6 Ocak 2014 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2014-01-06

Ey TTM,

Bu hafta muazzam yarislar cikartmissiniz beyler, malesef su yenilda fazla zamanim olmadigindan bir turlu istedigim zamani iRacinge ayirabilmis degilim. Bu gece 11'ci haftaya giriyoruz, hemen serilerine bir göz atalim,...


- TTM Skippy Serisi TimeTrial Turnuvamiz -

Toplam 1012 katilimicidan...!


  • TK, 6 hafta ve 529 puaniyla 26'ci sirada 
  • Fevzi, 5 hafta ve 405 puaniyla 45'ci sirada
  • Ozan, 5 hafta ve 305 puaniyla 58'ci sirada
  • Kerem, 2 hafta ve 183 puaniyla 107'ci sirada

Bu hafta Mid-Ohio var, TT icin en zor pistlerden biridir,

 
  - Team Turkiye MotorSport 2013 Sezon 4 Hafta 11 Yaris Serilerimiz -



  •     Proto & GT Challenge Serisi  - MoSport 45dk
  •     iRacing SpecRacer Ford Challenge - Philip Island 15 tur
  •     Skip Barber Serisi - Mid-Ohio Sporst Car Course 15 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Circuit De Spa Franchorchamps GP Pits 50dk
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Virginia International Raceway 38 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Zandvoort GP 25 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Interlagos 22 tur
  •     Mazda Cup Serisi - LimeRock 20 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) - New Hampshire Motor Speedway 55/110 tur
  •     Nascar B Klas Serisi Fix ve Serbest (multiklas) - Charlotte Motor Speedway 45/90 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Rockingham Speedway 50/100 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - AyWa Speedway 65/130 tur


- FUN Serileri -
  • Cup Serisi -  Mid-Ohio Sports Car Course 15 tur 
  • GT3 Serisi - TwinRing Motegi 15 tur
  • RWD Serisi - Road America 15 tur 

- 2013 sezon 4 hafta 11'in en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

 Yol  : Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu kesinlikle GP serisine ait. Virginia pisti Nordschleifeyi bile bir cocuk oyuncagiymis ayarina dusuren nadir pistlerden biridir. Buna birde dunyadaki en guclu araclardan biri olan Formulayi ekledinmi, birde bu yetmezmis gibi ayni yaris odasina 24 yarisciyi kattinmi sonuc kaostan baska birsey olamaz. Bu seride yarismasamda SoF gunundeki yarisi izlemek lazim.

Oval: Bu hafta Ovaldeki piskopat/arac kombosu A-Klas multiklas singel seriye aittir. Araclar canavar, pist ise cok kucuk ve dar gecitleri var...kelle koltukaltinda giden gidene...bununda SoF yarisini izlemek sart.

Simdiden hepimize iyi yarislar,

***********************************************************************************************************

Ve tahmin edin bakalim burada hangi ulkeden bahsediliyor, bir ipucu vereyim  Mofo Senna desem..., LINK   ;)


Yeni araclar, 1000 ustu tasarimlar, FFB, ses ve fizikler eklenerek rFactörun en populer ve gercekci modlarindan biri olan Historic GT & Touring cars yenisini piyasaya cikarmistir. Bu modu denememis olanlar kesinlikle kacirmasinlar, mod olarak en gercekcilerden birisidir. Herzamanki gibi yukleme icin GT Legends sart kosuluyor fakat Steamden satin alirsaniz GT Legendsi onuda kabul ediyor modun kurulumu, hem ayni anda gercektende "simulasyona" deger veren yapimcilara destek cikmis olursunuz...tasin para ugruna hangi pezo Arcadeci olmaya calisan yapimcinin kafasina geldigini az cok tahmin etmissinizdir  :)

HistorX'in, Historic GT & Touring cars 1.96 modun torrenti icin LINK ve haber/icerik icin LINK, Pc'nize kurulum icin yardim gerekirse skype uzeri görusuruz yinede buraya kurulum bilgisini paylasiyorum LINK.

