24 Kasım 2011 Perşembe

TTM 2011-11-24

Ey Forzacilar,
Dun Prototype kisasinda cok guzel bir yaris yaptim,...son 5'ci turda hata yapip yaris disi kaldik ama olsun, harika ötesi bir yaris oldu   ;)
Buyuk ihtimalle bir dahaki Prototype yarisimi cumartesi 22:00 veya 00:00'da yaparim, SoF'in yuksek oldugu zamanlar.

Dun aksam Efkan'da vardi, beraber antremanlar haricinde guzel muhabbetlerde yaptik, bayag eglenceli bir aksamdi.


iRacing yeni bir kampanya baslatti, normal fiyati yillik/99$ olan uyelik pazar gunune kadar 49$'a dusuruldu...acep 2016'ya kadar uzatsammi diye dusunmeye basladim, he he he
Yeni uyelik icin bu promo kodunu kullanin: PR-BFEM
Elinizde bulunan uyeligi uzatmak icin ise su promo kodunu kullanin: PR-BFNM



Bunun haricinde 3 tane yeni seri aciklandi,...Bu 3 seride C-Klas'a ait olmakla beraber, bu serilerin en önemli noktasi bu serilerde yardimlarin serbestce kullanilabilir olmasi.
  • NASCAR iRacing Class C Series (fixed setup)
  • IZOD INDYCAR Series – Oval (fixed setup)
  • IZOD INDYCAR - Road (fixed setup)
 
- Intel GT-Serisi Turnuvasi -
Bayag buyuk ödullerin oldugu bir turnuva, gecen yilda buna benzer bir turnuva duzenlenmisti, bu yilda devam ettiriliyor...simdiden katilan tum TTM arkadaslarima bol sanslar diliyorum   ;)

Kendi bölgenizde ilk 8'e girseniz bile bir ödul kazaniyorsunuz! Toplam 5500$'dan olusan ödullerin arasinda Oyun Pc'leri, SSD Drivelar, iRacing dolarlari vs. vs. var.

Ben buyuk ihtimalle oyun pc'sini kazanamam ama 25 veya 50$'lik iRacing dolari kesin cebimde   :)

*********************************************************************************
Baska guzel haberler ise söyle,...Sony ve Microsoft yeni cikacak konsollari hakkinda söyledikleri sunlar...cikista rakiplerine fark vermeyecekler, yani buyuk ihtimalle Ps4 ve Xbox720 ayni zamanda piyasaya cikacaklar. Bu da tabii ki biz oyuncularin isine cok yarayacak   ;)

Simdilik son söylenti Xbox720'den, yine Xbox360'daki gibi 2 ayri modelle cikacak deniliyor. Arcade/Premium olarak dusunun. Biri sadece oyunlari oynatabilecek kadar digeri ise cok daha buyuk bir HDD harici tamamen 100% geri dönusumlude olacak, yani tum Xbox360 oyunlarini 1'ci gunden oynatabilecek deniyor. Umariz bu söylentiler dogrudur ve aynisini veya daha iyisini/gelistirilmisini Ps4'tede görmek isteriz.

Berker bu jenerasyona biraz gecikti ama gelecek nesil konsollarda onuda aramizda görmek isteriz konsol oyunlarinda   ;)

Simdilik bu kadar, aksam iRacing'de görusmek uzere...



Iyi yarislar,

18 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi . 25 $ cepte :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada güzel videolar paylaşalım. Abu Dhabi deki Ferrari World mekanındaki F1 ve F430 Challenge simülatörleri.

    http://www.youtube.com/watch?v=FBpFLSarQVA&feature=player_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=LtAhsjD9W-o&feature=player_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=udoydg7vtx0&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  3. Paylasimlar super Husnu :)

    Husnu, olurda Button Box'u siparis edersen birde Black Max'e bakmayi unutma ;)

    YanıtlaSil
  4. Abi zaten black max istiyorum. Sen alırsan alırım :)

    YanıtlaSil
  5. Husnu,
    Surpriz yapacaktim yaw, ben siparisimi hafta basi verdim :D

    Birde CSR Elite yolda, haftaya elimde olur :D

    YanıtlaSil
  6. Ciddi misin abi ya :( Küstüm valla. Neyse hepsini test et . Ona göre bende alacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Husnu,...Yigitin Button Box resimlerini paylasinca burada farkinda olmadan aklima girmis oldun :)

    Ver sende siparisini, elini cabuk tutarsan ayni kargo zamanina gönderir ikimizede, incleme icin ayni gune karar verip beraber yayinlariz ne dersin ;)

    YanıtlaSil
  8. Aklima gelmisken, bu aksam Efkan ve Bekir'le bulusacaz...buyuk ihtimalle Berker'de gelir, senide bekliyoruz bilesin ;)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Abi tester sensin artık. Sana gelsin ondan sonra bende sipariş geçerim .Ne kadar zamanda gönderiyor acaba. Bir de Rüzgar abinin şöyle bir sıkıntısı var

    " Direksiyonun kendi profilinde ve iracing options "Your steering wheel's lock to lock range" - "Limit car's lock to lock range to speed" kısmındaki ayarlarda kaç derece kullanıyorsunuz, bunun ideali nedir sizce?


