19 Eylül 2011 Pazartesi

TTM 2011-09-20

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler, guzel eglendik   ;)

Bekir, dun 3 yaris yapmistir. 2 tanesinde 1'ci ve bir tanesinde 2'ci gelmistir. Tebrikler, super yarislar cikardin, Helal  :)

Fatih ise Road yarislarinda C-Klasa yukselmistir, tebrikler, ayni anda Legends Cup'da birkac saglam yaris yapmistir aralarinda 1'ci geldigide vardir, tebrikler   :)

Efkan ile Starmazda/Suzuka kombinasyon yarisina girdik ve kacinilmaz kazalar sonucu Efkan 10'cu baslayip yinede 8'cilikle bitirmistir, ben ise 9'cu baslayip 5'ci bitirdim.

Husnu kardesim ise Prototype'daki yarisinda malesef 2'ci turda önundeki yariscinin spin atmasiyla ona carparak tamir edilemeyen hasar alip daha yaris baslamadan ayrilmak zorunda kalmistir. Bu hafta Prototype'da Road Atlanta...cok daha iyi yarislar cikartacagimiza eminim   ;)

Bu arada Husnu'nun tavsiyesiyle grafik bölumunde 3'lu ekran ayarlariyla oynadik ve muhtesem sonuc aldik, tesekkurler Husnu! Sanki simdiye kadar 2 ekranda yarisiyormusuz yaw...bu ne bicim bir farktir öyle...muhtesem   :)

Hazir aklimdayken F9 tusuyla aynalarinizin ayarlarinla oynayabiliyorsunuz...


ISR yeni bir video cikartmistir...burada Fanatec'in CSR direksyonu/pedallari ve vites kolu kisaca gösteriliyor.

 



Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. Valla abi sabah 4:30 da kalktım ama o kadar saat adam akıllı bir tek yarış çıkaramadım yaw. Bütün mallar beni buldu nedense. En azından ekran ayarlarımız yaptık biraz züğürt tesellisi oldu ama olsun. Ayrıca prototype road atlanta yarışları çok zevkli geçecek gibi geliyor. Bari orada birkaç yarış yapıp yoparlayayım. Ama laguna seca da çok iyiydi ama bu çaylaklar öldürecek beni yaw katil olcam en sonunda . " Malracer " lar

    YanıtlaSil
  2. Bu 2000 iratingler harbiden hic iyi gelmedi, Berker haric...adam iratingi 2500'un ustune cikardi vallaha :)

    Onu aksama yakalarsak bu isin formulunu alalaim :D

    YanıtlaSil
  3. Abi berker en güzelini yapıyor. Tek seride kasıyor ve iyi yarışıyor. Biz ne bulursak zıplıyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle, ama o Sampiyonaya kasiyor bu sezon...ben degil ;)

    Gelecek sezona artik, bu arada Gears3'e dun basladim ve takriben 10 saat kadar sonra 4'cu bölumun sonuna geldik arkadasla. Gears3 tek kelimeyle bu jenerasyonunun hem en iyi serilerinden birine ait ve de Gears serisinin en muthisi, o kadar iyi!

    En gec yarina guzel bir inceleme yazarim, iracing ve yarislarimi özledim...bu aksama gelmeye calisacam :)

    YanıtlaSil
  5. Süper abi. Benim de kayıp oyundan dolayı paramı iade etmişler. Geow siparişimi geçeceğim.

    YanıtlaSil