Mod 3.25GB boyutunda, bu mod icin temiz bir rFactör kurulumu sart! HistorX takimi ise bu populer modunun 2.0 ve haliyle bayag bir degisiklik ve birkac kademe daha gercekcilik ile beraber yakin zamanda rFactör2'yede cikacagidir  :)


Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir video,... LINK

Iyi yarislar,

27 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    2014 sezon 1'e senin iRacing katilimin nasil gözukuyor?

    YanıtlaSil
  3. berbat bir haftaydı,bol bol kazaya karıştım,SR ı salladım gitti zaten

    çaylaklar ve brezilyalılar dan nefret ediyorum,yapmayacakları şey yok,1 sn geriden hpd ile ford umun içerisine dalmaya çalışıp kendini ve benim yarışımı mahveden biri vardı son yarışta,yamuk araçla 16 hataya ulaştım,son 13 dk yusuf yusuf modu :)

    sıralama zamanımda kendi açımdan iyi ama prolar gelince ortalık karışıyor.1.58 atan Kay in yanında 2.00.0 atmam pek birşey ifade etmiyor :D

    YanıtlaSil
  4. Üyeliğimi 3 ay uzattım, yarışmayı özledim yaw :D Ruf ile akmayı düşünüyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. oo efkan gelmis. ben de iracingi biraksa da direksiyon setini ben kapsam diyordum ;p biz de katildik iracing ailesine suruyoruz bakalim. bu hafta skippy pisti bayagi zorlayacak gibi. bu aksam antrenmanlara baslarim.gorusmek uzere. herkese selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Ozan,
    Dusunmen gereken 1-2 nokta var katilacagin seriler icin, aksama gelebilirsem daha ayrintili aciklarim. Genelde ufak-tefek noktalara dikkat ettinmi yarislarinin %99'u muhtesem gecer.

    Efkan,
    Hayirdir, eskiden ögrenciyken yil-yil uzatirdin simdi calismaya baslayinca 3 ay uzatmayi hic yakistiramadim sana, bu arada yes box...RUFakar ;)

    Selamlar Özgun,
    Mid-Ohio zor bir pisttir, dikkat etmen gereken 3 viraj var. 1-2 ve son viraj, bunlara muazzam antreman yap, bu bahsettigim virajlara giris mumkun oldugunca gec, cikisinsa mumkun oldugunca erken gaza basip cabuk cikarsan kolay kolay kimse seni gecemez ve önunde adam varsa onlarida rahat gecersin. Bu arada Mid-Ohio'daki gecis noktalari ilk viraj sonrasi duzluk ile uzun duzluktur, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Elin yarışmaktan bir haber evladı çarpıyor,gitti puanlar

    lanet olsun böyle sisteme

    YanıtlaSil
  8. Ozan,
    Gecmis olsun diyecemde, kardesim önune gelen her yarisa baliklama daliyorsun. iRacing gibi kati kuralli ve agir cezali bir yerde 10 uzeri 9 yarisin muazzam gecmiyorsa bir yerde birseyi yanlis yapiyorsun demektir.

    Burasi iRacing, baska hicbir yere benzemez...burada 30 dakikalik bir yaris bile adami hem vucuden, hemde ruhen acayip yorar, sen kalkmis 45-50 dakikalik yarislara hic dinlemeden ard arda giriyorsun, corap degistirir gibi seri degistiriyorsun. Bir defa performansin ister istemez duser, 2'cisi yarisi ve yariscilari okuman en az birkac kademe körlesir.

    Heyecanmi yasamak istiyorsun? Sana tavsiyem gunde 3-5 yaris yerine kendini gunde en fazla ayni seri ve arac sart olmak suretiyle 2 aralikli yarisa (yani ard arda degil, olurda ilk yarisinin baslarinda patlamadiysan) hazirla ve geri zamanini TT ve Q'ye full yatirim yap. Dikkatini cekmek istedigim baska önemli bir nokta daha zirt-pirt arac degistirme, dedigim gibi burasi iRacing, buradaki her aracin fizik motoru birbirlerinden cok degisiktir.

