13 Eylül 2011 Salı

TTM 2011-09-13

Ey Forzacilar,
Dunku yarislar, antremanlar ve muhabbetler icin tesekkurler...guzel eglendik   ;)

Dunden bugune TTM haberleri...

  • Dun Bekir 2 sahane yaris yaptmistir ve sonuc...SR'si 3.49'a yukselmistir. Birinde 8'ci baslayip 3'culugu elde etmistir, digerinde ise 12'ci baslayip 5'ci bitirmistir, tebrikler. Efkancim, isin zor vallaha, Bekir abin Allah-Allah naralariyla geliyor   ;)
  • Efkan ise dun malesef eski performansinda degildi ve ancak 4 yaris yapabildi...umariz en yakin zamanda eski performansini tutturup gunluk 10 yarisina devam eder  :P   Bu arada Efkan'in iRatingi muhtesem bir sevyede 2173...benimkinide yazayimda ayip olmasin 2198, he he he
  •  Dun en nihayet Berker'lede görusme imkanimiz oldu, fazla özlettirmisti kendini zaten   ;) O da eski usta yariscilardandir ve Skippy'deki siralamasi kendi divizyonunda 10'cu sirada, (tebrikler)...Husnu 30'cu sirada ve ben 61'ci sirada yer aliyoruz.
*************************************************************************************

Haftanin iRacingPist Degisimleri...

- Yol Yarislari -

  • Nvidia Cup - LimeRock Park 20 tur
  • Skippy Serisi - New Hampshire Road with South Oval 22 tur
  • Thrustmaster Mustang Challenge - LimeRock Park - 25 tur
  • StarMazda - Suzuka GP 28 tur (Bu arac ve pist kombinasyonu kacmaz)
  • Radical Challenge - Watkins Glen 45dk (Bu da zevkli olur)
  • V8 Supercars Official Online Series - Brands Hatch GP 23 tur (Cok tatli bir kombinasyon)
  • Grand AM Serisi - Mid Ohio 50dk vs. 90 dk
  • Prototype GT Challenge Serisi - Mazda Laguna Seca 30dk vs. 60dk
  • Klasik Lotus GP Serisi - Sebring 25 tur (Yarin degisiyor)
  • Grand Prix Serisi - Zandvoort GP 35 tur (Bu seri, iRacingdeki son noktadir)

- Nascar Yarislari -

  • Legends Cup - South Boston 40 tur
  • Late Model - Concord Speedway 50 tur
  • SK Modified - Concord Speedway 50 tur (Yarin degisiyor)
  • Nascar iRacing Klas C Serisi - Iowa Speedway 100 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi - Phoenix International Raceway 100 tur
  • Nascar iRacing A Klas Serisi - Chicagoland Speedway 110 tur (Manyak yarislar olur bunda kacmaz)
**********************************************************************************

Oyun dunyasindaki diger yenilikler ise...
  • Halo Reach. Bekir/Husnu ve ben Halo Reach'i bir gun kararlastirip beraber bitirecez...Halo Reach'in co-op'u 4 kisiliktir yani1 kisilik yerimiz var ve ilk evvela buradaki arkadaslarimiza bir sorayim dedim, eger elinizde Halo Reach varsa ve katilmaz istiyorsaniz bana bildirin!
  • Gears Of War 3. Bir haftaya kadar 3'cu bölumu cikiyor bu muhtesem oyunun, söylentilere göre bu oyunu almayanlarin iRating'leri ceza olarak 300 puanla dusurulecekmis   :D  Ben ve Husnu co-op'tan beraber bitirecez ve bildiginiz gibi Gears Of War3'un tum singeli, ayni Halo Reach'de oldugu gibi 4 kisi destekli olacak...anlayacaginiz 2 kisilik yerimiz var, ilk evvela buradaki arkadaslara soruyorum...eger co-op senligine katilacaksaniz bana haber verin!

**********************************************************************************

Kendi yarislarimizdan guzel bir video cikar ve yakin zamanda hepimizin yarislarindan guzel bölumleri toplayip youtube'a ekleyecem   ;)

Sizleri herzamanki gibi guzel bir videoyla basbasa birakiyorum...Gents, Start your Engines!!!

 

Iyi Yarislar,

5 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu ara bir türlü katılamadım aranıza. İnşallah bu akşam gelmeye çalışacağım .

    YanıtlaSil
  2. Biraz da gülelim değil mi :)

    Shumi nin Monza daki telsiz konuşmalar basına sızdı

    http://www.turkiyef1.com/haberler/27364/schumacher-in-monza-daki-telsiz-konusmalari.html

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu, senin paylasiminda superdi yaw :D

    Dun kesinlikle benim gunum degildi!

    Ilk evvela Berker ile ayni yarisa girdik ve ilk viraja 3 kisi dalmaya calistik :P

    Sonrada Starmazdaya gectim Suzuka'da...muhtesem eglenceli ama nedense ikisindede yarisin baslangicinda disconnect oldum...baglanti sorunumda olmadi simdiye kadar, iRacing'e bir mesaj attim bu konu hakkinda bakalim cevaplari ne olacak.

    Aksama görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  4. Gördüm abi güzelim puancıklar gitmiş. Neyse toparlarsın bugün :) Şu 2000 lilerden bir an önce kopmak lazım. Pek iyi gelmedi bize.

    YanıtlaSil
  5. Mclaren geliyorrrrrrrrrrr :)

    YanıtlaSil