27 Ocak 2014 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2014-01-27

Ey TTM,
Dunku muhabbetler herzamanki gibi superdi. Özgun arkadasimizlada skype uzeri tanisma imkanimiz oldu. Muhabbet, muhabbeti acar derken Özgun'le, Efkan neredeyse kapi komsusi ciktilar, dunya ne kadar kucuk aslinda   ;)
Bundan böyle ayagini denk al Efkancim, bir yamugunu görur veya duyarsak Özgun abin tependedir, ona göre. Dun aksam 1 defalik ucuz kurtuldun "Fake" RUF Track ayari paylasiminla, bir daha olmasin   :P

Dunku GT3 antremanimiz hem cok yararli gecti, hemde cok eglenceliydi. Bir ara Volkan'i izliyorum, uzun duzlukte McLarenin tekiyle yan yana gidiyor, aralarinda santim yok...milimetreler konusuyoruz burada. "Volkan yanindakine dikkat et" dedim cevap aynen su oldu. "3'lu monitördeyim abi, göruyorum hergeleyi" ve hic temas olmadan baliktan nasil kilcik siyrilir o sekilde muazzam yaris antremani yasadik.

Bugun guncelleme TR saatiyle 17:00-21:00 arasi gerceklesecek. YLF5, RUF'lar harici, McLaren ve birkac araca daha gelecek. Bu sezon yol yarisinda GT3, RUF Cup ve iRacing World Sports Car serisi akar benim icin. Guncelleme geldiginde blogumuzu tekrar tazelerim,...

Daytonadaki 2.4 saatlik yaris cok eglenceliydi. Toplamda 1445 RUF Track yariscidan 84'cu sirada bitirdim, malesef sadece tek bir yarisa katilma imkanim oldu. Bir dahakine 2-3 tanesine girmeye calisacam  ;)
 

Ve herzamanki gibi antremaniniza ve dogru beslenmeye devamla beraber guzel bir paylasim,...



Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. dünkü antreman iyiydi,10 gün sonra sağa dönmek nasip oldu :P

    inşallah bu akşam bir güzellik yaparlar da C ye atlatırlar beni :)

    Yeni lastik fiziğiyle akşama görüşürüz artık

    YanıtlaSil
  2. bu arada Daytona'da büyük bir kaza oldu,neyse ki her iki pilotta sorunsuz atlattılar,DP'nin halini görünce bu senenin ilk ölümü geldi demiştim...

    https://www.youtube.com/watch?v=WNqc8R3wRnw

    YanıtlaSil
  3. Paylasim icin tesekkurler Ozan, Daytonada adam bildigin gecirmis duran arabaya...sen 2 pilotta kazayi sorunsuz atlattilar diye yazmasan, 2'side essekler cennetini boyladilar derdim.

    Guncelleme bayag buyuk...1 GB

    YanıtlaSil
  4. Bunlar dalga mı geçiyor, bana mı öyle geliyor?

    Kunter Bey,

    Bahsedilen konular, Fanatec destek tarafından arıza olarak kabul edilmiyor. Değişim veya iade konularında ne yazık ki yardımcı olmuyorlar.

    Saygılarımızla,
    info@hepisterdim.com

    YanıtlaSil