2 Mayıs 2013 Perşembe

TTM 2013-05-02

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbet, antreman, Pre-Q ve yarislarimiz super gecti, guzel eglendik. Pre-Q, en azindan benim icin diger Team Turkiye MotorSport takim uyelerimiz Bekir ve Efkan gibi cok iyi gecmedi. Bir defa Bekir uctu...Efkan gibi Corvettede saglam ve hizli olan yariscimizi bile birkac sira geride birakti   ;)

Ben ise HPD'de toplam 20+ kisiden 16'ciligi anca tutturabildim ve bu...sadece ilk Pre-Q zamanlamasiydi. Bu 3 saatlik veya 500km Spa Endurance yarisimiza bir ihtimal yarisina hak kazanmayabilirim. Su an HPD'de ilk 20'ye girme zaman siniri 2.04.9xx, Corvette'de 2.14.7xx.
Ve bugun bu zamanlar dahada dusecek...hepimize bol sanslar.


Ayni anda sizlere TTM takimimizda ufak bir degisikligi bildireyim. Kerem aramizdan ayrilmaya karar vermistir, bundan böyle Team Turkiye MotorSport takiminda yarismiyor. Bunu NEO Spa Endurance kayitindanda görebilirsiniz. Ona, iRacing hayatinda bol sanslar diliyoruz.


Dun aksam Burak'ta NEO Spa lig yarisina katilmaya karar verdi ve Egil'e mesaj atti, umariz katilim icin gec kalmamistir. Onun kayiti kabul olunursa o da Corvette'de yarismayi dusunuyor.

Egil, az evvel siralamayi paylasti ve Team Turkiye MotorSport siralamalarimiz su sekilde...

TK Yasagac - 16'ci
Bekir Karaca - 6'ci
Efkan Birkiye - 11'ci

*********************************************************************************************

iRacing Hardware bölumunde cok guzel bir haber paylasildi...MM (Michale Main) bilirsiniz, kendisi iRacing camiyasinda daha cok PC satislariyla taninmistir, hatta yanilmiyorsam 2 sezon evvel iRacing'de sponsorluk yapmisti.
Gecenlerde kendi özel yaris pedalini cikartacagini acikladi...LINK


Michael, herhangi resim paylasmadi daha fakat pedallar hakkinda baska bilgileri paylasti.

  • Pedallar fabrika cikisi 3 yil garantili olacak
  • Ilk basta GT stili pedallar sunulacak
  • Frenler Loadcell uzeri calisacak, ergo...buyuk ihtimalle 4096 cözunurluk garanti derim.
  • Fiyatlar 699$-799$ civari olacagi dusunuluyor
  • Frenaja "Stiff Break" - sert fren destegi ayriyetten 50$'a eklenilebilir.
  • Hidrolik destegi sonradan 250$'a eklenebilir secenegi olacak.
  • Bekleme suresi haliyle kisa olacak...atilan taslardan CST'den Todd'un basi yarilmistir herhalde...
  • Ön siparis edilebilir...bu durumda pedallar 1 haftaya kadar gönderilmeden ön para ödemesi alinmayacak. Tekrar Todd'un kafasina taslar yagiyor   ;)
  • Ilerde 2 cesit pedal daha sunulacak
  • Sunulacak pedallardan 1 tanesi fiyat olarak G25/27'ye rakip olacak
  • Digeri ise yuksek kalite ve Prof modeli gözöunude bulunarak High-End F1 stili pedal seti olacak.
  • Ilerki zamanlarda debriyaja "Gaz" destegi eklenecek. Bu, debriyajin daha gercekci algilanmasi icin.
***********************************************************************************************************

Playseat yeni bir sponsorlukla beraber 2013 sezon 2'ye destegini tekrar veriyor. Sezon 2'de aracinin "Main" sponsor bölumune Playseat logosunu secip en az 10 resmi yarista yarisman 1 adet Playseat kazanmaya sansin olacak. Hepimize bol sanslar  ;)


Team Turkiye MotorSport Takimimiza yeni katilan Kunter arkadasimiz ise full randumanla iRacing'de ilerliyor. Super muhabbetleri haricinde Mazda Cup'ta guzel gelismeler kaydediyoruz, tebrikler  :)


Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,...iyi seyirler,




Iyi yarislar,


15 yorum:

  1. aceleye geldi takımın ismini yazmayı unuttum diye takımdan ayrılmış mı oldum yani abi, benim zaten kayıtım vardı takımımı belirtmiştim ama sen öyle istiyosan çıkarım abi sorun değil

    YanıtlaSil
  2. Kerem,
    Hemen aceleyle karar verilmis bir durum degil bu.

