8 Mayıs 2013 Çarşamba

TTM 2013-05-08

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbet, yaris, antreman, Q ve TT'lerimiz herzamanki gibi cok zevkli gecti, guzel eglendik  ;)

Dun, Kerem iRacingi resmen haraca bagladi, sadece haraca baglamakla kalsa yine iyi...adam 3 degisik arabayla 4 yaris yapti...iRacing'de 2 arabayla yaris yapmak bile zor iken ayni gun 3 degisik aracla 1 ve 2'ci gelmek nasil birseydir yaw...

Corvette yarisinda ise araci yanlislikla sectigi ve sonradan warm up'da yarim tur atarak isindim deyipte yarisa girip sonrada 1'cilik alanla ilk defa karsilasiyorum. Tebrikler Kerem, basarinin devami dileklerimizle  ;)

Bu arada Team Turkiye Takimimizdan 2 arkadasimiz daha 4000 iRating barajini asmistir. Tebrikler Oguz ve Kerem   ;)


Gecen gun yazdigim, yarislara artik tamamen Yaris Zevki icin girecegim dusuncemle dun aksam guzel bir antremanla beraber GT-Challenge yarisina daldim ve hic korkusuz 1 baslayip 1 bitirdim. Kendi klasimdakiler bana nazaran zayif olduklari halde ilk 2-3 turum eglenceliydi, sonradan bir koptum yaris sonunda 2'ciye 14 saniye cakmisim, durdurana helal olsun. Dunku yarisimda hos olan birsey daha yasadim, Rileylerden biri yanimdan gecerken durduk yerde "Nice design, TK" dedi...tabii ki böyle sözleri duymak herzaman guzel bir atmosfer yaratiyor   ;)


Kunter'inde "gercek" hesabina ciddi bir sekilde baslandi, yakin zamanda D-Klasa cikip Skippy'de muhtesem yarislar yasaman dileklerimizle   ;)


Anlayacaginiz TTM olarak bu haftaya cok iyi basladik!


Husnu'de bildiginiz gibi yeni evine tasindi, tekrar gule gule oturun ve bizlerle yaris odasinin bir resmini paylasti. Resimden gördugum kadariyla eskisine nazaran odan daha buyuk ve ferah, kokpitin ise herzamanki gibi muhtesem duruyor, en yakin zamanda seni iRacing yollarinda görmek isteriz   ;)



Ve son olarak guzel bir video...




Iyi yarislar,

6 yorum:

  1. Eyvallah Husnu, iRacing'e geri dönusunun tarihi bellimi ;)

    YanıtlaSil
  2. abi herşey hazır da şu internet in nakil işlemlerin biraz uzadı. Onu bekliyorum . Şu an ki ev İstanbul dışında sayılır :) ondan olabilir .

    YanıtlaSil
  3. O zaman az kaldi yaw, buyuk ihtimalle Lotus49'a yetisirsin ;)

    YanıtlaSil
  4. Japonlarin spkilerleri super yaw...

    http://www.youtube.com/watch?v=haZZSNTiz7c

    YanıtlaSil
  5. http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0&list=UUNwYwrKAzDazkllwUtbzDiw

    YanıtlaSil
  6. Paylasim super Kerem, sarki ve göruntuler birbirine muazzam uymus, resmen adami gaza getiriyor ;)

    YanıtlaSil