    Yarismak istedigin kisileri takibe al, dusuk SoF odalarda %99 birincilik cok rahat bir sekilde senin olur fakat bununda 2 eksi noktasi vardir.

    1.- Yarisin hic zevkli gecmez cunku odadakilerden cok daha iyisindir.
    2.- Dusuk SoF oldugundan yaristigin kisiler yaris yapmayi tam anlamiyla bilmezler ve buyuk ihtimalle seni patlatabilirler. Bunlar kasten yapilmaz sadece adamlar yaris yapmasini bilmezler.

    Aslinda daha anlatacak, aciklanacak bircok konu var ama onlarida aksama anlatirim artik ;)

    YanıtlaSil
  9. Mosport tehlikeli pist,istikrarım yok,Corvette ile 13.5 attım,12 sonu zor ama gelir,son sektörde spin atmasam 13.2 gelecekte illa birşey oluyor,haftasonuna kadar girmeyeyim,bakalım ne olacak :)

    YanıtlaSil
  10. Ozan,
    Dun aksam malesef gelemedim, gelip 1-2 noktada daha yardimci olabilirdim, bu aksam gelmeye calisacam.

    Dunku surdugun araclara ve surdugun pistlere bir göz attim...

    - VW Jetta TDI
    - Mustang FR500
    - Corvette C6R
    - McLaren
    - HPD
    - Ford GT


    - Brands Hatch
    - Spa
    - MoSport
    - Mid-Ohio
    - Road America

    YanıtlaSil
  11. ciddi olarak tek sürdüklerim Corvette- Mosport ile Jetta - Brands Hatch idi.HPD ve Road America ise Pazartesi gecesinden kalma.

    Diğerlerinde 4-5 tur atıp çıktım

    YanıtlaSil
  12. Is ciddiye bindiginde yani bir seriye full yatirim yapacagin zaman neyin önemli oldugunu sen gayet iyi biliyorsun zaten, su asamada yeni sezona kadar eglencesine surdugunu dusunuyorum. Sana göstermek istedigim sadece bu sekilde hicbir seriyi takip etmeden, bir aracta eglencesine 5-8 tur atarak sonrada muazzam yarislar beklemen biraz fazla optimist olusundur :)



    YanıtlaSil
  13. A nın aşağısına düşünce ben B 3,B 4 falan olacak diye rahat davrandım,B 1 e atıyormuş meğer,utanmasa C ye de atacakmışta neyse...

    Grand Touring süreceğim bugün,dün ilkinde Mazda yüzünden patladım,ikincisini kazandım.Ama alışmışım off tracklara önde yalnız giderken bile x yer oldum.Tekrar çimlerden,kerblerden korkmam gerek

    YanıtlaSil
  14. Abi yine gaspet bi hafta oluyor benim için yaw :/ süper setapım var, iyi de gidiyorum ama uğursuzluk peşimi bırakmıyor... ikidir birinci giderken patladım, birinde mal bi hpd yüzünden, diğerinde de hafif bir sıyrıktan çok tartışılır bir "too much damage" kararı ile yarışım bitti.. diğerinde de düz yoldaki bir tümsekte sekip duvara vurdum üçüncü turda bitti yarışım. Ulan normal şartlarda üçünde de ilk iki garanti, bunun adı uğursuzluk değil de ne yaw, umarım hafta sonuna kadar geçer yoksa hedef 3000- irating bu hafta :)

    YanıtlaSil
  15. Benim de ilk yarışım çok güzel patladı :) Dün TTM olarak bi gaza gelip girdik aynı yarışa da hepimiz de patladık :D Yapacak bişe yok, intikamımızı alırız!

    YanıtlaSil
  16. Hepinize gecmisler olsun,
    Aksama kesin geliyorum, öcumuzu TTM olarak aliyoruz bu gece ;)

    Hem sizlerinde görusunuzu almak istedigim bir konu var...