    Abi valla her akşam geleceğim geleceğim bebişi uytana kadar pert oluyorum. Bir gecemiz vardı o da yok artık :) Akşam gelmeye çalışacağım

    YanıtlaSil
  11. Sağol Hüsnü sorumu buraya yazdığın için. Yani demek istediğim; iracing içindeki "Wheel's lock to lock range - car's lock to lock range to speed" kısımlarıda direksiyon açısıyla (örneğin 540 derece kullanıyorsam) aynı mı olacak bu durumda? Yani bu 3 kısımda 540 mı olacak? Ben bir çok şekilde denedim ama bu işin tam standartı nedir onu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. Eyvallah Husnu,
    Derek'le görustugumde bana 2'ci batchda oldugumu söyledi. 1'ci batchi 5 aralikta gönderiyor, 2'cisini 19 aralikta gönderecek ve takriben 2 hafta surer herhalde elime ulasmasi.

    Aksama gelmeye calis Husnu, özlettirdin kendini ;)



    Ruzgar,
    Standart derken en gercekci halinimi kast ediyorsun?

    Egerki en gercekci haliyse o zaman iRacing'deki her aracin gercek hayattaki döngusunu bilmen sart ve iRacing icindede ona göre gercek hayattakiyle aynisini tutturman gerekir.

    Bunu cok basit bir sekilde yapabilirsin. Ilk evvela aracin gercek döngusune kendi direksyonuna getir ve oyun icinden direksyondaki döngunun tamamini kullan, yani ilk asamada sana tamamen sag ve tamamen sola cevir diyor, sonrada direksyonun ortasina getirmen isteniliyor, yazilanlari aynen yerine getirmen yeterli.


    Eger standart ile kast ettigin cogu kisi nasil kullaniyorsa, direksyonun döngusunde herhangi bir standart yok,...herkez kendine göre bir ayar ceker.

    Direksyon olarak Fanatec'i kullaniyorum ve bunun en buyuk avantajlarindan biri direksyonun döngusu/linearitisi, FFB ve ayriyetten rumble motorunu 5 degisik hafizaya ayarlanabilir olmasi.

    Mazda Mx5, Mustang, V8 vs. gibi araclarda direksyon döngumu 360 derecede kullaniyorum, hizli araclarda ise örn: F1, HPD, Dallara vs. 270'te.

    Bu dönguler benim icin daha uygun geliyor.

    iRacing'de surucu, direksyon sistemini ne sekilde - nasil kullanmak istiyorsa ona göre 1 dakikada ayarlayabilir.

    Umarim yardimci olabilmisimdir.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim. Kast ettiğim bire bir aynı döngü değildi. Benim düşündüğüm gibiymiş, bende bu değerlere yakın kullanıyorum. Bilgiler için sağol.

    YanıtlaSil
  14. Prototype'ın ilk yarışında corvette'nin biri tarafından yarışım bitti. Bu kadar çok tur bindirmenin olduğu bir ortamda alt sınıf araçların sürücülerinin adamlığına kalmış olmak berbat! umarım diğer arkadaşlar bu yarıştan iyi sonuçlar alır.

    YanıtlaSil
  15. Gecmis olsun Ruzgar, bende birkac tur sonra önumdeki spin attiginda ona istemeyerek carptim ve yarisim erken bitti.

    Tavsiyem bol bol practice sessionlara gir ve yarisi simule et. Corvet'ler duzlukte en az HPD kadar hizlidir, aklinda bulunsun.

    YanıtlaSil
  16. Düzlükte geçmiştim aracının yarısını ama yandan çarptı. Hayırlısı. Daha yeni başladık :)

    YanıtlaSil
  17. Gördum kazani...Ruzgar su an hepimiz skype'dayiz ve guzel muhabbetler dönuyor, gelsen iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  18. Bende kamera, mikrofon vs. yok dostum. Size iyi sohbetler, iyi eğlenceler ;)

    YanıtlaSil