24 Mayıs 2013 Cuma

TTM 2013-05-24

Ey iRacingciler,

Indy 500 yarina basliyor, tekrar hatirlatayim dedim. Dallara ve IndianaPolis pistine sahipseniz bu yarisi kacirmayin   ;)

Oyun dunyasindaki en pahali oyunun GRID2 olacagi kimin aklina gelirdi...Grid2'nin Bac Mono Editionin fiyati  125.000£!!! LINK
Tabii ki oyunla beraber yaninda Grid2 tasarimli BAC Mono'da geliyor   ;)

Oyun dunyasinda bayag buyuk degisiklik yaratabilecek baska bir haber ise Sony'nin Daniel Loeb'in tavsiyesi uzerine Software ve Hardware bölumlerini tamamen ayri tutmasidir. Daniel Loeb'un tavsiyesinin Sony'deki en yuksek seflerin masasina getirilip konusulacagi haberi bile Sony'nin hisselerinin 9% artisina sebep oldu. Buraya kadar hersey guzel ve oyun/oyuncu dunyasini pek etkileyen bir durum yok dersiniz belki ama bilmediginiz durum sudur...

Eger Sony, Daniel Loeb'un tavsiyesini kabul ederlerse... bugun Sony'e ait olan Filim/Muzik ve Playstation bölumleri tamamen Daniel Loeb'e ait olacak! Bu durumda...Sony filim, Sony muzik ve Playstation markasi ve oyunlari cok buyuk degisikliklere ugrayacaktir, bundan adiniz gibi emin olabilirsiniz.

Bu arada bilmeyenler icin Daniel Loeb, tum Sony'nin 6% hissesine sahip olan Amerikali milyarderdir. 6% hisseyi cok görmeyenler icin Daniel Loeb Sony'deki en buyuk hisse sahiplerinden biridir! Adamin her kelimesi Sony icin buyuk agirlik tasir  LINK


iRacingde ise Niel H. yeni He Sim Pedallarininin 2'ci batchini bu yil cikaracagini acikladi, su an ön siparis almiyor. Fiyatlari 600€ ile 1100€ arasi olacak. Aradaki farklar bayag buyuk bence,...ayrintili bilgiler icin LINK
Aradaki farklari tam anlamadiginiz ve aciklama istediginiz bir bölum varsa buradan sorun veya Skype uzeri görusuruz.


Todd B. ise en nihayet istedigi gibi 3'lu projectör sistemini kurmustur ve gayet enfes gözukuyor...sizler ne dersiniz, Too much - Too little yoksa Oh Yeah Softy stylemi  ;)
Pedallara bittim desem yalan olmaz...öyle gözukuyorki zamani gelince buyuk ihtimalle He Sim Pedallarina yamulacam, o zamana kadar ayni ayarda veya daha iyisi cikmazsa tabii,  LINK


Ve son olarak Ecci 7000 basliginda Brett'in paylastigi muhtesem QR'li sistem, varmi ustune...I don't Freakin think so   ;)

4K resimleri icin alttaki linklere tiklayin...
LINK_1
LINK_2
LINK_3
LINK_4


Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir video,...Philip Island in Depth   :)





Iyi yarislar,

17 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.

    Ah Phillip Island'ım ah yaw özledim vallahi ne yarışlar yaptık orda, ne günlerdi :( az tokat atmadık alyanlara, damardan yakaladın beni abi :D

    Yalnız bu ara Le Mans 24 saat yarışı yaklaştıkça da iracinge geri dönüşümde LMP araç kullanasım geliyor :) lakin ki T500'ün vites yapısı pek bu konuya müsaade etmeyecek gibi :/

    HSV'den de ses seda yok, yine emektar Corvette sahip çıkacak gibi bana :D

    YanıtlaSil
  2. Grid'i alasım geldi de yollar müsayit değil, bir de kargo çok tutar buraya, o yüzden vazgeçtim ben. Belki bir arkadaşımıza lotto falan vurursa anca :)
    Bu arada Todd öyle kaptırmış ki arkasından kesekağıdı patlatasım geldi.
    Philip Island tabletimde duruyor, uyurken bile seyrediyorum. Az kaldı pist değişmeden atabilsem bari bir kaç yarış. 1:55lerdeyim şu an.

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşekkürler abi. He Sim sim pedallar süper valla.


    Satılık CST F1 pedallar .



    Dermişim :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah beyler,
    Bekir, aynen dedigin gibi Philip Island'in bizler icin guzel anisi var. Le Mans'a surda 27 gun kaldi...Hennesseyler hazirmi...benim Jack Daniels ve Efes biralarim simdiden hazir ;)
    HSV en erken sezo 4'e gelir diye dusunuyorum...Corvette candir, can - kandir :)

    Kunter,
    Sabahi bulduk yine, yaw zaman ne cabuk geciyor degilmi ;)
    Bu arada Z1'in tekrar iyi gunlerde olsun...daha rahat yarismana yardimci olacaktir. Bugun, Philip Island'de 1.52- 1.53'leri görecegine eminim :)
    Z1'i satin almamis ama satin almayi dusunenler icin ise Z1 pazartesiye kadar %25 indirimli satiliyor, kacirmayin.

