31 Mayıs 2013 Cuma

TTM 2013-05-31

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbetler herzamanki gibi superdi   ;)
Dun Grand-Am yarisina girecem diye saglam bir kvalifiye attim...ve her ne kadar zamanim gayet iyi olsada Q'de bilem sırılsıklam oldum, hava ve odam o kadar sıcak. Pencereler sonuna kadar acık, icersi yinede hamam gibi. En nihayet yarisa katilmaktan vazgectim...sicaktan pestilimin cikacagi belli, he he

Dun yeni guncelleme ile beraber Kansas Speedway pisti sunuldu. Kansas Speedwayin 3 degisik yol figurasyonu var 1 oval ve 2 yol. Ilk bakista Daytona'nin bir kucugu denilebilir ama surdugun zaman Homestead + Daytona'nin karisimi ve cok guzel bir pist oldugudur. Fiyati 14.95 ve %30 indirimle 10.5  dolara kadar dusuyor. Gördugum kadariyla bu pist boyut olarak simdiye kadar cikmis olan tum pistlerin en buyugu...bunun farkinida grafiklerde direk göruyorsunuz...bunun haricinde yol ve oval konfigurasyonunda hem gunduz - hemde gece destegi mevcut   ;)

Dun...ilk P90X programima basladim. Ilk gunu 45 dakikalik Gögus ve Sirt haricinde, 18 dakikalik karin calismasini tamamladim. Arkadaslar, P90X programiyla kesinlikle sonuc alirsiniz ama kolay degil!!! 45 dakikalik Gögus ve Sirt programi tamamen degisik sekilde snav cekmelerle geciyor...adamlar toplamda 700-800 snav cekerken ben ilk gunumde anca 150-200 snav cekebildim. Halen kollarim, karnim, gögus, omuzlarim ve sirtim agriyor ama pes etmek yok    ;)

P90X programini uygulamayi dusunenlere... LINK
P90X receteleriyle beraber yemek programi...LINK


En az P90X programini uygulamak kadar dogru yemek yeme programini takip etmekte önemlidir!
Ve P90X transformasyonlari...ndarisi bizim basimiza   :)




Iyi yarislar,


7 yorum:

  1. Bugün itibariyle sınavlarım bitmiş bulunmakta, artık tekrar aranıza döndüm :) Muhabbetleri ve yarşları çok özledim :D

    YanıtlaSil
  2. Haydi hayirlisiyla Efkan, aksama görusuruz ;)

    Bu arada beyler, P90X'in 2'ci gun programini yaptim ve tek kelimeyle muhtesem diyebilirim. Bu programin ismi "Plyometrics" ve tamamiyle kalori eritmeye dayali. Dogru duzgun yorulmuyorsun ve isinmalar haric programin asli 55 dakika suruyor ve toplam 70-80 degisik hareket yapiyorsun, hareketlerin 90%'i 30 saniyeyi gecmiyor ve oluk oluk ter akiyor bedeninden. Plyometrics programinin bir bölumunu dun aksamki egitimimden sonra seyrettigimden hareketlerin gayet rahat oldugunu biliyordum, bundan kosumla birlikte kombine ettim. Yani...Plyometrics'e baslamadan evvel 45dk kosu sonrada toplam 1 saat Plyometrics...ardindan soguk bir dush ve insan kendini yeniden dogmus hissediyor ;)

    Hepinize bu Plyometrics programini tavsye ederim, kalori eritmek icin 1'e 1 ve de hicbir sekilde zorlanmiyorsun. Kosu ve Plyometrics kombosundan toplam 1300+ kalori erittim!

    YanıtlaSil
  3. Abi bravo valla. Baklavaları yaptıktan sonra güzel bir foto bekliyoruz :) Bizimde maçlarımız tekrar başladı. Hatta maçtan önce 30-45 dk gibi basketbol oynuyoruz. Ondan sonra 5-10 dk ufaktan dinlenme ve 1 saat boyunca dop depiyoruz. Güzel oluyor valla. :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah Husnu, sanada helal. 2 saat basket ve futbol muhtesem bir antremandir ;)

    Olurda bazen mac harici extradan rahat ama bayag kalori eriten program istersen su P90X'in Plyometrics programindan sasma. Herhangi bir agirliklara gerek olmadan tum hareketler odanin kucuk bir bölumunde yapilir ;)

    YanıtlaSil
  5. Madem konu spordan açıldı:

    http://j1305.hizliresim.com/19/z/nnu0l.jpg

    http://p1305.hizliresim.com/19/z/nnu3h.jpg

    :D

    YanıtlaSil
  6. Elegan abi bu klibi seversin heralde :)
    http://www.youtube.com/watch?v=BXpdmKELE1k&feature=share

    YanıtlaSil
  7. Kerem,
    Eyvallah SHM super bir gruptu ve super bir sarki ;)

    Efkan,
    Helal, kollar, omuz ve gögusu saglam parcalamissin, sirtta gayet iyi...bir eksik olan baklalar ;)

    Bu arada dunku P90X'in Plyometrics antremanimda sadece terledim ve gerisini pek birsey hissetmedim diye yazdim ya...onun acisi ertesi gun geliyormus anasini satayim. Az evvel sadece yataktan kalkmak icin dunyanin eforunu sarfettim iyimi...

    YanıtlaSil