    YanıtlaSil
  17. 45 dk lık yarışın daha ilk turunda kontrolsüz şekilde üzerime gelen Fransız iti,lanet olsun ya

    Corvette tir Mclaren dir,her yerde mi biri çarpar

    YanıtlaSil
  18. Dunku muhabbetlerlerimiz superdi beyler ;)
    Yarislariniz konusunda biraz sanssizsiniz bence...birazda daha dikkatli yarismaniz gerekir diye dusunuyorum.

    Bildiginiz gibi Ecci7000 parasi hazir ve Bodnarmi - Eccimi konusunda bana yardimci olmaniza sevindim, tesekkurler. En nihayet Ecci7000'e karar vermis olsam bile böyle buyuk kararlarda yavas yavas hizlanmanin önemli oldugunu biliyorum, bu yuzden parmagim siparis tusuna tiklayana kadar hicbirseyin 100% olmadigidir.

    Su an sadece Ecci7000 base parasi hazir, buna baslangic olarak en az 2 tane BABA simit sart, QR olmak zorunda...bu saatten sonra QR'si olmayan direksyon simitine gecmem, CSW beni bu konuda simartti.

    Aklimda bulunan simitler arasinda sunlar var, dusunceleriniz nedir beyler?

    http://www.zroso-store.com/roso-m1/

    Buradada LMP3 ve GT3 simitleri...
    http://simsteering.com/products.html

    Tavsiye edeceginiz baska simitler varsa bir zahmet paylasin...

    YanıtlaSil
  19. GT3 iyi duruyor,yarım direksiyon sevmediğimden LMP3 itici geldi

    YanıtlaSil
  20. GT3 direksiyonu sparco p310 abi. Benimki ile aynı. Bunun SLİ li olanı vardı. Almışken onu düşünmek lazım. Şimdiden güle güle kullan.


    YanıtlaSil
  21. Eyvallah beyler,
    Alirsam zaten GT3 ve LMP3'lerin Slililerini almayi dusunuyorum, o kadar para saymisken ustune biraz daha eklerim tam olur, diger yandan Zrosonun formula simiti muazzam guzel gözukuyor...

    YanıtlaSil
  22. Bende momo dan g27 ye terfi etmiş bulunuyorum, bakalım hızıma nasıl yansıyacak bu :). İlk başta direksiyonun hafifliği ve fren pedalının sertliği yabancı geldi bana. Alışmam ne kadar süre alır bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  23. hayırlı olsun,Momo'dan sonra büyük bir devrim olur senin için :)

    YanıtlaSil
  24. Iyi gunlerde olsun Caner,
    Ozaninda yazdigi gibi resmen devrim yasiyorsundur su an, alisman 2 seneyi gecmez :P

    YanıtlaSil
  25. Derin bir konuya girmiş olacağım ancak g27 kullananlar ya da bilgisi olanlar ffb ayarlarını steering ayarlarını paylaşabilirlermi, akşam skype üzerinde de konuşabiliriz :)

    YanıtlaSil
  26. Birkaç aydır takip ediyorum, HPD-CORVETTE-FORD kombinasyonunda yüksek SOF ve özellikle NOOB-FREE bir yarış istiyorsanız PAZAR SABAHI TR SAATİ İLE 11:00 yarışına girin!!! Ben o saatte kalkıp yarışmaya üşendiğim için girmiyordum ama bundan böyle gireceğim, dünkü mallardan sonra bu saatte kalkıp ağız tadı ile yarış yaparım bari :)

    Alın size canlı kanıtı, hepsi pazarın sabah 11 yarışı:

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9965345&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9913048&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9855678&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9798657&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9745945&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9696031&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9646346&custid=76357
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9595531&custid=76357

    Muhtemelen bir sonraki sezon da aynı şekilde aynı saatte toplanırlar, bilginiz olsun uykusundan ödün verebilen girsin bence, mükemmel bir saat ;)

    YanıtlaSil
  27. Eyvallah Bekir,
    Benim icin fark etmiyor, vardiyam degismedikce haftanin 7 gunu sabah 05:00'te ayaktayim, 06:00 - 09:00 arasi Eye Of The Tiger ve pazar sabahlarida 10:00 civari yaris yapilir ;)

    Caner,
    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1500238.page

    YanıtlaSil