    * Kayitini dun yaptirdin
    * Kayitini yaptirdigin an, son kayitlarin bitimine halen 2 saat kadar zaman vardi yani rahatca duzeltebilirdin.
    * Egil ve Niel'e özeldende sordum, senin tarafindan herhangi bir Takim ismi ekleme istegi oldumu diye. Onlarin cevaplari hayir oldu.
    * Takim icinde ufak-tefek anlasmazliklar olabilir, bu normaldir fakat Takim sadece benden ibaret degildir, Bekir, Efkan, Oguz veya Husnu'dende ibaret degildir. Zaten iRacing'de toplasan 2 elin 10 parmagini gecmeyiz Turk olarak, bu yuzden sahsi göruslerimiz bir yana Takimimiz herzaman icin önde gelir.

    Bu sekilde dusunmene uzuldum.

    YanıtlaSil
  3. Bende senin bu şekilde düşünmene üzüldüm abi.İnsanlık hali unuttum diye takımdan ayrılmıştır diye yazmana gerek yoktu.Ayrıca ben farkında bile değildim blogu okuyunca mesaj attım Egil'e

    YanıtlaSil
  4. Insanlik hali, gercekten unuttum diyorsan o zaman yanlis anlasilma icin özur dilerim. Aramizdaki durumlardan dolayi artik takimimizda kalmak istemedigini dusundum.

    Bu durumda, Team Turkiye MotorSport Takimimizdan ayrilmak istemedigini yazman yeterli olacaktir!

    YanıtlaSil
  5. Takımda kalmak istiyorum tabiki.Ayrılmak istesem ilk size söylerim hem niye ayrılıyım oyunun tadı tuzu kalmaz.Bu aralar skype'a flan gelemiyorum sınav haftası diye geçen girdiğimde de net koptu.Akşam skype'a giren olursa görüşürüz

    YanıtlaSil
  6. TTM'den hic ayrilmadigini ve tum bunlarin yanlis anlasilmadan kaynakli oldugu halde tekrar TTM'ye hosgeldin diyorum :)

    Sinavlarinda basarilar,

    YanıtlaSil
  7. Heh şöyle yaw. Ufak konulara takılmayalım. Bilgiler için teşekkürler abi.

    Thrustmaster in yeni simit ortaya çıktı

    http://www.f1teamturkey.com/2013/05/02/thrustmaster-dan-t500-rs-icin-ferrari-458-challenge-direksiyon-simiti/


    YanıtlaSil
  8. Paylasim super Husnu,
    Thrustmasterin yeni simiti hosuma gitti, sanki padlari simitle beraber dönuyormus gibi gözukuyor.

    Bu arada iRacing'e yeni uyeler icin cok saglam kampanya var, tum uyelikler 50% indirimli...

    http://www.iracing.com/membership/

    YanıtlaSil
  9. MM pedallari...

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/100/2549970.page#7018124

    YanıtlaSil
  10. Selamlar..uzun süredir antrenman, yarış vb aktivitelerde aranızda yer almıyorum, blog vb platformlarda görüş ve fikirlerimi paylaşmıyorum..iracing'de yarışılan seri vb konularda ortak bir paylaşım alanımız bulunmuyor..yukarıda Kerem arkadaşımın yaşadığı hadiseye bakınca çok uzun süre önce takımdan ayrıldığım açıklanmalıydı diye düşünüyor, durumumun çifte standart gibi algılanmasını istemediğim için takımla ilişkimi (?!) kestiğimi buradan bildirmek istiyorum..Geçen hafta itin birine haddini pm üzerinden bildirmek durumunda kaldığım için bir süredir iracing hesabımdan pm alıp gönderemiyorum :)..bilginize..sanırım biraz ağır bir dil kullanmışım :)..hepinize sevgiler, başarılar...

    YanıtlaSil
  11. Selam Berker,
    Cifte standart kesinlikle uygulanmiyor ve bu sekilde dusunmene bir anlam veremedim!

    Sen, Team Turkiye MotorSport blogumuzu aktif olarak takip eden birkac kisiden birisin, yani...bu blogda yeni bir yazi yazildiginda sana bildiri geliyor, istersen bunu de aktive et hani nasil olsa burasi uzun zamandir senin icin önemli degilmis.

    Bunun haricinde yaristigin seride herzaman Team Turkiye MotorSport'u temsil ettigini dusunuyordum - bu yazinla etmedigini anlamis olduk...profilinde baska bir takimin ismide yazili degil...yani baska bir takima ait oldugunu dusunmedigimizden öturu senin takimimiza olan birliginin oldugu görusundeydik, yanlis dusunmusuz - keske daha evvel bildirseydin takim hakkindaki dusuncelerini.

