13 Ocak 2014 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2014-01-13

Ey TTM,
Ilk evvela dun geceki muhabbetler icin tesekkurler, guzel vakit gecirmek istiyorsan, ömrunu uzatmak istiyorsan, sorun ne olursa olsun - herhangi bir konuda yardim gerekiyorsa adres Skype: TTM   ;)

Skype TTM'den bu haftaki unutulmayanlar,...
  • Erdem yaris icinde ve belliki birisi ona carpmis veya arkadan dohundurmus. "Senin ananin bilmemneyine &%¤&%#%¤#/! Aradan 5 saniye gecer ve Erdem'den sunlari duyuyoruz, "Lan, simdi anasina kufrettircek bak". Hani az evvel iyiki adamin anasina kalayi cekmemistin  :P
  • Fevzinin imzasi ise Budyci oldugudur birde bazen 3'er-5'er pizza siparis edecegi zaman su kulakligini acik unutmasa, he he
  • "Owned by Kerem", baska söze gerek yok   :)
  • Saat 7'de kalkmak dogrumudur yaw? Bahsedilen zaman sabah dilimi degil   ;)
  • Noob dolu arkadas, bu ne yaw, önune gelene orrrrospu%#%¤#&¤/ bana carpiyor...sattim direksyonu, sattim sistemi, vurdum - yaktim - patlattim, mudurude dövecem anasini satayim tutmayin beni laaayn....    ;)
  • Eniiiiiiiiiişşşşşş....  


Ve daha bircok guzel muhabbetler ve anilar icin aksama görusuruz beyler...   ;)


- TTM ROCKZZZZ -


Biliyorsunuz 3 gundur hastaydim, bu yuzden spor ve antremanima ara vermek zorunda kalmistim. Bu sabah full 10km kosmasam bile 5.6km + P90X Stretchle yeni yil sezonunu tekrar actim. Bu yil evveli geceye kadar ne kar yagmisti, ne de herhangi bir soguk, ciddi ciddi ustunde bir t-sörtle bile gezebilirdin. Tabii ki bu evveli geceyle son buldu ve bu sabah heryer kar ve -15C'yle sabahin 06:00'sinda halen karanlik olan komsum orman, sabahin 5'inde bile aydinlikti. Kardan heryer bembeyaz, toprakta sadece orman sakinlerinin degisik ayak izleri...cikartabildigim kadariyla kosu yolum tavsan, tilki, ceylan ve degisik kus izleriyle susluydu, eve geldigimdede hanimin beni elinde sicacik kahvemle ve öpucuklerle karsilamasida isin son noktasi, Oh yeah, Life is that good  :)

Mutlu olmak icin illede milyonlara gerek yok beyler, kucucuk bir orman gezisi bile insani fazlasiyla pozitif enerjiyle dolduruyor. Sagligin ve sihhatin yerindeyse, vijdanin rahatsa, birde ustune karnin doyuyorsa "Hayat cok guzel" beyler  :)
Guzel ve pozitif efekti olan bir melodiye ne dersiniz...





Bu gece sezonun son haftasiyla beraber 2013 yilinada veda ediyoruz sonrada ver elini taze 2014 Sezon 1'e. Yeni sezona takim olarak hep beraber **mecburiyet yok** 1 seriye yaris ve ayriyetten ayni veya baska 1 seridede TT turnuvasina katilim, buyuk ihtimalle 2014S1 listesi bu hafta icinde aciklanir o zaman hep beraber karar veririz. Benim neye oy verecegimi bu sarkidan cikartamazsaniz YUUUH derim   ;)



*******************************************************************************************************


- TTM Skippy Serisi TimeTrial Turnuvamiz -

Toplam 1076 katilimcidan...!



  • TK, 7 hafta ve 614 puaniyla 21'ci sirada 
  • Fevzi, 5 hafta ve 405 puaniyla 50'ci sirada
  • Ozan, 5 hafta ve 305 puaniyla 63'cu sirada
  • Kerem, 2 hafta ve 183 puaniyla 114'cu sirada

Bu hafta Interlagos var...
  
  - Team Turkiye MotorSport 2013 Sezon 4 Hafta 12 Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi  - Road Atlanta 45dk
  •     iRacing SpecRacer Ford Challenge - Charlotte Motor Speedway 15 tur
  •     Skip Barber Serisi - Interlagos GP 15 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Watkins Glen International Boot 90dk
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Suzuka International Racing Course GP 52 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Circuit De Spa-Franchorchamps Classic Pits 20 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Road America 15 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Mazda Raceway Laguna Seca 10 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) - Charlotte Motor Speedway 50/100 tur
  •     Nascar B Klas Serisi Fix ve Serbest (multiklas) - Talladega SuperSpeedway 30/60 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Daytona International Speedway 25/50 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - New Hampshire Motor Speedway 60/120 tur

- 2013 sezon 4 hafta 12'nin en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

 Yol  : Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu Grand-Am'e ait. Watkins Glen fena bir pist degil fakat multiklas ve ustune birde 90 dakikalik yarisi ekledinmi, bayag zor bir yaris olacak demektir. Bu hafta kacmaz en az 1 yaris yapacam.

