4 Kasım 2011 Cuma

TTM 2011-11-04

Ey Forzacilar,
Dun aksamki antremanlar ve muhabbetler icin tesekkurler, super eglendik  ;)

Dun,...iRacing'in yeni guncellemesi geldi ve yeni lastik fizigi gayet iyi olmus, benim hosuma gitti. Yol ile arac arasi kontakt daha iyi olmus, Blip'i daha gercekci hale getirmisler. Sonuc,...araci gercekte nasil suruyorsan aynen o sekilde oyun icindede surmek zorundasin ve bunu yaptigin surece muthis zamanlar atarsin.

Yeni lastik modeli Starmazda'ya degil ama Corvete gelmis! Yeni grafiksel duzeltmeler yapilmis ve daha evvel bos olan pite bayag bir eklentiler gelmis, yarisa daha bir canli hava katilmis, tabii ki bunlari yaris aninda  görmeniz neredeyse imkansiz cunku bilirsiniz iRacing'de yarisa girdigin zaman böyle grafiksel noktalara dikkat edilmiyor. Dun aksam ben bile antremanda 1 saat kadar yaristiktan sonra sansa gördum pitteki degisikligi.

Dun gece Prototype'in kisa yarisina katildim ve akillara zarar bir yaris yaptim, öyle bir yaristiki,...yarisim bittiginde terden sirilsiklam olmus ve dus almak zorunda kaldim. Tek kelimeyle muhtesem bir yaristi. Bu aksam zamanim olursa tekrar bir yarisa girecem, tadi damagimda kaldi   :)


Dun, denedigim araclar ve pist hakkindaki dusuncelerim. Mazda Mx5'in yeni lastik modeliyle fizik motoruda muthis degismis ve benim cok hosuma gitti, yola cok daha baglantiliyim, Skippy'de öyle yola olan baginiz birkac kademe daha artmis, yuksek hizda viraj girisinde gazi birden kestinmi araba ucuyor, cok daha dikkatli olmak lazim pedallarla! Oulton Park'i daha evvel GTR2 ve rFactor'de denemistim ve pisti iyi bilirim ama arkadas iRacing'dekiyle alakasi yok...Husnu bilir, Forza vs. iRacing'deki Road Atlanta misali. Pisti taniyorsun ama bu resmen gercek...bunun baska bir aciklamasi yok.

En asagida benim yariscilarim bölumunde yeni fonksiyonlar eklenmis, onlara bir bakin ve bundan böyle multi-klass antremanlarinda eger diger araclar yoksa yinede girip antreman yapabilirsiniz, yani yaris serisindeki tum araclari satin olmaniz sart degil...Mesela: Grand - Am serisinde Riley ve Mustang vardir, sizde sadece Mustang varsa antremana girebilirsiniz ve Riley aracini size yuklettiriyor fakat kullanamiyorsunuz Riley'i fakat beraber antreman yapabilirsiniz Mustang ile.


O kadar cok yenilik eklemislerki hepsini yazmam cok uzun surer bu yuzden burada yeni guncellemeye son veriyorum.
**********************************************************************************

Sizleri tekrar guzel bir videoyla basbasa birakiyorum, gercek vs. iRacing Oulton Park karsilastirmasi, iyi izlemeler,...

 

Iyi yarislar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder