30 Aralık 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-12-30

Ey TTM,

Ilk evvela herkezin yilbasini candan kutlarim, umarim bu yiliniz guzel gecmistir ve 2014 hepimize birer kademe daha mutluluk, ekonomiksel rahatlik ve en önemlisi saglikli gecer  :)


1 hafta daha gecti ve herzamanki gibi muhabbetlerimiz 10 numara, yarislarimzdada gayet guzel egleniyoruz. Hayat cok guzel, tadini cikarin beyler  :)

Dun aksam yarim saatlik McLaren/Daytona antremanimizdan sonra Ozan'la beraber daldik 90 dakikalik yarisina. Bilirsiniz iRacingdeki 90 dakikalik bir yaris digerlerinin en az 5-6 saatine bedeldir. Yaris sonrasi terden sirilsiklam olmus bir vaziyette ve harika bir yaris cikarmanin mutluluguyla attim kendimi misler gibi sicacik Jacuziye, ardindan saglam bir uyku ve sabah kalktigim gibi Kangalimla cok guzel bir orman yuruyusu, ormanin ilk gunes isinlariyla uyanisini yasamak buyuk bir zevk beyler.



Ozan ise malesef yarisa gec girmesiyle baslayan sanssizligi, yaris icinde 17 hata yaparak DQ olmasina sebep oldu. Ben buna AC sendromu diyorum artik, he he

Bekir'ede helal olsun, adam HPD'de muazzam yardiriyor. Tebrikler kardesim, yeni yilda ve sezonda dahada basarili olacagimiza eminim ve TTM olarak sagli-sollu neredeyse her seride Ozzzmanli Tokatlari yardiriyoruz   ;)



Simdi gecelim kurufasulyenin faydalarina...




- TTM Skippy Serisi TimeTrial Turnuvamiz -

Toplam 946 katilimicidan...gecen haftaya nazaran 100'den fazla yarisci katilmis!


  • TK, 5 hafta ve 443 puaniyla 29'cu sirada 
  • Fevzi, 5 hafta ve 405 puaniyla 36'ci sirada
  • Ozan, 5 hafta ve 306 puaniyla 52'ci sirada
  • Kerem, 2 hafta ve 183 puaniyla 101'ci sirada 
Buyuk ihtimalle gelecek haftaya ben ve Ozan 1 ve 2'ciligi kapiyoruz, onun haricinde 8 hafta sonunda eminim toplamda ilk 20'ye gireriz  :)



  - Team Turkiye MotorSport 2013 Sezon 4 Hafta 10 Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi  - Road America 45dk
  •     iRacing SpecRacer Ford Challenge - Mazda Raceway Laguna Seca 15 tur
  •     Skip Barber Serisi - Circuit De Spa Franchorchamps/GP Pits 12 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Mount Panorama aka Bathurst 50dk
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Zandvoort GP 50 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Oulton Park w/no Chicane 25 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Mount Panorama aka Bathurst 10 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Okayama International Circuit 10 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) - Kansas Speedway 50/100 tur
  •     Nascar B Klas Serisi Fix ve Serbest (multiklas) - Kansas Speedway 45/90 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Richmond International Raceway 55/110 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - Michigan International Speedway 40/80 tur


- FUN Serileri -
  • Cup Serisi -  Mid-Ohio Sports Car Course 15 tur 
  • GT3 Serisi - TwinRing Motegi 15 tur
  • RWD Serisi - Road America 15 tur 

- 2013 sezon 4 hafta 10'un en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

Yol  : Bu hafta en piskopat arac/pist kombosu neredeyse tum Klas yol yarislarina ait. Grand-Am multiklas Bathurst desem,Skippy/Spa kiskanir, Proto&GT/Road America ikilisi desem bu defada FormulaMazda/Bathurst kiskanir. Bu hafta yukarida saydiklarim tum seriler cok eglenceli olmasiyla beraber cok zorlu kapismalar sunacaklar.

Oval: Bu hafta Ovaldeki piskopat/arac kombosu Silveradoyla Richmonda aittir. ASilevardo Track Richmonda göre hem cok guclu bir arac, hemde Tichmond normal oval bir pist degildir ve gereginden fazla puruzleri ve imperfeksyonlara sahip bir pisttir.

Simdiden herkeze iyi yarislar,

RUF'larda ise hangisini secersen sec zevkten 16 köse olacagin kesin, hayat cok guzel beyler tadini cikarin   :)

*************************************************************************************************************

Schumacherin kazasini okumussunuzdur, sen kalk 300+yla giden aracla sabah-aksam yaris sonrada gel kizak kayarken kazaya gum diye git, böyle sansin/kaderin...   :/
Umarim bir an evvel iyilesir.

Aklima gelmisken, gecenlerde biraderimle konusuyorduk ve bana cok guzel bir kitap tavsiye etti, söyledigi sözun aynisini burayada ileteyim cunku yerden göge hakli bir cumle bu.

Can bogazdan gecer diye sözumuz vardir, aslinda bu sekilde yasayanlar hastalik dolu bir hayatla, can cekiserek, eziyet cekerek Essekler Cennetini boylarlar, halbuki "Can bogazdan cikar" kesinlikle cok daha dogrudur. Ve benimle paylastigi kitap, satin alip okumanizi tavsiye ederim...LINK
Sagolasin Leventcim, herzamanki gibi guzel ve faydali paylasimlar sunuyorsun   ;)


Ve son olarak guzel bir paylasim,...hic antreman yapmayanlara, hergun bu 10 dakikalik antremani yapsaniz bile yararini fazlasiyla görursunuz.



Iyi yarislar,

15 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.

    Dün akşam süper iki yarış yaptım, koltuk oturuş pozisyonumu yarı LMP oturuşu yapabildim sonunda ve anında etkisini gösterdi iki yarışta :) son yarış manyak çekişmeliydi, 30. tura kadar ilk 4ümüz 5-6 saniye içesirindeydik. Paul İbriğin 5 saniye kadar arkasına yaklaşmıştım 2.olarak, derken bir fordu geçecem diye biraz geç fren yapmak zorunda kalıp virajı kaçırdım hafiften ve anında 3 sıra geriye düştüm :/ olsun, yine de müthiş bir yarıştı, araca tam anlamıyla ısındım galiba :)

    Hepinizin yeni yılını kutluyorum, herşeyden önce sağlık, bolca mutluluk ve gönlünüze göre bir para diliyorum, para için fazla can sıkmamak lazım, mutlu yıllar dostlar, her nerede yarışıyor ve yarıştırılıyorsanız... ;)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah beyler,
    Bekir, dunku ilk yarisinin bir bölumunu izledim, HPD'de cok saglam gidiyorsun, araci cözmussun ve Mid-Ohio gibi piskopat bir yerde 1'ciligine tebrikler, zaten 2'ci yarisinda Ibrik gibi bir herifle basa bas gitmendendende belli ;)

    Bende pazar gunku 90 dakikalik Daytona yarisimda + irating alamadim ama hic önemi yok cunku yaris muhtesem gecti, trafikle ugrasmak bir yandan diger yandan önumdeki-arkamdakiyle 1 saate yakin tampon tampona savas vermemiz superdi :)

    Dun RUF Cup antremanina daldim, buyuk zevk bu araclar yaw, aklima gelmisken buraya yazayim cunku bloga yazmayi unuttum.

    Nielsin pedallarini biliyorsunuz, bu adam daha evvel rFactöre mod yapardi ve son olarakta NSX modunu cikardi ve denedim, tek kelimeyle mukemmel olmus..."normal yol araclari" fizik motoru olarak bana Ohaaaaa dedirtip suruslerindede buyuk zevk veren rFactörun HistorX, Nielsin NSX ve iRacingdeki RUF RWD'si en ön sirada gelirler. Yaris araclari olarakta iRacingdeki tum arabalar isin sonudur, gerisi eglenceden ileri gitmez.

    Bu gece parti var, 2014 kapiya dayandi... ;)

    YanıtlaSil
  3. Uzun süre sonra mutlu,mesut,heyecanlanarak yaptığım bir Skippy yarışının mutluluğuyla 2013'ün son saatlerine girmiş olduk.8 haftayı tamamladım ve 4$'ı da cebe indirdik.İlk denememde pis italyan yüzünden son şikanda arka taraftan sekerek üstüme çıkınca yarış boka sardı yine ama 2.sinde en azından temiz yarıştık,Enzo Canta'nın patlaması da ayrı bir güzeldi :) bizim mücadeleden yararlanan adam 51 sonları,52 başları ile birinciliği aldı.Böyle galibiyetlerde bize hiç uğramaz zaten :D

    Herkese mutlu,sağlıklı,bol paralı,iRating ve Safety Rating'inizin daima yüksek olacağı bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Helal Ozancim saglam yardirmissin, bu arada bizim Bobby yaris tanrilarina kesin 3 fil, 2 orangutan, 4 keci kurban etmistir, 1'ciligi ondandir, he he he

    Unutmusum iyiki aklima getirdin Ozan, hepimize yeni yilda nol iRatingler ve Safetyler diliyorum. Yeni yilda hedef, tum TTM 4000+'lara cikacaz, tur zamanlarimizda dunya rekorlari atacaz ;)

    Ve bu yilin son video paylasimim...
    http://www.youtube.com/watch?v=bGCJSf-oZ0s

    Yarina görusuruz,

    YanıtlaSil
  5. Herkese mutlu yıllar:)
    http://www.youtube.com/watch?v=hnxfemiGcHQ&feature=sharecontrol

    YanıtlaSil
  6. Herkesin yeni yılı kutlu olsun.Umarım 2014 tüm TTM ailesine sağlık,başarı,mutluluk ve bol kazanç getirir.Bu arada TTM ailesi olarak go kart turnuvası düzenlesek süper olur diye düşünüyorum.İstanbuldan katılabilecek 6-8 kişiyi tutturabilirsek adam akıllı bir go kart pistinde kendi turnuvamızı kurabiliriz buna uygun 2-3 go kart merkezi mevcut.

    YanıtlaSil
  7. Paylasim super Keremcim,

    Fevzi, dusunce cok iyi, yanilmiyorsam daha evvel Husnu birkac defa böyle bir konu acmisti ama bir turlu gerceklesmedi...2014'de böyle bir bulusma cok eglenceli olur, yakin olsam bende katilirdim.

    YanıtlaSil
  8. Valla ben her zaman hazırım. Hatta Efkan da yakın zamanda Bursa ya gelecek inşallah. O zaman herkese uyan bir orta noktada buluşabiliriz.

    Abi 8 inde Almaya ya gidiyorum. Valla vakit olsa oradan yanına geçerdim. :) 2 gün kalacağım maalesef.

    YanıtlaSil
  9. Kerem ve Enis içinde problem yok 4 kişi olduk bile o zaman

    YanıtlaSil
  10. Simdiden hayirli yolculuklar Husnu,
    Olurda isler degisir ve gelme imkanin olursa muhakkak haber ver ;)

    Bu arada toplantinizdan resimler bekleriz :)

    YanıtlaSil
  11. Tüm TTM aleminin yeni yılı kutlu olsun :) Hepimize bol yarışmalı, kapışmalı yıllar diliyorum :D

    Bu arada bizimkiler şu anda Bursa'da evlere bakıyorlar, yakın zamanda taşınırız gibi duruyor. O zaman İstanbul'daki her türlü organizasyona katılırım :D

    YanıtlaSil
  12. Simdiden hayirli olsun Efkan,
    Dunku muhabbetler herzamanki gibi superdi beyler, yarislarda ise Bekir 10 numara yardiriyor, yuru be Bekir kim tutar seni ;)

    Bu aksam 1-2 yarisa bende girmeye calisacam.

    YanıtlaSil
  13. Superonline'ın bölgesel kesintileri yüzünden yarışa girmeye korkuyorum,girersem Skippy falan girerim en azından kısa sürer :)

    YanıtlaSil
  14. Brezilyalı it yüzünden -60 irating aldım,Spa'nın Bus Stop'unda adama içten atak yaptım çarpmayayım diye sonraki virajı dıştan aldım,adam öküz gibi üzerime geldi ve sonuçta takla attım.Özür bile dilemeden gitmesi de cabası.Forumda da bulamadım ki özel mesaj ile korkutayım gözünü

    YanıtlaSil
  15. iRating'i 806 olan adamın pist dışından geri geri gelip piste gelmesi ve yarışımı mahvetmesi,ne kadar güzel

    YanıtlaSil