18 Kasım 2011 Cuma

TTM 2011-11-18

Ey Forzacilar,
Yeni bir haftayi daha yariladik ve gördugum kadariyla TTM olarak cok iyi ilerliyoruz  :)

Gecen aksam uzun bir aradan sonra Husnu'yle eski gunlerimizdeki gibi harika bir iRacing gecesi yasadik...özlemisim muhabbeti-antremanlarimizi ve yarislarimizi. Prototype'da guzel ve eglenceli bir antremandan sonra kvalifiye ve sabahin 4'unde yarisa girdik. Yanilmiyorsam 35 kisilik bir odadaydik. Ben 11'ci baslayip 7'ci bitirdim, Husnu'de 3'cu baslayip 3'cu bitirdi. Iratingleri ve Safety Ratingleri kaptik...Husnu'yu bilemeyecem ama benim bayag bir moralim duzeldi yaw...SR 3.89'dayim...4.00'in ustune cikana kadar yaris-maris yapmam, TT ve kvalifiye atarim, anlayacaginiz 2-3 TT/Q beni 4.50'ye cikartir ve eski halime dönmus kadar mutlu olurum, he he he

Husnu kardesim sayesinde yeni bir arkadasimiz daha iRacing'e ve TTM grubumuza katilmistir, adi Tarik Ogus, ona buradan aramiza hosgeldin diyorum. Husnu'nun anlattigina göre cok saglam bir NetKar Pro yariscisi ve buradada onun cok basarili olacagina eminim. Simdiden 3 yaris yapmis bile...aklima Efkan gelmiyor degil. Hatirlarsaniz Efkan ilk geldiginde benim 3 ayda yaptigim yarislari 3 gunde 2'ye katlamisti, he he he

Tarik arkadasimizin yaptigi yarislarda dikkatimi ceken fazla hata yapmasi ve bu yuzden Safety Ratingi bayag bir dusmus, buna dikkat etmesi sart! Su an Tarik arkadasimizin ortalama yaris basina hata sayisi 14'un ustunde!

Bu arada sagolsun Tarik beni eklemis, bende hemen kabul ettim arkadaslik teklifini   ;)

Buradan Tariga en önemli 3 noktayi aciklayayim...Eminim Husnu zaten aciklamistir, ben yinede bir hatirlatayim.
  1. Yaris icinde Spotteri ac
  2. Yaris icinde F3 tusu acik olacak
  3. Birinci olarak bitirmek istiyorsan önlerden baslamanin avantaji buyuk yani cok saglam bir kvalifiye zamani atman sart
  4. Kvalifiye zamaninla beraber önlerde baslayabilirsin, bu kesinlikle yarisi 1'ci bitireceksin anlamina gelmez...Cömez Klasinda bile sansa yaris kazanman neredeyse imkansiz cunku yarislar 5-10 dakikalik yarislar degil, en dusugu 20+ dakika suruyor. Istikrarli ve uzun soluklu olarak Hatasiz ve ayni anda hizli yarisman gerek.
  5. Bol sanslar   ;)

Kisaca HPD'nin yeni lastik motoru uzerine deginmek istiyorum. Halen eglenceli olmasiyla birlikte yere olan yol tutusu fazla ve Starmazda'danin surus stiline benzer kaydirmayla daha hizli oluyorsun. Benim icin sonuc su...eski lastik fizik motoru her ne kadar daha zor olsada, bana daha buyuk heyecan yasatiyordu.
Bu sezonu buyuk ihtimalle HPD'de devam ederim fakat diger sezona HPD'nin lastik fizigine bir degisiklik gelmezse baska bir seriye veya Prototype'da FordGT/Corvette gecerim muhtemelen.

Haftaya iRacing'de British Road Racing Tournament var ve isteyen katilabilir. Bu, daha cok prestij turnuvasidir, daha ayrintili bilgi icin Prerss Room ölumune bakin ve bol sanslar   ;)

Gecen aksam Husnuyle beraber iRacing'de eglencemizin tadi damagimda kaldi, haftaya normal zamanlarima geri dönuyorum, beni...sabah iRacing-aksam iRacing-gece iRacing'de görurseniz hic sasirmayin  :)

Herkeze iyi yarislar dilerim ve sizleri her zamanki gibi guzel bir videoyla basbasa birakiyorum, iyi seyirler,...

 

Iyi yarislar,

6 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Tarık aramıza hoş geldin. Bu arada Tarık NetKar Pro güzel ayarlar yapıyor ve paylaşıyor bildiğim kadarıyla. İracing de de aynı çalışmaları bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu, benimde biraz zamanim var, Tarigin yarisini seyredeyim ;)

    YanıtlaSil
  3. Tarigin yarisini seyrettim Husnu, pek iyi gecmedi malesef. Ama zamanla daha iyiye gidecegine inaniyorum, onunla antreman yapmak lazim...antremanda yarisi simule etmenin faydasi cok buyuk :)

    YanıtlaSil
  4. Tarık zamanla yarış tecrübesi edinip gerçek hızına kavuşacaktır. Dediğin gibi abi antremanlarda yarışı simüle etmek çok önemli . Geleyimde biraz antreman yapalım.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada yeni haberleri de paylaşalım. Simraceway yeni ve ilk direksiyon sistemini tanıttı. Görüntü olarak güzel ama ne kadar tutulur bilmiyorum. Neden derseniz mekanik bir aksamı yok. Sensörler ile çalışıyor.

    http://www.virtualr.net/steel-series-srw-s1-photos-videos

    YanıtlaSil
  6. Super bir paylasim Husnu, Wii-Mote direksyonunun yandan simulasyonlusu gibi :D

    YanıtlaSil