4 Mayıs 2013 Cumartesi

TTM 2013-05-04

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbet, antreman, NEO Pre-Q ve yarislarimiz herzamanki gibi super gecti. NEO Endurance konusunda Team Turkiye MotorSport takimi olarak katilan tum yariscilarimiz pazar gunku yarisa hak kazanmistir, hepimize tebrikler   ;)

NEO Endurance yarisci katilim listesini aciklamadan, klas basina 1'ciyle 20'ci arasindaki zaman farklari...

P2: 2,169 saniye
GT1: 2,305 saniye
GT2: 0,991 saniye

Gördugunuz gibi Ford GT'deki zaman farki akillara zarar, 1 saniyenin altinda 20 yarisci var! Bu...yarista muhtesem bir rekabetin olacaginin göstergesidir.. Enjoy, the Calm inbe4 Teh Storm  ;)


- P2 Klas -

1 - 02:01,290 - +00,000 - Daniel López
2 - 02:01,631 - +00,341 - Emil Spindel
3 - 02:01,747 - +00,457 - Paul Ilbrink
4 - 02:01,842 - +00,552 - Anthony Roselli
5 - 02:02,189 - +00,899 - Oliver Brandt
6 - 02:02,373 - +01,083 - Joshua Chin
7 - 02:02,470 - +01,180 - Roderic Kreunen
8 - 02:02,571 - +01,281 - Mack Bakkum
9 - 02:02,745 - +01,455 - Liam Williams
10 - 02:02,806 - +01,516 - Vincenzo Amico
11 - 02:02,864 - +01,574 - Andre Martins
12 - 02:02,868 - +01,578 - Dennis Gerresen
13 - 02:02,901 - +01,611 - Dmitriy Nanba
14 - 02:03,021 - +01,731 - Ronnie Duerig
15 - 02:03,023 - +01,733 - Niklas Hjelm
16 - 02:03,050 - +01,760 - Andreas Osthoff
17 - 02:03,084 - +01,794 - Frank Ferry Jr.
18 - 02:03,123 - +01,833 - Richard Holt
19 - 02:03,270 - +01,980 - Mike Theunissen
20 - 02:03,459 - +02,169 - TK Yasagac

21 - 02:03,464 - +02,174 - Jimmy Dion
22 - 02:03,662 - +02,372 - Paulo Martins
23 - 02:03,738 - +02,448 - Rob Cuss
24 - 02:03,748 - +02,458 - Andy Kirschetorte
25 - 02:03,874 - +02,584 - Saso Prosen
26 - 02:03,996 - +02,706 - Sergio Paramo
27 - 02:04,001 - +02,711 - Alvin Nieves
28 - 02:04,058 - +02,768 - Gabriel Gignac
29 - 02:04,463 - +03,173 - Dave Lamarche
30 - 02:05,206 - +03,916 - Kevin Pommier
31 - 02:05,480 - +04,190 - Shemer T Tobin


- GT1 Klas -

1 - 02:11,432 - +00,000 - Fredrik Follestad
2 - 02:12,068 - +00,636 - Farooq Manzar
3 - 02:12,081 - +00,649 - Pablo López
4 - 02:12,289 - +00,857 - Julian Rodriguez Moreno
5 - 02:12,291 - +00,859 - Kevin Parrish
6 - 02:12,394 - +00,962 - Joeri Withouck
7 - 02:12,629 - +01,197 - Anders Dahl
8 - 02:12,818 - +01,386 - Fabio Gonzalez
9 - 02:12,838 - +01,406 - Richard Avery
10 - 02:12,903 - +01,471 - David Mata
11 - 02:12,966 - +01,534 - Marcel Möws
12 - 02:13,036 - +01,604 - Efkan Birkiye
13 - 02:13,049 - +01,617 - Bekir Karaca

14 - 02:13,190 - +01,758 - Stefan A Schmidt
15 - 02:13,205 - +01,773 - Nate Hayden
16 - 02:13,277 - +01,845 - Richard Schouteren
17 - 02:13,449 - +02,017 - Vit Salomon
18 - 02:13,517 - +02,085 - Stefan Overgaard
19 - 02:13,679 - +02,247 - Russell Klaesson
20 - 02:13,737 - +02,305 - Steve Hobbs

21 - 02:13,804 - +02,372 - Tobias Soltau
22 - 02:13,830 - +02,398 - Ales Papler
23 - 02:14,062 - +02,630 - Patrice Langlet
24 - 02:14,217 - +02,785 - Anders Høyland
25 - 02:14,465 - +03,033 - Tim Abbott
26 - 02:14,669 - +03,237 - Juha-Pekka Lammi
27 - 02:15,138 - +03,706 - Stefan Miller
28 - 02:16,462 - +05,030 - Andy Dalton
29 - 02:16,614 - +05,182 - Chuck Chambliss
30 - 02:16,640 - +05,208 - Agustin Oya
31 - 02:16,750 - +05,318 - Chuck Johnson
32 - 02:17,760 - +06,328 - J.C. Arnold
33 - 02:19,404 - +07,972 - Kevin Vekemans



