26 Eylül 2011 Pazartesi

TTM 2011-09-26

Ey Forzacilar,
Bu haftanin TTM haberleri...

  • Gecen gun is-guc, dunde Basbakanima(Hanim) yakalandim, bir turlu iRacing'e cikamadim...dun misler gibi Prototype yarisina girerim diye dusunuyordum,...neyse, nasip bugune insallah  ;)
  • Bekir...iracingde bayag basarili , genelde yarislari harbi harbi cok iyi gidiyor, tebrikler. iRating'i neredeyse 1500'lerde. Bekir, G35'in eline gectiginde buraya bir inceleme yazarsan sevinirim   ;)
  • Efkan ise ben ve Husnu gibi iRating 2000'leri gecmeyle cebellesiyor...kolay degil biliyoruz ve Efkancim son yaptigin yarista kimlerle öyle yaristin yaw...odanin ortalama guc sevyesi neredeyse 2800lerde ve genelde yaris ortalama zamani 2.09 ile 2.10'larda geziyor Watkins'de. O yarista ilk 5'e girseydin herhalde kafadan 1000 irating alirdin anasini satayim, he he he    ;)
  • Husnucum, sana gecmisler olsun tekrardan...bizlere bu aralar nazar degdi bence, nedense guzel bir yaris cikartmayi birak...yarislari bitiremekte gucluk cekiyoruz...halbuki eskiden böyle degildik yaw ne oldu bizlere böyle, he he 
  • Fatih ise yol yarislarinda gayet guzel siralamalar tutturuyor, Nascar Legends Cup'da ise D-Klasa cikmasina cok az kaldi, sonrada ver elini Nascar Late Model Yaris Serileri   ;)
  • Berker, iratingini 2700'lere cikarmis, Helal vallaha...aramizda hic sorun yasamayan tek kisi   ;)
*************************************************************************************
Husnu gecenlerde Sharkoon marka multiplatform destekli guzel bir headset almistir ve ondan kisa bir inceleme rica etmistim, sagolsun kirmadi dusuncelerini yazdi...

- Sharkoon Xtatic -
Sharkoon ile alakalı birkaç şeyden bahsetmek istiyorum. Xtatic modelinin analog ve digital olmak üzere 2 versiyonu var. Bu headsette her bir kulaklıkta 4 tane ufak hoparlör mevcut. Set xbox ve ps3 te de çalışmakta . Digital versiyonu ile beraber Dolby® Digital 2.0, Dolby® Digital 5.1 ve Dolby® Pro Logic çözücü bir kutu ile beraber geliyor . Analog versiyonunda bu kutu yok . Bu kutu sayesinde ses kartınızın optik çıkışından bağlantı sağlayabiliyorsunuz. Headset için de usb kullanıyorsunuz. Ses kalitesi gerçekten güzel. Her hoperlöre ayrı ayrı müdahale şansınız var. Ön , arka , merkez ve basların ses şiddetini kendi zevkinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Ürün gerçekten kalitei. Şimdilik benim için tek olumsuz yanı kabloları. Ortalığı biraz karıştırıyor maalesef. Analog versiyonunda bu karmaşanın olacağını düşünmüyorum ama bunda biraz fazla kablo var . Bendeki Versiyon 3 olarak geçiyor. Diğer versiyonlarda yaşanan kablo arızalanmalarını bu versiyonda gidermişler. Bildiğiniz gibi Bekir de G35 aldı.G35 de çok kaliteli bir ürün tabiki fiyat olarak sharkoondan biraz daha uygun. Piyasadaki çoğu kaliteli headset usb üzerinden bağlantı sağlıyor. Bu benim için biraz problem oluşturuyordu. Çünkü buttkickerim devre dışı kalıyordu. Bu nedenle sharkoona yöneldim. Buttkickeri sharkoon dolby çözücü kutusu üzerideki sub çıkışına bağladım ve ciddi bir performas yakaladım. Normalde onboard ses kartının bass çıkışını kullanıyordum ama iracing de pek performans alamamıştım. Sharkoon sayesinde bunu halletmiş olduk. Bangır bangır titriyor buttkicker. Biraz karışık oldu galiba ama idare edin işte :)

Incelemen icin tesekkurler Husnu ve tekrar iyi gunlerde olsun yeni headsetin  :)


V8 yarislarina ilgimiz buyuk ve genelde Avustralyalilar katilir bu yaris serisine...yarsi zamanlari gunduz saatleridir...sabah 09:00-14-00 arasi bayag bir yarisci bulunur, aklinizda bulunsun   ;)



Gelelim bizlerin haftalik videolarina,...elimde 50'den fazla yaris videolarimiz var ama is-guc ve yarislara katilmaktan pek fazla vaktim olmuyor. Önumuzdeki haftaya yarislarimizdan guzel bir video yapmaya calisacam.


Simdilik bu kadar,...Grand-Am serisinden cok guzel nefes kesici bir yaris videosu, iyi seyirler
 

Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Valla nazar deydi abi bize . Anlamış değilim yaw. Öyle garip şeyler oluyor ki artık ben bile şaşırıyorum. Bu sezonu bir atlatalım bir daha ki sezon inşallah çok daha sağlam gideceğiz. Kurban falan mı kessek ne yapsak :)

    YanıtlaSil
  2. Birkac yaris daha eger halen duzelme yoksa kurban kesme zamani demektir :P

    YanıtlaSil
  3. Husnu,
    Nascarda bugun D-Klasa cikmak istiyorsan SR'ni gece 12'den evvel 3.00'in ustune cikar!

    YanıtlaSil