Oval: Bu hafta Ovaldeki piskopat/arac kombosu SuperSpeedwaylere ait yani C ve B-multiklasa. Silveradoyla Daytonada, Ford ve Chevroletlede Talladegada muazzam yarislar cikacaktir. Bu Speedwaylerde yanima kesinlikle adam sart yaw, yokmu aranizda Nascara biraz ilgisi olan   ;)

Simdiden hepimize iyi yarislar,

*******************************************************************************************************

Yeni sezona iRacinge pist veya arac cikmayabilir...RUF'un 4'lu cekeri ve bir ihtimal Super Late Model haricinde fakat eminim iRacing beeing iRacing, bizlere tekrar dunyanin yeniliklerini ve guncellemesini sunacaktir. Umudum su degismeli yarisci desteginin gelmesi...o bir gercek olursa TTM olarak en az 2 saglam takim cikartiriz.

Son olarakta spor ve antremaninizi ihmal etmeyin, saglikli beslenin ve guzel bir paylasim,...




Iyi yarislar,

11 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu arada geçmiş olsun. Burada da acayip bir grip salgını var. Öyle 2-3 günde geçmiyor. Yakalandın mı en az 2 haftası var . Benimde boğazlar tahriş oldu. Sesimi duysanız korkarsınız yaw .

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah kardesim, sanada gecmis olsun bir an evvel sifalar diliyorum. Yeni sezona senide bekleriz :)

    YanıtlaSil
  3. http://www.flickr.com/photos/89928288@N08/with/8687433607/

    Bunları gördün mü Elegan abi :D

    YanıtlaSil
  4. Abi ben Corvette sürmek için doğmuşum yav bunu anladım son 2 yarışımda aktım , meğersem skype acayip dikkat dağıtıyormuş son 2 yarışta girmedim skype ilk yarışımda birinci geliyordum motoru elime aldım , 2. yarışımda hakettiğim yerde bitirdim çok şükür artık beni Vette den başka bir araçta göremezsiniz abi buraya yazıyorum eğer farklı bir araca geçersem önüme bambu çiçeği koyup resim atarım buraya okadar idaalıyım :D

    YanıtlaSil
  5. Hic kacarmi Efkancim,
    Hani direksyonun temeline para hazir, simdide simitlere para biriktiriyoruz. Muazzam iscilik var bunlarda, yarismasam duvarda asili dursalar bile beni feci gaza getirip, buyuk doyum yasatirlar. Antreman/Spor sonrasi bunlarin karsilarina gecip buyuk zevkle cay/kahve yudumlanir :)

    http://www.flickr.com/photos/89928288@N08/9177941764/

    http://www.flickr.com/photos/89928288@N08/9177935064/


    Eniscim, demedi deme,

    5...4....3....2.....1... Yok yaw, ben Starmazdayi surmek icin dogmusum ;)

    5...4.....3.....2.....1... Asil ben HPD'yi surmek icin dogmusum ;)

    YanıtlaSil
  6. Buda alinmazmi yaw... ;)
    http://www.flickr.com/photos/89928288@N08/8170350001/

    YanıtlaSil
  7. hiç kimse aslında bir araç sürmek için doğmamıştır.Alınan kötü yada iyi sonuçlar araç değiştirmeye neden oluyor.

    Bu hafta Mclarenciydim mesela :) Corvette arabanın hası orası da ayrı.

    Bu arada Long Beach'te güzelmiş,3-4 turda 1.20'yi buldum :)

    Spa'da da Lotus 49 var,antreman yapmaya değer bir pist - araç kombosu

    YanıtlaSil
  8. Super Late Model Wallpaper ;

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1523544_10152175233221085_1526899840_o.jpg

    YanıtlaSil
  9. Paylasimlar super Ozancim,
    Super Late Model benim gibi Nascar sever birisi icin kacmaz ;)

    YanıtlaSil
  10. Tanzi şikayet etmiş beni,mail gelmiş case kodu falan var,süreç ilerledikçe bilgi verilecek falan deniliyor.

    Bakalım cezamız ne olacak :)

    10.sn de uçurduğu için hasarlı araçla piste çıkıp blokladım ve sonra önündeyken spin attım,yine olsa yine yaparım.Yarışımı mahvedip özür bile dilemeyene az bile.Başka oyunda olsaydı keşke,artık ters mi giderdim ne yapar eder uçururdum onu

    YanıtlaSil
  11. Gecmis olsun Ozan,
    Her ne kadar özur dilemesede kasten carpmalara cok dikkatli olun. Gecen aksamki muhabbetden, her ne kadar Bekir'in dedigine katilmak istemesemde Bekir'in sectigi ve tavsiye ettigi yol en dogrusudur!
    Kendine bakacaksin, öc almalar, kasten carpmalar bize yarari olmamakla beraber ciddi sorunlara yol acabilir. Sikayet tusundan korkmayacaksin ve sistem cok iyi calisiyor, bunu biliyorum. Sikayet etmedigin sure burasi Angutlardan aklanmaz bir duruma dönusur.

    iRacing bir nigmet ve buranin degeri anca kaybedildiginde anlasilir. iRacingden sonra baska oyunlar ciddi ciddi acmaz.

    Su an bu senin ilk sikayetinse, en fazla uyari alirsin fakat önundeki 6 ay boyunca dikkatli olmani tavsiye ederim, 2'ci sikayete kisa sureligine uzaklastirma, 3'cusune uzun bir uzaklastirma ve 4'cusunde toptan sutlanmaya kadar gider!

    YanıtlaSil