15 Eylül 2011 Perşembe

TTM 2011-09-15

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler/antremanlar ve yarislar icin tesekkurler.

Bugun ilk Resmi TTM aksamimiz   :)

TR saatiyle 21:00 civari iRacingdeyim sonrada kendi odamizi kurariz. Odamizin sifresi "TTM"! Pist ve arac secimini aksama beraber kararlastiririz.

Su an bayag mesgulum fazla haberler yazamayacam ama Husnu'nunde belirttigi gibi... McLaren Geliyooooorrrrr ve su an icin bir kampanya var 3 parca satin alana 15$ kredi hediye edilecek, bu da 23'une kadar gecerli   ;)

Aksama görusmek uzere,

Iyi yarislar,

4 yorum:

  1. Abi 3 değil de 6 alsak vermez mi 15 $
    Almışken %20 yi de alalaım + 15 $ da .

    YanıtlaSil
  2. Gecerli Husnu, 6 veya daha fazla parca alsanda 15$'i aliyorsun ;)

    YanıtlaSil
  3. vışşş. Akşama beraber bakarız abi o zaman . Ben bir liste yaptım aslında . İçerisinde yol pisti olan nascar pistlerini yazdım Daytona , indianapolis , atlanta , homestead miami iki tane de güzel araç ekledim yanına tadımlık Riley MkXX ve radical SR8 . Nasıl olmuş :) Pist olarak önerebileceğin varsa söyle abi 1 adet daha ekleyebilirim İracing dalırım var :)

    YanıtlaSil
  4. Husnu, sen aksama gelecen diye birsey yazmadim...iRacing'e gelebilirsen oradan daha rahat karar veririz pistlere ;)

    YanıtlaSil