksin...elini cabuk tut! Burada oy ile 3 kisi secilecek, senin kafadan 5-6 oyun olacak,...bol sanslar ;)

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1821239.page

    YanıtlaSil
  5. Abi bize buradan ekmek çıkmaz :)

    YanıtlaSil
  6. Husnu, oyla secilecek Betatestciler! Yani, yeterince yuksek oy alirsan kesinlikle ekmek cikar ;)

    Sart kosulan su, her 3 sistemede sahip olacaksin ve aktif olarak 3 platformdada yarisiyor olacaksin iyi bir karsilastirma/inceleme yapabilmen icin.

    Pc/Ps3/X360

    YanıtlaSil