- GT2 Klas -

1 - 02:21,000 - +00,000 - Erik Veidorf
2 - 02:21,009 - +00,009 - Niek Versteege
3 - 02:21,163 - +00,163 - Blake Townend
4 - 02:21,274 - +00,274 - Roope Turkkila
5 - 02:21,456 - +00,456 - Bedros Magardichian
6 - 02:21,465 - +00,465 - Amjed Yamin
7 - 02:21,490 - +00,490 - Mark Bird
8 - 02:21,516 - +00,516 - Richard Sobolewski
9 - 02:21,551 - +00,551 - Jan-Paul Niehuis
10 - 02:21,556 - +00,556 - Y. Makoubi
11 - 02:21,618 - +00,618 - David Garcia
12 - 02:21,652 - +00,652 - Kerem Avan
13 - 02:21,699 - +00,699 - Thomas Stockmans
14 - 02:21,771 - +00,771 - Kim Vedel Østerby
15 - 02:21,773 - +00,773 - Bjorn Spindel
16 - 02:21,813 - +00,813 - Richard Andreu Talens
17 - 02:21,879 - +00,879 - Jasper Groeneweg
18 - 02:21,969 - +00,969 - Muhammed S Patel
19 - 02:21,991 - +00,991 - Bob van Katwijk

20 - 02:22,011 - +01,011 - Wim Stockmans
21 - 02:22,036 - +01,036 - German Afanador
22 - 02:22,167 - +01,167 - Nick Thissen
23 - 02:22,429 - +01,429 - Alexandre Lacroix
24 - 02:22,444 - +01,444 - Ermanno I Palumbo
25 - 02:22,770 - +01,770 - Simon Gymer
26 - 02:23,044 - +02,044 - Sergio R Garcia
27 - 02:23,381 - +02,381 - Dave Gymer
28 - 02:23,993 - +02,993 - Agustin Bermudez
29 - 02:24,848 - +03,848 - Dean Prescott
30 - 02:26,866 - +05,866 - Conrad Venter2




NEO Endurance 3 saat veya 500km Circuit De Spa Francorchamps'da (hangisi önce gelirse) yarisacak TTM yariscilarimiz.
  • HPD - TK Yasagac
  • Corvette - Bekir Karaca ve Efkan Birkiye
  • Ford GT - Kerem Avan

Malesef Burak ve Oguz arkadaslarimiz kayit icin gec kaldiklarindan katilamadilar. Bir dahakine beyler...Gelecek NEO Endurance yarisi 2 haziran Virginia pistinde 4 ayri aracla yarisilacak (McLaren, Cadillac, Ford Mustang ve Mazda Mx5) toplam 2.8 saat   ;)


Bugun 6 saatlik Spa World Endurance Championship yarisi var, isteyen LINKTEN seyredebilir. Paylasim icin Bekir'e tesekkurler   :)

Bu arada NEO Spa'da yarismaya hak kazanmis tum HPD'ler 6 saatlik gercek hayattaki Spa WEC yarisinda pole yerine hak kazanmisti deniyor, hatta bazilari Toyota ve Audi'ye bile kafa tutabilecek derecede hizlilar   ;)

***************************************************************************************************************

NEO Endurance 500km of Spa ve 2013 sezon2'de kullanacagim HPD tasarimini hazirladim. Pazar gunku NEO yarisimizdan sonra TTM'deki yarisci isimlerinide gectikten sonra sizlerle paylasirim.Bu sezondaki tasarimimizin adina "Teh Dark Knight Rises" super uyar diye dusunuyorum    ;)




iRacing'e yeni katilmis arkadaslarimiz icin, hepsi yol yarislarina Mazda Mx5 ile baslayacaklari icin onlar icinde hep beraber kullanabilecekleri bir tasarim hazirladim. Bunlarida yarinki NEO yarisindan sonra isimleri ekleyip paylasirim. Tabii ki hicbir sekilde mecburiyet yok, isteyen kullanir - isteyen kullanmaz.




Aksama saglam antremandayiz beyler, benzin-lastik-pit stratejileri ve yaris icin arac ayarlari derken bakmisiz yine sabahin 3'unu bulmusuz   ;)

Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir video,...yaris 9:30'da basliyor,


Iyi yarislar,

17 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi, umarım güzel bir yarış yapabiliriz yarın ;)

    Sanırım link çalışmıyor, WEC Spa yarışı için şu link var:

    http://live.fiawec.com/

    Saygılar, iyi seyirler :D

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Bekir,
    Paylastigim linkten Spa ve Libe modul secilince ayni yere geliniyor ama paylstigin link direk cikiyor, sagol.

    Bu arada 59'cu dakikada HPD Nissan Eu Rouge'da nasil uctu yaw...iRacing'de böyle bir durum olsa millet bug var der iyimi ;)

    Yaris muhtesem gidiyor...

