28 Mayıs 2013 Salı

TTM 2013-05-28

Ey iRacingciler,

Bu sezonun 5'ci haftasina girdik, son haftalarda 2 yeni arkadasimiz daha katildi aramiza, onlara (Kunter ve Fevzican) tekrardan hem iRacing'e hemde Team Turkiye MotorSport Takimimiza hosgeldin diyorum. Takim olarak cogalmamiz her bakimdan yararimizadir. Hem tatli muhabbetler, hem birbirimize yardimci olmak  amacla, hemde bildiginiz gibi yakin zamanda degismeli yarisci destegi gelecek, o acidanda ne kadar takimimiz buyurse o kadar iyidir. Tabii ki, ilk ve en önemli nokta takimimiza katilan kisilerin kafa dengi, beraberce yaris konusunda eglenmeyi seven kisilerin olmasidir ve o konuda cok basarili ve guzel bir gruba sahip oldugumuzu biliyorum  :)

********************************************************************************************************************
Hemen fasulyenin faydalarina gecelim...

- 2013 Sezon 2 Hafta 5'in TTM Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi Fix /  Serbest - Watkins Glen International Boot 25/65dk
  •     GT Challenge Serisi - Brands Hatch GP 45dk.
  •     Skip Barber Serisi - Okayama International Circuit Full Course 14 tur.
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Interlagos GP 40 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Summit Point Raceway 15 tur
  •     Grand-Am Serisi - MoSport 50dk 
  •     iRacing Global Challenge - Oran Park GP 25dk
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  Dover International Speedway 55/110 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Dover International Speedway 50/100 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Dover International Speedway 45/90 tur
  •     Indycar Serisi Fix/Serbest - New Hampshire Motor Speedway 55/110 tur
Bu haftanin en piskopat Yol versus Oval yarislari hangileri???
Yol Yarisi: iRacing Global Challenge - Oran Park kombosu bence bu haftanin en zorlu yarislarini sergileyecek. iRacing Global Challenge serisinin birde multiklas serisi oldugunu ve Oran Parkin yollarinin genelinde cok dar olduklarini hesaba katarsak...bu hafta burada yarisacaklara simdiden bol sans dilemekte fayda var  ;)

Oval Yarisi: Ovalde Gen6 serisinin Dover kombosu akillara zarar yarislar sergileyecek, bu hafta buraya kesin katilirim. Pist kisa, araclar ise Nascardaki en gucluleri...yolda tutabilene helal olsun   ;)
********************************************************************************************************************

Fevzican,...Mazda Mx5 Cup icin senin isim ve TTM takim logomiz tasarimin hazirdir, LINK
Bu tasarimi aracina nasil ekleyecegine dair skype uzeri anlatiriz. Resim icin 2013-05-06 tarihli bloga bakabilirsin.

Simdi gelelim Indy 500 yarisima...tek kelimeyle bastan sona muhtesemdi. Kalpten gitmedigim buyuk bir mucize desem yeridir. 360-370 ile 200 tur boyunca 33 yarisciyla ayni anda tampon tampona, santimetre farkla yan yana yarismak buyuk zevk. Bu yaris bana yarisirken daha bir sogukkanli olmamda cok buyuk yardimi oldu... dedigim gibi iRacing'de her gecen gun daha bir gelisiyoruz.

Bu, benim ilk Indy 500 yarisimdi ve her ne kadar piste tonla antreman yapmis olsamda yaris teknigi yönunden, strateji yönunden cok cok zayiftim, bu yaris benim icin buyuk bir tecrube oldu. 13'cu baslayip 7'ci bitirdim.

