10 Mayıs 2013 Cuma

TTM 2013-05-10

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbetler, antreman ve yarislarimiz super gecti. Dun aksam Kerem herzamanki haliyle milleti yarislarinda haraca baglarken, ben ve Burak'ta guzel yarislar cikarttik.  Kunter ise Mazda Mx5'te muhtesem bir sekilde gelisti, yakin zamanda Prolari tokatlarsa hic sasirmam   ;)


Sizlerle guzel bir haber daha paylasmak istiyorum, iRacing forumunda gözume su link ilisti  LINK
Dikkat ettiyseniz Greald'in yasi 73, masallah yaw...umarim hepimizde 70 kusurlara kadar sevdigimiz hobilerimizle ugrasabiliriz   ;)

Baska guzel bir haber ise hepimizin cok sevdigi iRacing gun gectikce buyumesidir  LINK   ;)


Son olarak degisik ve cok guzel bir video,...Insanlik Ölmedi, ne guzel   :)




Iyi yarislar,




3 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Dün gece sistemde ne var ne yok güncellemelerini hallettim. Bulunduğum yerde galiba internetin sinyal gücü biraz zayıf . Umarım sıkıntı yaşamam. Bu akşam gelmeye çalışıp biraz test edeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Hosgelirsin Husnu, dun gece seni bir ara skype'da görduk ve muhabbet odamiza davet gönderdik ama bir anda skype'dan koptun. Aksama görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi valla güncellemeleri biran evvel yapsın diye skype yi kapattım . Bir yandan windows güncelleniyordu diğer yandan iracing son güncellemeleri yaptım. Maşallah 4 gb ta yakın iracing güncellemesi vardı. Akşama görüşürüz inşallah.

    YanıtlaSil