    Husnu,
    CST F1'ler super pedallar malesef Todd ismini-cismini batirdi ama halen CST pedallari dedinmi akan sular durur! Cok saglam, el yapimi ve muhtesem tasarimiyla 10 numaralik prof pedal sistemi :)

    Aksama Indy500 yarisim var...halen katilma sansiniz var. Sabahki Indy500 yarisinda odalar 26'ya bölunmustu...toplam 700 kusur yarisci katildi ;)

    YanıtlaSil
  5. http://img266.imageshack.us/img266/52/20130526155758705.jpg

    Eşşeğin kulağına su kaçırma çalışması vol.1

    YanıtlaSil
  6. Herkese merhaba,ara ara blogunuza bakıyorum ve muhabbetler o kadar güzel ki hayran kalmamak elde degil.Uzun bir bekleyişten sonra ilk setimi aldım ve iracing'de buldum kendimi tabiki bilgi olarak eksiklerim var.Herhangi bir engel yoksa aranızda olmaktan gurur duyarım.Kendimi de çok daha hızlı geliştirebilecegimi düşünüyorum.Size ulasacak baska bir yer bulamadım biraz çat kapı bloga dalmış gibi oldum cahillik ettiysem affola.Şimdiden hepinize teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Muhtesem olmus Kunter, herseyin cok guzel...öndeki Z1 ektanin, 2 metre buyuklugundeki hoparlörlerin... sadece duvardaki asili TV sanki bunlarin arasinda cok kucuk kalmis gibi gibi :D

    Su TV tam yakisir elindeki sisteme...bak senin icin Alamancasini buldum ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=OBASlo9gI0U

    YanıtlaSil
  8. iRacing'e hosgeldin Fevzican, bizler genelde skype uzeri birbirimize hem yardimci oluruz, hemde guzel muhabbetler ederiz. Skype nikim: "iracertk", eklersen görusuruz :)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin aramıza Fevzican, skype kullanıyor isen her akşam muhabbet var, bekleriz.
    Elegan 90" var o tvnin şu anda indirimde, bitmeden alsam mı acaba? 8 bin dolara düşmüş :)

    YanıtlaSil
  10. 90" yakisir kardesime, hemde sahsi görusumle araclarin kokpitleri bilem gercek hayattakiyle 1'e 1 olur, fiyati konusunda ise hic dusunme, aramizda ögrenci kardeslerimiz sagolsunlar yardimci olurlar, elini cebine bile göturtmezler :D

    YanıtlaSil
  11. Oldukça sık kullanıyorum skype'ı benim için çok iyi oldu kafama takılan çok soru var:)

    YanıtlaSil
  12. Kunte güzel olmuş. Üçlü ekran işini halledince bu monitörü tepeye koyarsın. Süper olur.

    Bende yeni 8 çekirdekli işlemci ve 750w Power Supply aldım. Hatta soğutmaya yardımcı olsun diye biraz daha büyük işlemci soğutucu aldım. Haftasonu Vatan Bilgisayarda %30 indirim vardı. Cumartesi gecesi parçaları taktım. Fakat bir gariplik var. Gücü açıyorsun kasanın kendi fanının ledi çalışıyor. Bir de ufaktan dönüyor . ( Daha bilgisayarı çalıştırmadan ) Bilgisayarı çalıştırıyorsun. Fanlar hiç çalışmıyor. Bakalım bugün şirkete getirdim . Bilgi işlemden bir arkadaş bakacak. Ama ne olabilir anlamış değilim.

    Fevzican aramıza hoşgeldin. Skype de beni de ekleyebilrsin. Diğer arkadaşlar kadar çok aktif olamasamda birgün elbet görüşürüz :) husnu_g

    YanıtlaSil
  13. İndy de mükemmel finiş

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Wp1klmtsWQA

    YanıtlaSil
  14. Paylasim super Husnu,
    Neredeyse benimki kadar kil payiyla kazanmis adam. Benim Photo Finish Awardimi aldigim yaris... ;)

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=7558692&custid=64920


    Senin fan problemin yanlis baglantidan kaynakli olmasin? Bu arada Kunter ciddi ciddi muhtesem bir sistem yapacak ;)

    Fevzican ile dun aksam skype uzeri tanistik, gayet saglam bir yarisci olacagini simdiden rahatca diyebilirim, kullandigi sistem CSR + Elite pedallar. Rookie 3.00'in ustunede cikmis, bu gece D-Klasa hosgeldin diyorum ona. Bundan böyle yarislarda bol 1'cilikler bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  15. Hüsnü, neyin fanı çalışmıyor tam anlamadım ama ben yeni psu aldım, onun fanı ısınmayınca dönmüyor aklunda olsun. Bu arada paylaşım süper.

    YanıtlaSil
  16. Eyvallah abi bu gece ilk yarışlarıma çıkmayı düşünüyorum.Bu arada tanıştığım ve tanışacağım herkese teşekkür ediyorum aranızda olmak gurur verici.

    YanıtlaSil
  17. Fan problemi şu şekilde . Eski psu da bilgisayarı açmadan önce elektrik varken herhangi birşey çalışmıyor haliyle . Fakat yeni psu da (crossfire 750 ) Bilgisayar kapalı fakat elektrik açıkken fanlar nedense dönüyor hepsi hemde ( ekran kartı , kasa , cpu ) bilgisayarı açıyosun kasanın fanı duruyor . Anlatabildim mi bilmiyorum . Çok garip bir olay yani işlemcide de bir problem olabilir . Bakalım verdim teknik servise yarın haber çıkar. . Şans işte.

    Kunter kasanın fanı belki senin dediğin gibi ısınınca çalışıyor olabilir ama bilgisayar çalışmadığı zaman niye fanlar dönüyor onu anlamdım

    YanıtlaSil