17 Eylül 2011 Cumartesi

TTM 2011-09-18

Ey Forzacilar,
Husnu son yarisinda bayag basarili olmustur Prototype'da... iRating:+68, SR: +8 ve Sampiyonluk puani: 100, tebrikler   ;)

Efkan'da son yarisinda en nihayet seytanin bacagini kirmistir, Skippy'le iRating: +83, SR: +19 ve Sampiyonluk puani:135, tebrikler.

Benimde son yarisim gayet saglam gecti ve en önemlisi internetim problem yaratmadi, Starmazda/Suzuka kombinasyonunda iRating: +112, SR: +34 ve Sampiyonluk puanim: 155.


Fatih ve Bekir'in yarislari ise dalgalar halinde gidiyor simdilik, dikkatimi ceken baska bir nokta Fatih'in Nascar yarislarina yatirimi   ;)



Simdilik haberler bu sekilde, aksama görusmek uzere   ;)


Iyi yarislar,

6 yorum:

  1. Eyvallah abi. Hatasız geçecek olan yarışımı öndeki iki herif spin atıp yolu komple kapatınca yol dışarısından kaçmak zorunda kaldım :) Yine de güzle bir yarıştı. Tek kötü yanı yarışın zorluk seviyesi düşüktü. Tüm arkadaşlara başarılar. Herkez birkaç kötü yarıştan sonra güzel bir şekilde noktalamış.

    YanıtlaSil
  2. Gayet guzel bir yaris cikarmissin Husnu, varsin 1-2 hata olsun, bu konustugumuz Prototype ve Laguna Seca! Kolay degil orada o aracla ve de mix klasda yarismak :)

    Aramizda hep ilerleyen Berker, adamin iRating'i 2475, Helal olsun saglam yarislar yapiyor, sonra sen geliyorsun iRating 2065, ben 2055, Efkan 2023 ve Fatih 1256.

    Yarina pistler degisiyor...dur buraya fazla yazmayayim haberlere eklerim onu, aksama göruselim ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi geçenlerde yine prototype de boşu boşuna 100 puanım gitti biliyorsun. Bir de skipy de yine antremansız yarışa girdik patladık :) Belki şimdi 2300 lerde olabilirdim. Sende aynı şekilde bağlatı problemleri yaşamasaydın o civarlarda olacaktın. Bir şansızlık var 2000 lerde en azından 2300 ü atlatırsak rahat yükseleceğiz gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Vallaha öyle, bu aksam bir ihtimal Suzuka/Starmazda yarisi yaparim...yarinda tum hafta Prototype ve Talladega :)

    Hedef, gelecek haftaya en azindan 2200'u tutturmaya calisacam.

    YanıtlaSil
  5. Bugun C lisansimi aldim!
    Bu kadar SR aldigim yeter, artik iRating'i yukseltmeye baslayabilirim :D

    C lisansimi aldigim halde, Star Mazdayi daha almadim. Ayin 30'unda 15dollarlik kodumu kullanip SM'i almayi dusunuyorum.

    Berker'e helal. Adam'in iRating her goz kirpmada yukseliyor :D

    YanıtlaSil
  6. Fatih,
    Blogumuza hosgeldin,
    Ne cabuk ayin 30'u oldu...sanki seni bugun Starmazda'yla Suzukada yarisirken gördum gibi gibi, he he ;)

    YanıtlaSil