15 Eylül 2011 Perşembe

TTM 2011-09-16

Ey Forzacilar,
Dun aksamki muhabbetler, yarislar ve antremanlar icin tesekkurler...harika zaman gecirdik   ;)

Bekir, Mx5/LimeRock Park kombinasyonunda muhtesem bir rekor kirmistir...59.847, tebrikler! Bu aksam cok yorgunum ama hedeflerimin bir tanesi o rekoru gecmek olacak  :D

Ali'yle guzel antreman turlari atarken, Efkan'da en nihayet seytanin bacagini kirip cok guzel bir yaris cikardi Skippy'de   ;)
Husnu gelir dedim bu aksam ama hanimdan izin alamadi gibi gibi...   :P

Yarina görusmek uzere,


Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Abi bu aralar çocukla ilgilenmek zorunda kaldım. Ufak tefek sıkıntıları oluyor ve ilgilenmek gerekiyor. Valla tam açıyorum sistemi birşey çıkıyor . Neyse artık bu akşam gelmeyece çalışacağım bir aksilik olmazsa .
    Bu arada Bekiri tebrik ederim. Uçmuş resmen

    YanıtlaSil
  2. Baba olmak kolay degil, en önemlisi ailenin saglikli ve huzurlu olmasi, ben eglencesine takiliyorum sana ;)

    Bekir, Bekirlikten cikti Schumacher/Senna karisimi birsey olma yolunda...tam bende anlamis degilim, bakalim sonumuz hayirli ola, he he

    YanıtlaSil
  3. Abi şu satın alacağım pist ve arabalara bakıp öneride bulunda akşama uğraşmayalım yaw :)

    YanıtlaSil
  4. Husnu,
    Ilk evvela toparladigin pist ve araclarin kombinasyonu muhtesem, tebrikler!

    Sana tavsiyem pist yerine arac olur...

    1) Late Model (Chevrolet Monte Carlo SS)
    2) Lotus 79

    Sende zaten bayag bir Nascar pistleri var ve Late Model serisinde yarisman icin D-Klasa cikman yeterli. Chevrolet Monte Carlo SS, gercek Nascar'a ilk adimin olur.

    Lotus79 ise hakikatten 1970'leri andirir, motor sesi olsun, fizik motoru olsun ve V8'ler gibi belli zamanlarda yariscidan gecilmez bunun serisi.


    Eger, hayir ben pist istiyorum dersen tavsiyem Brands Htach veya Barber MotorSport Park olur.
    Brands Hatch zorluk yönunden Laguna Seca'yi 4'e katlar ve senden yuzde 200% konsantreni sart kosar, Barber ise daha cok duzlugu olan ve Watkins Glen ayarinda harika bir pisttir.


    Aksama görusmek uzere ;)

    YanıtlaSil
  5. brands hatch ile barber ms bende var abi zaten . Ben senin dediğin gibi D Class Monte Carlo SS alayım. En azından bir üst sınıf nascar a yatırımı yapmış oluruz.

    YanıtlaSil
  6. Yaw, sendede yok...YOK yani, hersey var :D

    Bencede super olur, Monte Carlo SS ve yarislari cok hosuna gidecek ;)

    YanıtlaSil
  7. Bunu belki görmemissindir, benim Late Model serisinde gecen sezonda yaptigim bir yaris :)

    http://www.youtube.com/watch?v=AiNIWG4nzyw&feature=mfu_in_order&list=UL

    YanıtlaSil