    Bir ara evlenecektin vs. vs. belki ondan öturu ara-sira aramiza katilacak zamaninin olmadigini dusunmustum, su yazinla öyle bir probleminin olmadigini göruyorum.

    Senin gruptan ayrilman benim isimi hafifletir, sana bol sanslar dileriz.

    YanıtlaSil
  12. Tekrar selam..anlam veremeyecek bir şey yok...çifte standart uygulanıyor demedim..uygulanıyor gibi algılanmasını istemem dedim ki bu algının olabileceği aşikar..bu blogda yeni bir yazı yazıldığında bana bildiri gelmiyor zira blogger vs gün boyu açık değil, mail adresime de bilgilendirme gelmiyor..eğer kendim girersem yazılanları takip ediyorum...bunun dışında bir bildirim şekli varsa benim haberim ve bilgim yok veya farkında değilim..yarıştığım hiçbir seride Team Türkiye Motorsport'u veya herhangi bir takımı temsil etmedim çünkü temsil edecek bir ortam vb olmadı (Classic Lotus Şampiyonasındayım 3 sezondur, oranın sistemi malum)..İracing'e bir hobi olarak bakıyorum, Türk bir grup olması ve aynı ülkeden arkadaşlarla beraber yarışmak, antrenman yapmak elbette büyük zevk..ama bunun yegane kaynağı TTM değil..TTM'e üye olmak değil..cümlelerinde çoğul ifadeler kullanman tüm TTM takımı adına konuştuğun izlenimi veriyor ki bu çok hoş değil zira belki diğer arkadaşlar bol şans dilemezler :))..

    YanıtlaSil
  13. Berker,
    Anlam veremedigim neden "Cifte Standart" kelimesini kullanma zorunlulugunu duymandir. Bu kelimenin anlami cok cirkindir. TTM'nin en önemli noktasi birliktir, bilgi alis-verisidir, birbirimize yardimci olmaktir...birbirimize Cifte Standart uygulamak degil, ayirimcilik degil, yalan-dolan degil.


    Blogun master seceneklerinden Blogu takibe aldigin gözukuyor, istersen resim cekip eklerim sana yalan söyleyecek degilim!
    Bunun haricinde kimlerin ne kadar, kac defa blogu izledikleri, nereden ve hangi browserlerle izledikleri... IP'lerine kadar bilgiler mevcut.

    Blogda yazdiklarimizi takipe alip - almaman benim icin önemi yok ama sen, sizlerle fikirlerimi paylasmiyorum, sizlerle ayni ortamda gezinmiyorum vs. vs. diye yazinca dogal olarak neden Blogu takip ettigini merak ettim.


    Team Turkiye MotorSport Takimindaki en yuksek yasa sahibim, takimin kurulmasinda buyuk rol oynadigimi dusunuyorum ve takimimizdaki arkadaslarimizla devamli muhabbet icindeyim. Buraya Takim ve Takim uyelerimiz hakkinda birsey yazildiginda takim adina cevap veririm.

    Eger takim adina cevap yazdigim herhangi birseyi tastiklemiyorlarsa kendi göruslerini belirtmekte serbesttirler. Böyle basit konulari aciklamak zorunda kalacagim hic aklimin ucundan gecmezdi :)

    Hicbirimiz senin hakkinda kötu dusuncelerimiz yok, buna Kerem'de sahittir. Skype'a neden katilmadigini daha evvel hep beraber konustuk, acaba birseymi yaptik...birimizemi kizdin vs. vs. diye...
    En son Kerem'le konustugumuzda ona senin skype'a katilmadiginin ne evlilik nede buttkicker bahanesi olmadigini demistim, dogru tahmin etmisim.

    Lafi fazla uzatmadan, sana bol sanslar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Dışarıdan bakıldığında Türkçe ortak dil olarak görülüyor ama benim tarafta meram anlatma konusunda sıkıntı var sanırım..Çifte standart konusunda anlatmak istediklerimi takip eden diğer arkadaşlar anlamıştır diye düşünüyorum..Konuyu sakız gibi uzatmanın gereği yok..kendi takımın, kendi bloğun..ben de "sana" bol şanslar diliyorum..belirtmeye çalıştığım ve cümlelerinden anlaşıldığı gibi TTM senin özelinde kurulmuş ve senin tarafından moderate edilen bir oluşum..diğer arakdaşlarımız farklı platformu İracing olsun olmasın farklı oluşumlar içine girmeye karar verirlerse kendileri ile aynı grupta yer almak isterim.Buradan senin aracılığın ile iletmiş olayım..sanal dünyayı çok ciddiye almayın derim..sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  15. Dedigim gibi sana bol sanslar diliyoruz

    YanıtlaSil