Yarisimda en zor gecen nokta yarisin sonlarina dogru 5'ci giderken takriben 12 tur boyunca 4'cu yarisciyi arkasindan zorlamam oldu, aramizdaki fark santimetre bile degildi beyler, o derece yakindan takip ediyordum, artik adamin korkusunun tadini almisim bastiriyorum...12 tur kadar bu sekilde 2 arac, tek olarak gidiyoruz derken takip ettigim adam son viraj cikisini distan alinca haliyle bende hafif disa acildim ve viraj cikisi sagdaki duvara 370 ile yaklasirken baktim duvara gömulecem...o an sanki zaman yavas cekime gecmis gibi oldum ve duvara gecirmekten kurtulayim derken direksyonu sola fazla cevirmisim ve dedigim gibi benim icin hersey yavas cekimde gectiginden aracimin nasil pite 370 ile girdigini göruyorum fakat yapabilecegim tek sey bildigim tum dillerde "Kelimeyi sahaddet getirmekti"...freni acilen defalarca pompalayarak pite son surat daldim, pitin ortasina geldigimde arac kontrolden cikti ve aracim defalarca spin atti...Allah'in sevgili kuluymusum cunku arac hicbir yere carpmadan en nihayet durdu ve baktim 15 saniye siyah bayrak cezasi almisim. Cok normal olan ilk tepkim 4'cu yarisana icimden "tekrar bildigim tum dillerde" ana - avrat gitmek oldu. O an...hic abartisiz rahat 2 kilo vermisimdir, ne yaristi yaw...   :)


NEO Endurance PreQ bu hafta  basliyor beyler ve halen katilma imkaniniz var.
TTM olarak gecen haftamiz gayet saglam gecti...Kerem ve Burak herzamanki gibi ortaligi toz dumana katmislar, tebrikler beyler   ;)

Ve son olarak muhtesem bir video paylasimi...paylasim icin tesekkurler Husnu,



Iyi yarislar,



10 yorum:

  1. 3*27" + D-Box + modlu T500 vs. vs.

    http://www.youtube.com/watch?v=hyrAJplSzII

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımlar için teşekkürler abi.Hosgeldin Fevzican.
    Padlardaki sıkıntıdan dolayı, yeni bir direksiyon alana kadar corvette, ford ve skippy araçlarıyla yarışcam.Sequantial vites daha büyük sıkıntı oluyor diğer araçlarda :(

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Kerem,
    Tekrar gecmis olsun, bence fiyat versus performans karsiliginda gayet iyi calisti elindeki ve halende calisiyor! Ecci7000 yakisir ve en nihayet yolun sonu hep Ecci7000'e cikiyor...

    Son yarisinda Oscar'i tokatlamissin, helal ;)

    YanıtlaSil
  4. Sağol abi:).Yavaş yavaş alışıyorum vitese

    YanıtlaSil
  5. Enzo'ya oyunu bıraktıracaktı o bozuk vitesle. Seyrederken ben yoruldum valla.
    Bu arada my next olabilir o sistem.

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah güzel bi süpriz oldu benim için 1-2 saat içinde log in yapıcam iracinge hallederim hepsini.

    YanıtlaSil
  7. Dun aksamki muhabbet, antreman ve yarislarimiz herzamanki gibi super gecti. Fevzi, dunku birinciligin icin tekrar tebrikler, bundan böyle devami gelir artik, Kunter...aksama yarisa hazirlan, Skippy candir - Can kandir ;)

    Ve Nordschleife 2013'den muhtesem bir video,...
    http://vimeo.com/67090328?pg=embed&sec=67090328

    YanıtlaSil
  8. iRacing
    Today's update includes Kansas Speedway. Three configurations plus day and night lighting.

    YanıtlaSil
  9. Sabahın 4 ün de bilgisayar kurmakla uğraşıyorum yaw. Sorunumun ne olduğu ortaya çıktı. Aldığım işlemci benim boarda uyumlu değilmiş. Bu nedenle sistem sapıtmış. Gittik anakartı da güncelledik. Gece onunla uğraştım ama deydi yaw. Dana gibi ekran kartı var performans alamıyormuşuz. Şİdmi ayarlar full açık 125 FPS falan gördü dedim ne oluyor :) Aldığım işlemci Fx x8 8350 4 GHz bayağı farkettirdi.

    YanıtlaSil
  10. Super Husnu,
    3'lu ekranda hersey ful acik olarak 125FPS cok cok iyi ;)

    YanıtlaSil