    YanıtlaSil
  3. Live modul, libe modul degil ;)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah abi ne demek :)

    Feci kırdı süspansiyonu orda. Aslına bakarsan iracing'de de kırılması lazım orda. Ben de o şekilde sola kırıp giriyorum o viraja, çok şükür daha başıma öyle birşey gelmedi :) Yalnız Audi'nin hafiften sıkıntılar yaşaması hoşuma gidiyor, bu şekilde Toyota yarışa daha da sarılıyor. Yarışlar ne de olsa rekabetle güzelleşiyor, "beauty ov da dark side" mode on!!! yıh yıh yıh :))

    Bir de şu lastik patlaması olayı iracing'e geldiği gün olay bitecek! Göreyim o zaman o alyanları, kaydırarak viraj alan o namıssızları :/

    YanıtlaSil
  5. Aynen öyle Bekir,
    "Beauty ov da Dark Side" Mode On!!! = Check!

    Bunu ciddi ciddi bu sezondaki tum "Dark Knight" araclarin yanlarina yazmayi dusunuyorum, Love it ;)

    YanıtlaSil
  6. Yaz abi, yakışır :D

    Aklıma gelen başka bir fikir de şu abi:
    Alttaki linkte trafik canavarı "olmayın!" logosu var. Biz bu logonun "/" kısmını silip sadece çember kısmını bırakarak bu logoyu, iracing'deki rakiplerimize göz dağı veren "multiclass monster" mode on!!! logosu haline dönüştürebilir ve araçlarımızın üzerine yapıştırabiliriz :))

    http://www.freelogovectors.net/wp-content/uploads/2011/10/trafik_canavari.jpg

    YanıtlaSil
  7. Fikir super Bekir, birazdan görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  8. mazda için ellerin dert görmesin. Süper olmuş. Kartal da bir başka yakışmış.

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah Kunter, sagolasin :)

    YanıtlaSil
  10. NEO Endurance 500km benzin/lastik ve pit stratejinizi 72 turdan hesaplamayi unutmayin beyler, 3 saat degil!

    500/7 = 71 kusur ~ 72 tur

    Bu durumda HPD icin toplam 180 litre fazlasiyla yetiyor. Birazdan skype'dayim, o zaman daha tefferuatli görusuruz.

    YanıtlaSil
  11. Abi benden önce davrandın :D

    Ben de tam onu farkedip yazmak üzere girdim bloga. Iracing'de böyle bir ayar varsa oda açarken o zaman kesin 500 km'ye epey önce ulaşacağız :) Stratejiyi ona göre düşünmek lazım yarış içinde.

    TR saati ile en geç 6 gibi odadayım.

    Görüşürüz.

    YanıtlaSil
  12. Tamamdir, ben birazdan antremana basliyorum ;)

    YanıtlaSil
  13. Abi 72 tursa cok sakat oldu.Simdi gtler 2 veya 3 pit yapcak.2 daha mantikli duruyo pit yolu kaybini dusunursek.Biraz yakit tasarrufu yapmamiz gerekcek 15L flan tasarruf yapmamiz lazim

    YanıtlaSil
  14. Bu arada beyler pist ve araci olmayan veya iRacinge uyeligi olmayipta NEO Spa yarisimizi canli yayindan izlemek isteyenler Glaciertv'nin 2'ci kanalindan izleyebilirler. NEO Endurance Spa yarisimiz TR saatiyle 20:30'da basliyor, iyi seyirler ;)

    http://www.glaciertv.com

    YanıtlaSil
  15. Evet Kerem, bu hesaplarla bende ugrastim P1 icin yakit tasarrufu gerekmiyor ama GT'lerin 2'sinede yakit tasarrufu buyuk avantaj saglayacak gibi gözukuyor. Özellikle FordGT'de yakit tasarruf destegi var diye biliyorum, bu hesaplarla biraz ugrasmak sart...Iyi bir strateji ve saglam surusle 1'cilik hicte imkansiz degil ;)

    YanıtlaSil
  16. Abi bir hafta uğraş et server hata versin ve dışarı atsın :/ Odaya tekrar girdiğimde 4 tur yemiştim çoktan, yarışmanın manası yoktur artık çıktım gittim :/ bu spa'da hakkaten bir şey varmış fazla kişiyi kaldırmıyor...

    Onu da geçtim lastikler çok kötüydü yaw o kadar ardışık tur attım antrenmanda böyle birşeyle karşılaşmadım çok ilginç :/ anlayacağınız o, hem yarış öncesi gazım yoktu, hem de yarışta gaz gelmedi, hem de server patlattı beni, yapacak bir şey yok... Sanırım bu tarz yarışlar bana göre değil, o kadar emek boşa gidiyor ikidir... En temizi canım çektiği vakit haftalık yarış yapmak galiba, ama canım da çekmiyor :/

    Kafam bozuldu, sizin yarışınıza bile bakıcak halde değilim, inşallah iyi yerlerde bitirirsiniz her biriniz..

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun Bekir . BU tarz yarışlar en çok koyan senin de dediğin gibi o kadar uğraşın boşa gitmesi. Hadi yarış içerisinde kaza yaparsın ama yarışa hiç başlayamamak kötü olmuş.

    YanıtlaSil